Sanon palstalle hyvästit. Hänelle sanon, nähdään.
Minä ihastuin ihan oikeasti. Niin paljon, että itken täällä yksin, kun kirjoitan tätä hiton viestiä tänne kirotulle palstalle. Tämä paikka ei auta yhtään. Se pitää yllä väärää toivoa ja toisaalta pilaa sen ihanan, mitä meillä oli. Ehkä tapaamme, ehkä saamme puhuttua asiat. Ehkä toinen meistä ylittää itsensä ja laittaa sen viestin.
Olet ihana.
Naiselta miehelle.
Nähdään ihana
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus mä oikeesti haluisin että meillä IRL yhteyttä!!! rakastan sinua todella paljon ja aidosti rakastan sinua!!!
- Anonyymi
Heippa vaan sullekin.
- Anonyymi
Nainen, kyllä me nähdään vielä. Sitte me jutellaan pitkään. Sen jälkeen me hylätään tää foorumi.
- Anonyymi
Milloin haluaisit nähdä????
- Anonyymi
Aloittaja jättää tän foorumin tänään. :) En halua käyttää aikaani tälläiseen. Tämä ei ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja jättää tän foorumin tänään. :) En halua käyttää aikaani tälläiseen. Tämä ei ole totta.
Rakkaus kerro minulle miten voit tietää mun opettaja nimen kun se ei lue fb!!! silloin se tarkoittaa sitä että asut tässä rapussa koska olen parvekkeella puhunut puhelimessa joten ei ole vaikeaa päätellä että olet yläkerrassa! Ja mistä olet muuten voinu nähdä että juttelen esimerkiksi mummon kanssa rapussa??? jos oikeasti asut samassa talossa niin miksi et voi tulla luokseni!! ja Minkä takia olen kuullut että tänne on muuttanut pariskunta! toisin sanoen sinä olet siis varattu!!ole kiltti ja kerro minulle rehellisesti kenen kanssa asut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai jos kirjoittelee itsekseen eri morsmaikkuja todellakin heittomerkillä esittäen. Ei se ole todellisuutta kenellekään ja ainoastaan luuserit jää verkkosatuihim koukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai jos kirjoittelee itsekseen eri morsmaikkuja todellakin heittomerkillä esittäen. Ei se ole todellisuutta kenellekään ja ainoastaan luuserit jää verkkosatuihim koukkuun.
Tule vaikka hakemaan mua ulos olet tänne meille ihan tervetullut. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525