https://hs.mediadelivery.fi/img/978/b521d62d44a741689812cd45af9efcca.jpg.webp
Vaan keskusta hakee kauempaa ministerin, joka osaa muutakin kuin tahkoa pyörittää, ja keppihevosella ajaa. Aika mikä on, silloin valtiovarainministeriksi alaansa osaava. Oma käsitys, että tulee eduskunnan ulkopuolelta. Luulen hajuilla olevani nimestä, mutten tohdi vielä paljastaa kuitenkaan. Kuitenkaan keppiheppa tytöt ei hänelle sano " KYLLÄ MINÄ TIEDÄN " vaan kuuntelevat viisaampaa. Tuskin toistuu pääministerin sanonta kuin presidentille. Eikä Li Anderssonkaan sano hänelle
" PASKA PUHETTA "
Noista ei mielestäni tule valtiovarainministeriä
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se poskipuhallus-Lintilästä vain tulee...
No ..niin, asian sivusta tulee. Muttei se haittaa tee. Pysyn kannassani, ja juuri katselin oletetun valtiovarainministerin historiikin, kova heppu sillä saralla.
Nyt lähden ulos; siikaa ja lohta. Jotakuinkin kuin tuossa Valion sivulla, myös uudet perunat. Tälläinen pieni iltapala. Siika loheen verraten ruotoisempi, mutta kun tekee niin että ensin siika suuhun, tuntee ruodot paremmin, sitten päälle muuta. Ja taas sama uudelleen. Lohen kanssa ei tarvi noin tarkkana olla, kun oikein leikattu.- Anonyymi
Onko palsta punikit jo pääosin laitoksissa ? kun ei edes kalasta osaa sanoa.
- Anonyymi
Aivan ja yhtä kalassa kuin sinäkin verorahoilla koulut käynnyt, mutta kyllä uusi valtionvarainministeri pitäisi olla lapin "rehellisin" kepulainen.
- Anonyymi
https://arkku.mediadelivery.fi/img/628/e24fee23af9e4e50b7b6b40ea6009eb0.jpg
Meinaatko näitä kepuun liittyviä valtion varojen rosvoajia. Jos kepun heikoin lenkki ei pyty hoitamaan virkaansa ilman, että joku"antaa" sanat suuhun ja ohjailee puolueen härskien taustavoimien turvin, niin heikoilla on kepussa osaaminen. melkoinen sotku, kun Kulmuni valittiin, liian paljon näkyvää ohjailua ja avustaja on ollut narujen vetäjänä
https://arkku.mediadelivery.fi/img/628/e24fee23af9e4e50b7b6b40ea6009eb0.jpg
Ei liene epäilystäkään kenen asialla Jääskeläinen on ollut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
