Huumemissi taas Alibissa

X69

Itseään myyvästä huumemissistä oli uusi juttu Alibissa. Nyt niin yksityiskohtaista tietoa, että se ei voi olla kukaan muu kuin J.

33

18247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäselvää

kenestä käytetään titteliä "huumemissi"?

• ...

oli??

• §§§

Janita Janatuinen. Alibin jutun ja tämänviikkoisen Iltalehden artikkelin yhtäläisyydet ovat aika selviä...

• keketsu

...janita jääskeläinen, siis miss hawaian tropicin voittaja, janatuinen on eri hlö

• Joe Joosua
        keketsu kirjoitti:

...janita jääskeläinen, siis miss hawaian tropicin voittaja, janatuinen on eri hlö

Selkeä vastaus, kiitos.

• mnemo
        Joe Joosua kirjoitti:

Selkeä vastaus, kiitos.

Ei voi olla Jääskeläinen. Alibin jutussa mainittiin, että löytyy poliisin rekistereistä vain yksi merkintä, joka ei liity huumeisiin. Jääskeläisellä noita huumemerkintöjä riittää.

• Tepa
        mnemo kirjoitti:

Ei voi olla Jääskeläinen. Alibin jutussa mainittiin, että löytyy poliisin rekistereistä vain yksi merkintä, joka ei liity huumeisiin. Jääskeläisellä noita huumemerkintöjä riittää.

Siinä oli toisin päin, ettei ole prostituutiosta merkintöjä.

• mnemo
        Tepa kirjoitti:

...että muistan väärin. Mutta vain yksi merkintä.

• tunteva
        mnemo kirjoitti:

...että muistan väärin. Mutta vain yksi merkintä.

Kyllä se juttu vaan kertoo Jääskeläisestä!

• janita
        Tepa kirjoitti:

luehan lehti uudestaa!!vittu alkaa menee hermo,eiks teil ole muuta tekemistä,kuin miettiä kuka se on???!!!mä voin auttaa ja kertoa,ettei ko henkilöä ole olemassakaa!

• janita
        tunteva kirjoitti:

haluaisin todella tietää kuka vitun pelle sä oot,mut piiloudut nimimerkin taakse,säälittävää!!!

• Nimetön
        janita kirjoitti:

haluaisin todella tietää kuka vitun pelle sä oot,mut piiloudut nimimerkin taakse,säälittävää!!!

Onpas naurettavaa käytöstä. "Missi" taitaa tosiaan olla kamoissaan kun ei osaa käytöstapoja. Uhoo kokoajan!

• ONKO SAMA JANITA
        tunteva kirjoitti:

Onko sama Janita joka on töissä chatti.tv chatissa
        ja lupaa tapaamisseuraa

• TEPA

KÄYKÄÄ KATSOMASSA SIHTEEROPISTON SIVUILLA
      OPPILAAT SIELLÄ HÄN MAINOSTAA

• Itämaan Tietäjä

Saattaisi olla nimimerkki "sexwoman" Helsingin oppilaslistalla...

• Minni*

Sillee vaan aika outoo, koska Jääskeläisen Janita seurustelee mun tutun kanssa, että jotenkin kuulostaa oudolta että se huorais?! =/ Siis en ole kysynyt mutta en jotenkin usko..

• ...paskaa

Ei kyllä kannata uskoa kaikkeas paskaa mitä "julkimoista" kirjoitetaan tai mitä ne itse sanoo. Esim. iltalehdessä luki Jääskeläinen Janita on harrastanut ralliautoilua. Tuskin kuule. Pelkkää subujen vetämistä. Näkeehän sen jo taipeessa olevasta neulojen jäljistä. Sillähän oli jossain kuvassa hirvee monttu hihassa. Ei mikään luotettava tapaus. Tyhmäkin on kun saapas.

• janita
        ...paskaa kirjoitti:

Ei kyllä kannata uskoa kaikkeas paskaa mitä "julkimoista" kirjoitetaan tai mitä ne itse sanoo. Esim. iltalehdessä luki Jääskeläinen Janita on harrastanut ralliautoilua. Tuskin kuule. Pelkkää subujen vetämistä. Näkeehän sen jo taipeessa olevasta neulojen jäljistä. Sillähän oli jossain kuvassa hirvee monttu hihassa. Ei mikään luotettava tapaus. Tyhmäkin on kun saapas.

et uskalla kertoa kuka oot,raukkamaista,kun mut "noin" hyvin tunnet!!hah hah!!!

