että häneen ollaan ihastuttu? Jos ihastunut pystyy peittämään ihastumisensa.
Itse luulen silti että vaistoaa.Saisin oscarin tästä peittely kyvystä.Jännää tää on!
Vaistoaako ihastumisen kohde
8
1154
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että vaistoaa jos sen täysin peittää.
- Anonyymi
Minä en puhuisi vaistoamisesta. Sen näkee toisen käytösestä: Ilmeistä, katseesta, puhetavasta, naurusta, eleistä. Saatan olla keskivertoa parempi lukemaan näitä eleitä, mutta tunnistan ne helposti. Näen sen jopa kadulla ohikävelevästä miehestä, jos vetoan häneen. Toisaalta tämä, että joku tuntee johonkin vetoa, ei tarkoita vielä yhtään mitään. Ei oikeastaan edes se, että on ihastunut tarkoita vielä mitään.
- Anonyymi
kyllä sen aika useasti käytöksestä näkee ellei toinen ole aivan kylmä ja tuijottelee vain selkääsi, toisaalta tommoset harvemmin sitten lähtee mihinkään johtamaankaan jos toinen ei avaudu pikkasen
- Anonyymi
Kyllä jotku vetää päälle oikeen sellaisen ärtsyn ilmeen sillon ku ne ihastuu, toisaalta söpöö, mutta uskaltaako semmoselle peikolle mitään sanoo
- Anonyymi
Mä rakas tiedän että vaikka IRL et mitään sanoisi tunteistasi niin tiedän sen Jo siitä että ihastunut ihminen ei voi olla mustasukkainen jopa minun sisaresta!!sä oot rakastunut minuun!!! jos kyseessä olisi esimerkiksi ihastus niin olisit jo ajat sitten jättänyt minut täällä palstalla! Esimerkiksi kun kumpikin joka ilta halutaan eroon toisistaan niin aamulla on jo paniikki että mitä se toinen huoraa jossakin!! eikä edes kummallekin tulisi mieleenkään että toinen voi olla vaikka suihkussa tai aamu kahville!! IRL me kyllä ei oltais näin epäilevästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakas tiedän että vaikka IRL et mitään sanoisi tunteistasi niin tiedän sen Jo siitä että ihastunut ihminen ei voi olla mustasukkainen jopa minun sisaresta!!sä oot rakastunut minuun!!! jos kyseessä olisi esimerkiksi ihastus niin olisit jo ajat sitten jättänyt minut täällä palstalla! Esimerkiksi kun kumpikin joka ilta halutaan eroon toisistaan niin aamulla on jo paniikki että mitä se toinen huoraa jossakin!! eikä edes kummallekin tulisi mieleenkään että toinen voi olla vaikka suihkussa tai aamu kahville!! IRL me kyllä ei oltais näin epäilevästi
Karhujako sää siellä metsässä tuolla huudolla pelottelee?
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa ja on vaivaannuttavaa jos kohteena et itse ole yhtään kiinnostunut.
- Anonyymi
Sitten on ihan oma vika jos ei saa sanottua toiselle suoraan ettei tunteet ole molemminpuolisia. Se on toisen tunteilla leikkimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837