Sottapytty

Anonyymi

Lopetan ikävöimiseni sinua kohtaan nyt mies.
Välillemme ei tule mitään. Jos joskus tulevaisuudessa olemme ystäviä sitä ei voi tietää mutta se ei ole mahdottomuus kestän kyllä.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia harvinaisen selvä. Hyvää jatkoa elämällesi. Ei moikata kun tavataan.

• Anonyymi

Olisit miettinyt ennen kuin sekoilet niillä viesteillä!!!me emme todellakaan enään voida edes moikata!! ja jos esimerkiksi olisi niin että et ymmärrä miksi niin kerron että kun tulin palstalla pyysin vain että voidaan jutella irl! mutta sä sitten tahallaan päätit kiusaa minua!! ja vielä päivä päivältä enemmän!! ja mitä tärkeämmäksi meni! Ja monta kertaa sanoin että palsta pelleily pilasi meidän mahdollisuuden olla edes hyvän päivän kavereita!!! sinä olet itse valinnut tämän palstan mielummin kuin olisit jutellut niin kuin aikuinen aikuiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit miettinyt ennen kuin sekoilet niillä viesteillä!!!me emme todellakaan enään voida edes moikata!! ja jos esimerkiksi olisi niin että et ymmärrä miksi niin kerron että kun tulin palstalla pyysin vain että voidaan jutella irl! mutta sä sitten tahallaan päätit kiusaa minua!! ja vielä päivä päivältä enemmän!! ja mitä tärkeämmäksi meni! Ja monta kertaa sanoin että palsta pelleily pilasi meidän mahdollisuuden olla edes hyvän päivän kavereita!!! sinä olet itse valinnut tämän palstan mielummin kuin olisit jutellut niin kuin aikuinen aikuiselle

En tiedä kuka olet älä tule sekoittamaan aloittajalla ei ole hampaan kolossa mitään kyseistä ihmistä kohtaan.

• Anonyymi

VOISIT HUOLEHTIA OMAISISTA ENEMMÄN KUIN MINUSTA,

EN OLE OMAISTEN ARVOINEN.

se kannattaa muistaa aina,

N

• Anonyymi

Kytät kytät Suomi neitinä tässä aikani kuluksi kirjoittaa!!!!!!! Jee mä oon peris ja välillä Risto ja Raili ja Anne ja kohteeni on aina se huutomerkki hullu!!!! jota sitten kiusaan myös IRL! enkä edes halua kertoa miksi!! rasisti kun olen! mutta mieti omalle kohdalle Jos kysyisit minulta mitä tahansa niin olenko minä sinulle noin kirjoittanut!!jo senkin takia ei ole mitään sellaista meillä koska olet suomalainen!!!en todellakaan ymmärrä suomalaisia!! enkä edes halua ymmärtää!!opetit minulle jo kaiken tarpeellisen tiedon suomalaisista!!

• Anonyymi

rouvahan kertoo asioidensa vuoksi, yhtään mitään toraa. Lopetan nyt vuoksesi odottamisen, nainen ei milloinkaan pystynyt loppuun kuittaamaan, sulla on alaosa vartalosta kunnossa, lyijyn raskas, olen erikoisherkkä, vai olenko.....
      hyvästi
      https://www.youtube.com/watch?v=JjPIOuFtWAI

t.olen nimeltäni ylioppilas....
      vai olenko
      rauhallista illanjatkoa, turvallista

• Anonyymi

muistakaa lääkkeet ne on nyt taa ottamati avokit.

• Anonyymi

Turrrrvallisuus 🐄🐃🐂

• Anonyymi

Niin se on tärkeää monestakin syystä johtuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on tärkeää monestakin syystä johtuen.

fyysinen, henkinen, taloudellinen

• Anonyymi

Sinä siis olet ikävöinyt, mutta päätit lopettaa sen?

• Anonyymi

Niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.

Jos toista oikeasti ikävöi, se ei vaan lopu sillä, että päättää lopettaa ikävöinnin. Ei ainakaan mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toista oikeasti ikävöi, se ei vaan lopu sillä, että päättää lopettaa ikävöinnin. Ei ainakaan mulla.

Joskus on pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ennenkin yrittänyt unohtaa mutta nyt teen kaikkeni ja on todellakin pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin ikävöinti on hauska nettileikki, jonka voi lopettaa kun saa uuden kivemman lelun tai leikkikaverin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin ikävöinti on hauska nettileikki, jonka voi lopettaa kun saa uuden kivemman lelun tai leikkikaverin.

Minulle ei ja ei ole mitään lelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ja ei ole mitään lelua.

😐hyvä

• Anonyymi

Mä nauran sulle hehe voi että

• Anonyymi

Naura vaan on kiva kun olet iloinen. 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe