Nyt ne lätkäisi edunvalvonnan minulle kun saivat kiinni siitä huolimatta etten avaa ovea kenellekään, 60 e viikossa, kahdessa erässä. Miten tämän saa purettua, alkaa olla jo epätoivoinen olo. Toinen mahdollisuus on oppia ryybiskelemään 50 eurolla. 10 euroa viikossa riittää aleleipään ja parsakaaliin.
Vinkkejä?
as d
edunvalvonta ja alkoholin käyttö
22
2082
Vastaukset
- Anonyymi
Metsäpalastallani olisi töitö sinulle loppuiäksi toki 9 egeä päivässä tunteja laskematta.
Naapurin sikatilallinen tarvitsisi riuskan työmiehen sonnanmättöön, sikalan puhdistamiseen ja rehunjakoon yleismieheksi sitten kun voimat uupui saisit mielihyvin olla rehua itse. Miltä tuntuisi olla sonnontuoksussa kaikki päivät ja saisit rapsutella sikoja ties mitä keksisit?
Hyvää hoitotyötä sinulle tv 1. Hoitsu
Kaadan itselleni aamun ensimmäisiä loiventavia mallasviskejä. Lämmin mukava olo virtaa koneeseen ja pian käyn lääkekaapilla krapulanhoitolääkkeet ala bentso-pena.- Anonyymi
Hirvenmetsästys alkaa taas pian. Olen miettinut sitä tyyppiä ,joka meni päänsiirtoleikkaukseen ja sai vaihdossa hirvenpään. Olen nähnyt hänet metsissä ja hirvilaumassa pellon laidalla viime kesänä. Miten suhtautua jos ajomies ajaa hänet passipaikalleni?
Epäilen ko. Henkilön olevan tissu. - Anonyymi
Olenhan minä yrittänyt. Zontagay-orjan ura ei kuulosta ollenkaan niin hohdokkaalta kuin aluksi fantasioin, sillä isäntä (master) ei olekaan kiinnostunut muusta kuin työpanoksestani. Lisäksi valvontakameroita on asennettu ympäri sikalaa, koska kuluttajien innostus "käytettyyn" lihaan on ymmärrettävästi aika pientä.
Siksi tyydynkin hankkimaan margariinia ja käsidesiä alelaarista ja polkaisen maikkulan mestoille.
asf - Anonyymi
Mikä siinä on että sinun 2hoitsu pitää aina ärsyttää mua :( En vain saa unta kun haaveilen tapin työntämisestä kiljuvaan sikaan ja omaan aukkooni sen jälkeen, asia kiihottaa niin mutta lähialueen navetat ovat jostain syystä olleet viime vuosina visusti lukossa (olen tarkistanut)...?
- Anonyymi
Kyllä suurinosa työttömistä alkoholisteista pitäisi saada edunvalvonnan piiriin. Aloittaja valittaa sellaisesta asiasta, johon moni muu on vapaaehtoisesti valmis.
-Akat ja Kristian- Anonyymi
No tuossa vaihtoehdossa ei tarvitse katkaisuhoitoa lainkaan, mutta minusta on melko törkeää, että viestiketjun aloittaja esiintyy edesmenneenä vakiona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa vaihtoehdossa ei tarvitse katkaisuhoitoa lainkaan, mutta minusta on melko törkeää, että viestiketjun aloittaja esiintyy edesmenneenä vakiona.
Kuinka monta vuotta asiasta täytyy jankata? minä, asd, en ole Kylmis, en ole koskaan esiintynyt kylmiksenä enkä väittänyt olevani kylmis. Ja sitä paitsi ei Kylmis tietojeni mukaan edes ole edesmennyt. Mikä asiassa on niin vaikeaa tajuta?
asd
- Anonyymi
Kertakaikkinen suihkuaminen ei vain ota loppuakseen viimeisen kauhoitteluoperaation jälkeen auttakaa
As d - Anonyymi
Minä en ymmärrä Tissua. Vuosi on 2020 ja SILTI tyyppi ei rohkeasti tule kaapista ulos. Maailma olisi avoinna ja kukaan ei tuomitse.
- Anonyymi
Niin siis tarkoitatko että voin rehellisesti tunnustaa olevani hoomo, mikä tulee varmasti yllätyksenä palstalaisille ja jatkaa elämääni hoomosuhteessa?