• vesku

Hommatkaa oikeudenkäynti-pöytäkirjat!Ne on julkisia ja niistä asia selviää parhaiten

• dig

Jokainen sen tietää että kyseessä on piikkinarkki Jääskeläinen.
        Oikeudenkäyntipöytäkirjoja voi olla vaikea saada poliisilta sillä toinen yleisesti tiedossa oleva asia on että Jääskeläinen poikaystävineen vasikoi poliisille rikoskumppaninsa.
        Sen takia saavat aina pienet tuomiot.

• systeemin toiminnasta
        dig kirjoitti:

Oikeudenkäyntipöytäkirjoja voi olla vaikea saada poliisilta sillä toinen yleisesti tiedossa oleva asia on että Jääskeläinen poikaystävineen vasikoi poliisille rikoskumppaninsa.

Oikeudenkäyntidokumentit ovat julkisia, ellei niitä erikseen julisteta salaisiksi (pedofiilijutut ja sellaiset, ei huumejutut). Dokumenttikopiot saa korvausta vastaan oikeuden kansliasta.

Poliisi ei jaa sen enempää kuulustelu- kuin oikeudenkäyntidokumenttejakaan.

• ...sillä tapana.
        dig kirjoitti:

Ei mitään uutta että vasikoi. Niinhän se aina tekee. Valehtelee, vasikoi ja varastaa.
        Janitahan on käyttänyt, omien sanojensa mukaan, vain kolme kertaa eli saman verran mitä oikeudenkäyntejä on ollut. On sitten ollut niin huono tuuri, että joka kerta kun on retkahtanut niin poliisit on ollut odottamassa oven takana.
        Hah ha.
        Ei ole oikein uskottavaa.
        Oman elämänsä saa heittää hukkaan, kunhan ei sotke muiden elämiä.

• tunteva
        ...sillä tapana. kirjoitti:

Ei mitään uutta että vasikoi. Niinhän se aina tekee. Valehtelee, vasikoi ja varastaa.
        Janitahan on käyttänyt, omien sanojensa mukaan, vain kolme kertaa eli saman verran mitä oikeudenkäyntejä on ollut. On sitten ollut niin huono tuuri, että joka kerta kun on retkahtanut niin poliisit on ollut odottamassa oven takana.
        Hah ha.

Joo, sillä akalla kyllä pokkaa riittää kusettaa Suomen kansaa! Sit se viel kuvittelee et se on viisaski ja et sen kusetukset menee läpi! Sääliä se koittaa kerjätä parhaansa mukaan ku ei enää rahkeet muuhun riitä! Voi kun kansa tietäs mitä kaikkee se OIKEESTI on puuhaillu.... Onko muillakin tänne kirjottaneilla henk.kohtasia kokemuksia sen kusetuksista ja vasikoinnista?

• ...pikku (aivoiselle) Janit...
        tunteva kirjoitti:

Joo, sillä akalla kyllä pokkaa riittää kusettaa Suomen kansaa! Sit se viel kuvittelee et se on viisaski ja et sen kusetukset menee läpi! Sääliä se koittaa kerjätä parhaansa mukaan ku ei enää rahkeet muuhun riitä! Voi kun kansa tietäs mitä kaikkee se OIKEESTI on puuhaillu.... Onko muillakin tänne kirjottaneilla henk.kohtasia kokemuksia sen kusetuksista ja vasikoinnista?

Eihän pikku Janita osaa itse mitään muuta tehdäkkään,kuin hyppiä alastonkuvissa ja olla muka tanssiryhmässä. Oikeita töitä ei ikinä tarvitse tehdä, kun äiti maksaa kaiken.
        Se on raukka niin sekaisin ettei tajua, että joskus se joutuu tulemaan yksin toimeen, eikä kukaan auta kun kaikkia se on kusettannu. Mitä siitäkin oilisi tullut jos se olisi lapsen saanut? Olisi lapsi "unohtunut" kun piti lähtee hakemaan kamaa ja hoitaa asioita.

