Onnenonkija. En ollut enkä ole.. Saati sellaiseksi koskaan en myöskään tule.
Et oo vissiin kuullu aidosta ihastumisesta ikinä?
Oot tosi epävarma ja nuori mies. Muutama vuosi niin kasvat kyllä ja ymmärrät asiat jälkeenpäin.
On toki loukkaavaa että joku niin ajattelee, mutta toisaalta se on sinun ja teidän häpeänne.
Ei minun.
Sinä tai ne ystäväsi eivät ansainneet minun aitoa välittämistäni. Nyt on tilaa aidoille ihmisille. ❤️😁
Luulit että olen
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta se on kyllä enemmänkin näin jälkeenpäin ajateltuna huvittavaa mitä ihmiset keksii kun eivät kunnolla toista tunne. 😔 Ei tiedä itkiskö vai nauraisko oikeesti.
Se tunne kun kuulet muualta kummia puheita tuntuu pöyristyttävältä suorastaan, mutta parempi olla puuttumatta ja olla vain mahdollisimman kylmä ja hiljaa.
Uskon karmaan. Karma kohtaa aina vastustajansa ja totuus seuraa aina perässä. Jonain päivänä totuus tuleekin eri suunnasta vastaan. Nurkan takaa 🍀
AP- Anonyymi
Musta aina oletetaan kaiken näköistä ulkonäköni takia 😅.. ei kyl kandee hukkaa aikaa ihmisiin jotka olettavat. Se kertoo paljon niitten älykkyydestä. Mä katon ja nauran niille. En ikinä myöskään aidosti ihastu sellaisiin ihmisiin. Näön heti ruman puolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta aina oletetaan kaiken näköistä ulkonäköni takia 😅.. ei kyl kandee hukkaa aikaa ihmisiin jotka olettavat. Se kertoo paljon niitten älykkyydestä. Mä katon ja nauran niille. En ikinä myöskään aidosti ihastu sellaisiin ihmisiin. Näön heti ruman puolen.
En tiedä ketä naista tässä tällä kertaa esitetään lämpimikseen idioottien villitsemiseksi, mutta minä ainakin sanon sen, että oman ulkonäön suhteen vaivaa tuntuu näkevän muut ihmiset. Itse ajattelen, että on se hyvä kun on sekä pää että perse, niin ei ole ainakaan mitään rakenteellista vikaa. Mitä tulee kaikenlaisiin legendoihin, niin niihin kannattaa suhtautua (ei röllääjien ja naisina esiintyvien hessu hopojen) sillä tavalla, että perättömien väitteiden ja kunnianloukkauksen kynnysten paukkuminen yli rajan lopettaa kyllä lapselliset sirkutukset ja joskus läyryäjän todellinen kasvojenmenetys surkeana valehtelijana ulostullen riittää. Molempi parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764