As d
- Anonyymi
Olen... ooh... kajahdukset kaikuu ja extra-nakit ja nobe täyttävät ostoskorin
Asd - Anonyymi
ASD: " Kuinka monta vuotta asiasta täytyy jankata? minä, asd, en ole Kylmis, en ole koskaan esiintynyt kylmiksenä enkä väittänyt olevani kylmis. "
En maininnut Kylmistä. Ei ihme, että voitan sinut Shakissa AINA.- Anonyymi
No,ketä muutakaan voisit tarkoittaa? Etkä sitäpaitsi voita, koska en pelaa shakkia, olen siinä susisurkea :D kerran minut voitettiin neljännellä siirrolla, ei huono saavutus :)
As d
Minulla sama 60 euroa viikko. Nyt haluaisin eka kerran valvonnan aikaisena käydä ravintolassa. Ja mietin miten kehtaan pyytää rahaa. Ilmeisen pakko, kun tulee maksusitoumus joka paikkaan.
- Anonyymi
Harva edes pääsee edunvaltontaan. Olisit kiitollinen, että sun taloudesta joku pitää huolta.
- Anonyymi
Edunvalvonta on parasta, mitä alkoholistille voi tapahtua.
- Anonyymi
Alkoholin ostaminen tulisi kieltää henkilöiltä, jotka saavat toimeentulotukea tai työkyvyttömyyseläkettä. Olisi kohtuullista kohtuukäyttäjien kannalta, että jokainen maksaisi työ- tai pääomatuloansioilla alkoholin käyttönsä.
Kotimaisen juopon elättäminen verorahoin on tuottamatonta ja turhaa ja lisää entisestään veronmaksajien kuormaa ja lainanottoa.
Kotimaista juopon toimeentulotuet menevät ryyppäämiseen, jonka jälkeen kalliit erikoissairaanhoidot lopputuloksena työkyvyttömänä kuolema alkoholisairauksiin lisäksi elinaikanaan poliisin säilöönotot ja selviämisasemat. Oulun seudun kallein potilas on ollut haimatulehduspotilas tehohoidossa liki 200 tuhatta euroa.
Tätä ennen alkoholisoitunutta on tuettu asumistuella ja toimeentulotuella , jotta voisi ryypätä kaupungin maksamassa kaksiossa.
Maailma muuttuu.
Suomi on muuttunut jo 20 vuodessa paljon. En todellakaan usko, että ns. alkoholismista johtuvia fyysisiä sairauksia ja säilöönottoja kustannetaan Suomessa ikuisesti , vaan henkilö ohjataan jatkossa laitoshoitoon tai karenssiin tukien osalta tai sairaanhoito evätään, mikäli ei noudata päihdehoito-ohjelmaa.
Suomi tulee muuttumaan enemmän Yhdysvaltojen kaltaiseksi terveydenhoidon suhteen samoin kansalaispalkka takaa tietyn tulotason, loput hyväntekeväisyyden varassa.
Se on selvää, että vaikka asuntojen hinnat tulevat laskemaan , niin asunnottomuus tulee kasvamaan ja hyväksytään osaksi yhteiskuntaa.- Anonyymi
" En todellakaan usko, että ns. alkoholismista johtuvia fyysisiä sairauksia ja säilöönottoja kustannetaan Suomessa ikuisesti "
-entä ne tapaukset, jotka ovat alkaneet ryyppäämään VASTA kun sairaudet ovat todettu? Minusta olisi tosi epäreilua.
-Yksi teoria
- Anonyymi
Sairaus monesti aiheuttaa alkoholismin, eikä toisin päin, toisaalta kallis ruoan hinta voi myös aiheuttaa alkoholismin, koska kotiviinin tekeminen on halpaa ja siitä saa halvemmalla tarvittavan energian kuin ruoasta.
Jotkut ryyppäävät koska se on halvin tapa elää, eli järkisyistä. Sain kysyttyä kuitenkin ravintolareissuun rahaa. Mikäli jää rahaa "yli" niin pääsen käymään ravintolassa., sen näkee laskujen jälkeen loppukuusta.
- Anonyymi
Miksi pitää mennä ravintolaan ryyppäämään? Samalla hinnalla saa useammaksi illaksi juotavaa lähikaupasta. Jos haluaa hienompia juomia, niin Alkokin on halvempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää mennä ravintolaan ryyppäämään? Samalla hinnalla saa useammaksi illaksi juotavaa lähikaupasta. Jos haluaa hienompia juomia, niin Alkokin on halvempi.
Jos hän on hyvännäköinen ja vetoaa olemuksellaan mahdollisesti kumppaniin? Kyllä itsekin haluaisin silloin mennä ulos juhlimaan, varsinkin, jos olisin seksuaalisesti aktiivinen.
-Yksi teoria
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029