• tunteva
        ...pikku (aivoiselle) Janit... kirjoitti:

Eihän pikku Janita osaa itse mitään muuta tehdäkkään,kuin hyppiä alastonkuvissa ja olla muka tanssiryhmässä. Oikeita töitä ei ikinä tarvitse tehdä, kun äiti maksaa kaiken.
        Se on raukka niin sekaisin ettei tajua, että joskus se joutuu tulemaan yksin toimeen, eikä kukaan auta kun kaikkia se on kusettannu. Mitä siitäkin oilisi tullut jos se olisi lapsen saanut? Olisi lapsi "unohtunut" kun piti lähtee hakemaan kamaa ja hoitaa asioita.

Joo, dollsdancersien-tanssiryhmässä ollut mukana, vähä aika sitten erotettu. Niitten sivuilla luki että Janita ois harrastanut tanssia, ralliautoilua ja moottoripyöräilyä, joista mikään ei pidä paikkaansa! Kai ne dollssitki sen tajus ettei tyttö oo iki päivänä tanssia harrastanut... Ei siitä muuhun olekkaa ku itteensä esittelee! Ja tosiaan, ku Janitan äiti jonakin päivänä siirtyy rajan tuolle puolen ni Janital menee sormi suuhun ku elämän todellisuus paljastuu. Nimittäin se, ettei mitään tuoda enää kultatarjottimella nenän eteen.

• janita
        ...sillä tapana. kirjoitti:

Hah ha.

ja taa yks pelle lisää!!vittu mä en ole ikinä vasikoinu!!varastanu olen,voi kamalaa!!äläkä vittu syytä et olisin pilannu muiden elämiä ja toiseks vittuuko se sulle edes kuuluu!pidä vaa huoli omista asioistas!

• janita
        ...pikku (aivoiselle) Janit... kirjoitti:

pidä sä turpas kiinni,on se vittu ihme,ettei tulla sanomaa kasvotusten,miks?ku ei raukal ole pokkaa!!äläkä vittu puhu mun edesmenneestä lapsesta!!

• GFFDGF
        systeemin toiminnasta kirjoitti:

Oikeudenkäyntidokumentit ovat julkisia, ellei niitä erikseen julisteta salaisiksi (pedofiilijutut ja sellaiset, ei huumejutut). Dokumenttikopiot saa korvausta vastaan oikeuden kansliasta.

Poliisi ei jaa sen enempää kuulustelu- kuin oikeudenkäyntidokumenttejakaan.

MIKÄ PELLE SIELLÄ PUHUU. KAIKKI ON JULKISTA MIKÄ EI OLE SALAISTA. JA NIMENOMAAN, NIMENOMAAN ESITUTKINTAPÖYTÄKIRJAT ELI KAIKKIEN KUULUSTELUKERTOMUKSET OVAT JULKISIA. SENKUTAVAAN KATTOMAAN JA LUKEMAAN OIKEAN ELÄMÄN JÄNNÄREITÄ.

• janita
        dig kirjoitti:

vai että ollaa vasikoita!!!hah hah!!vasikat hirteen!jos sinä tiedät noin hyvin meidän asiat,ni älä piiloudu nimimerkin taakse!!mut ethän sä uskalla raukka kertoa kuka oot!!!!

• mamy
        janita kirjoitti:

pidä sä turpas kiinni,on se vittu ihme,ettei tulla sanomaa kasvotusten,miks?ku ei raukal ole pokkaa!!äläkä vittu puhu mun edesmenneestä lapsesta!!

Miksi sä oot noin vihanen kaikille? Ja mitä tekisit kun joku sanois kasvotusten mielipiteensä,vetäisit turpaan? Mieti mikä juttu siitä tulis???? Onko sulla siis kuollut lapsi?

• pam

löytyyköhän jostain jääskeläisen janitan kuvia?

• janita

mulle on yks vitun hailee jos ihmiset "tietää",et se itseään myyvä tyttö on minä!!et varmaa satu tietää,ettei sitä ihmistä ole olemassakaa,se juttu oli keksitty!et sillee.

• Snagu

Mitäs Janita? joko olet rauhoittunut ja alkanut elämään kunnollista elämää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe