Niin kaikki asiathan täällä yhteiskunnassa on väärin. Ainakin kansalaisten mielestä laajalla otannalla.
Jos nyt vähänkin tarkkoja ollaan
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainitse itse esimerkkejä.
- Anonyymi
Komppaan. Aika niukka avaus, tuskin niukempi voisi olla.
Beng
- Anonyymi
....ja mistähän otannasta on kysymys?
- Anonyymi
Mikä tuntuu väärältä niin voi etsiä ratkaisun.
- Anonyymi
Mitä mieltä aloittaja on muista yhteiskunnista kuten esimerkiksi Syyria, Jemen tai Brasilia ? Onko hienosti ?
- Anonyymi
En oo aloittaja, mutta niihin maihin en menisi.
Minä käyn risusavotassa ja retkeilen. Oon tyytyväinen kotimaahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo aloittaja, mutta niihin maihin en menisi.
Minä käyn risusavotassa ja retkeilen. Oon tyytyväinen kotimaahan.Samaa mieltä. Ei suomalaisten tarvitse olla huolissaan muista maista, kun omienkin kyräilyssä riittää tekemistä.
- Anonyymi
Joku leveep*rs* aloittaja kun edustaa "laajaa otantaa" :DDD
- Anonyymi
katselen asioita lannen vinkkelista,,,kylla useimmat asiat teilla on ihan hanurista..politiikassa etenkin..suomi vie rahaa kauhakuormaajalla etelaan,[ei lapiolla] ,maille jolla on suuret kultavarannot suomella ei mitaan,,ne nauraa partaansa tyhmyydelle,,, kuunnelkaa ben zyskovitsia,,tai halla-ahoa,,tai joitakin muita viisaita,,hjalliskin on aika jarkeva.. mita tuo syssy tullessaan? kauhuskenaarionko? edes mina en tule suomeen taloutta tasapainottamaan..[lol]..lannenhunttari kanatasta
- Anonyymi
Mistä tahansa näkövinkkelistä Suomella menee hyvin. Suomi on useilla eri mittareilla maailman kärkeä. Esimerkiksi lehdistön vapaudessa olemme kakkosia, kun demokratian isänmaaksi itseään mainostama jenkkilä on vasta sijalla 45.
Suomen BKT pärjää sekin hyvin kansainvälisessä vertailussa ja ennen kaikkea Suomessa tulot ovat jakaantuneet paljon tasaisemmin kuin useissa muissa maissa.
Alla Kari Enqvistin kolumni fariseuksista:
https://yle.fi/uutiset/3-11384952
Kitisijöitä löytyy joka sohvalta. Toisaalta kyllä sellaisen, joka on luottanut korkeipien toimijoiden moraaliin lapsellisesti, silmät on avautuneet viimeistään. Mitä korkeampi palli, sitä koijarimpi toiminta, vai?
- Anonyymi
Niih. Ei tarvita enää palleja kähmintään kun naisetkin siihen sortuu. Viite; valtionvaraisministeri K. K.
Anonyymi kirjoitti:
Niih. Ei tarvita enää palleja kähmintään kun naisetkin siihen sortuu. Viite; valtionvaraisministeri K. K.
Minä tarkoitin kyllä pallilla asemaa millä istuu, en sukuelimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891