niin miten kauan siinä sitten menisi kunnes saavutettaisiin luottamus?
Jos kääntyisin sinuun...
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se vähän riippuu ihmisistä. 2 minuuttia veikkaan, jos hän olet.
- Anonyymi
No tule sitten tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule sitten tänne.
Kerrot vaan minne tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot vaan minne tänne.
No tänne mun luo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tänne mun luo.
En tiedä hänen osoitetta. Taidan mennä siksi nukkumaan. Jos unessa saisin vaikka osoitteen.
- Anonyymi
Jostain toisesta ihmisestä? Aika kauan.
- Anonyymi
Eikö yleensä uskontoon käänytä.
- Anonyymi
Kaiken kokemani jälkeen minkäänlainen aikamäärä ei riitä.
- Anonyymi
Se riippuisi varmaankin siitä minkälaisia sinun ajatuksesi olisivat
- Anonyymi
Luotan jo
- Anonyymi
Koko loppu elämä...Enkä enää edes mieti sitä...
- Anonyymi
Kyllä mä mun rouvaan luotan!! tietenkin Se IRL jutteluu vaatii mutta silloin ainakin saisin näyttää että hän voi luottaa minuun ja kyllä mä luotan myös häneen sen jälkeen kun olemme jutellut IRL mitä esimerkiksi toinen ei voi sietää missään muodossa!! minulla on vain yksi asia ja se on että en halua että hän edes nukkuu muiden vieressä vaikka hän ei mitään sellaista tekisi niin en siedä sitä ajatusta että joku muu nauttii hänen läheisyydessä!! olen erittäin mustasukkainen mutta en todellakaan väkivaltainen omalle rakkaalle rouvalle!!! niille muille kylläkin olen! mutta en hänelle!! koska haluan että hän luottaa minuun kaikissa asioissa!! ja siihen luottamukseen kuuluu myös se että hän kokee olonsa turvalliseksi minun kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä mun rouvaan luotan!! tietenkin Se IRL jutteluu vaatii mutta silloin ainakin saisin näyttää että hän voi luottaa minuun ja kyllä mä luotan myös häneen sen jälkeen kun olemme jutellut IRL mitä esimerkiksi toinen ei voi sietää missään muodossa!! minulla on vain yksi asia ja se on että en halua että hän edes nukkuu muiden vieressä vaikka hän ei mitään sellaista tekisi niin en siedä sitä ajatusta että joku muu nauttii hänen läheisyydessä!! olen erittäin mustasukkainen mutta en todellakaan väkivaltainen omalle rakkaalle rouvalle!!! niille muille kylläkin olen! mutta en hänelle!! koska haluan että hän luottaa minuun kaikissa asioissa!! ja siihen luottamukseen kuuluu myös se että hän kokee olonsa turvalliseksi minun kanssani
Nyt oot taas vaihteeksi mies. Toisessa ketjussa olit nainen.
Kannattais varmaan hakeutua hoitoon?
- Anonyymi
Uskoisin rehellisyyden ja luottamuksen olevan valmiina. Rakkauden osalta, päällimmäisenä ajatuksena tasapainoilu, tarkoitan liekkiä, kuin öljylamppu iltaisella.
- Anonyymi
Ei kai etukäteen pidä miettiä tulevaa. Riippuu kummankin henkilöhistoriasta ja myös omasta yhteisestä menneisyydestä, kuinka kauan aikaa ottaa saavuttaa luottamus. Rehellisyydellä ja avoimuudella luottamusta lähdetään rakentamaan. Kannattaa aloittaa aina miettimällä omaa toimintaa, mitä on saattanut tehdä, ettei toinen pysty luottamaan.
Syyttelylinjalle ei kannata lähteä, mutta kaikki mieltä painavat asiat olisi hyvä tuoda esille. Miltä sinusta tuntuu mikäkin asia, kerro siitä. Jos jotain oikeasti molemmat haluaa, niin yleensä puhumalla pärjää pitkälle.- Anonyymi
Rakkaus juuri tuota olen aina sanonut!! ja rakkaus!! ei meidän tarvitse ujostellaa voidaanko me oikeasti kumpikin juoda kunnolla!!mä rakastan lonkkuu ja jotain viina drikkiä! mutta kerro mistä tykkäät niin ostan sulle sen mitä haluat juoda!! niin emme ainakaan voi olla ujoja!!
- Anonyymi
Jos kääntyisit minuun tapahtuisi pusu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724354Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003790Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363479- 513080
- 402568
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182489Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222262- 231926
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151692Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331662