Miten vietellä nainen

Anonyymi

Joutuuko huomiosi saamiseen nähdä vähän vaivaa vai oletko enemmän suoran toiminnan kannalla? Miten sinua on vietelty?

25

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu varmaan tilanteesta. Flirtti, katseet, puheella vihjailu, kevyet kosketukset. Kun niihin tulee tarpeeksi vastetta, niin sitten on pyydetty treffeille.

• Anonyymi

Olen itse ollut lähes aina se aloitteen tekijä, ja aika suoraan ja selvästi on pitänyt viestittää kiinnostusta, että on ymmärretty mitä mulla on mielessä. Itse tykkään, että ensin vähän tutustutaan ja sitten isketään kunnolla kimppuun, ettei tarvitse arvailla olikohan se nyt vain ystävällinen.

• Anonyymi

Ah olis ihanaa tulla vietellyksi. Taitaa tää koronarajoitusten aika saada tunteet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah olis ihanaa tulla vietellyksi. Taitaa tää koronarajoitusten aika saada tunteet...

Niinpä miksei kukaan ikinä yritä vietellä mua niinkun leffoissa ja sarjoissa.

• Anonyymi

Aloitteen tekeminen ja viettely on aina ollut enemmän meikäläisen hommia kuin viettelyn kohteena oleminen;) Suora toimintaa on tullut yritettyä pari kertaa, ei niistä sen enempää... Suosittelen pidempää kaavaa.

• Anonyymi

Jos en ole kiinnostunut niin viettely ei onnistu mitenkään. Jos olen, niin mikä tahansa tyyli käy.

• Anonyymi

Mistä tietää että olet kiinnostunut, että kannattaa edes yrittää? Miksi pitää olla liian vaikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tietää että olet kiinnostunut, että kannattaa edes yrittää? Miksi pitää olla liian vaikea?

Sen kyllä huomaa jos olen kiinnostunut, silloin en ole millään tavoin vaikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kyllä huomaa jos olen kiinnostunut, silloin en ole millään tavoin vaikea.

No mistä sun kiinnostuksen näkee?

• Anonyymi

Flirttailu on mulle tosi tärkeää, se että nauretaan yhdessä ja löytyy kipinää. Tämä on ihan luonnollista ja sitä ei voi teeskennellä. Ja jos sen päälle vielä tekee selväksi, että on sinkku ja naisista kiinnostunut niin voila. Takertuva käytös, "nurkista huutelu", miehistä jauhaminen tai kylmiltään töksäyttely ei oikein innosta.

• Anonyymi

Enemmänkin kuin vähän vaivaa, olen aika hitaasti ja harvoin syttyvä. Suora toiminta on ihan ei ei, se aiheuttaa lähinnä pakoreaktion tai ärsyyntymisen. Tykkään flirttailusta tosi paljon, joten sitä kannattaa yrittää ainakin.

Nämä ovat sitten yksilöllisiä juttuja, kaikki eivät tykkää flirttailusta, vaan voivat kokea sen jopa ahdistavana. Kannattaa kokeilla ensin varovasti.

• Anonyymi

Saas nähdä onko sitä helposti vieteltävissä kunhan tää elämä joskus normalisoituu korona rajoitusten jälkeen..Romantiikalle olis tilaa. .

• Anonyymi

Katson tissivakoa suurentuneine silmineeni.

• Anonyymi

ai tunnen sinut sinnet naapurustosta.

• Anonyymi

Vastavuoroisuus toimii viettelyssäkin. Nauru on tärkeää, monimielinen läppä voi toimia kahden kesken jos tunnelma sopiva, itse en ns. loukkaannu sellaisesta ainakaan. 😉
      P. S. Kauniit alusvaatteet on kivaa katseltavaa myöski, jos sinne asti päästään. 😘

• Anonyymi

Eikö viettely ole jo takanapäin, jos alusvaatteet ovat näkyvillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö viettely ole jo takanapäin, jos alusvaatteet ovat näkyvillä?

Se vähän riippuu miten asiaa katselee. Ehkä tuossa vaiheessa on se paras viettelyosuus menossa..? 😄

• Anonyymi

Tilanteen mukaan. Melko korkealla kynnyksellä mennään yleisesti ottaen.

• Anonyymi

Positiivisuus, lempeys, kiinnostuksen osoittaminen..koskettaminen, sillä pääsisi hyvin alkuun 😊 ei ole mitään erityistä kikkaa, sen tietää sitten kun osuu kohdalle.

• Anonyymi

👅...

• Anonyymi

Kannattaa tulla juttelemaan, jos on kiinnostunut ja vaihdettu katseita, tilannetajuisesti.

P.S.
      Ottakaa ihan rauhassa naiset siellä arjen "ruokaostoksilla" vaikka kesä onkin. Hyvä etten päivälliseksi joutunut. ;)

• Anonyymi

Meikki, korut ja paljastavat asusteet.

• Anonyymi

Seksikäs alusasu, itsevarmuus :3

• Anonyymi

Silmänisku :DD

• Anonyymi

Hymy ja kaunis katsekontakti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe