Kertokaa jos tiedätte. Olen eilisestä seurannut tankkeri Amandan liikkeitä,lähti Naantalista ja jäi odottamaan Utön lähelle jonka jälkeen piti palata Naantaliin yöllä.
On kuitenkin edelleen Utön edustalla odottamassa jotain.
https://www.marinetraffic.com/fi/ais/details/ships/shipid:299731/mmsi:255801670/imo:9305362/vessel:AMANDA
Omituista seilaamista
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko tullut väljemmille vesille myrskyn takia koska ei päässyt purkamaan tai lastaamaan laituriin jostain syystä.
- Anonyymi
Ei näy Naantalin laivalistassa saapuvana aluksena eikä myöskään hiljattain lähteneenä.
Odottelee varmaan pääsyä satamaan tai voi mennä telakallekin, jos on koeajossa.- Anonyymi
Mitähän jonkun tankkerin liikkeet meitä kutittavat niin kauan kuin se ei ruilauta öljyjään mereen?
- Anonyymi
Kuten marinetraffic näyttää, aluksen status on ”For order”. Tosiin sanoen alus vei lastin Naantalin jalostamolle, ja koska uutta kuljetustilausta alukselle ei ole tehty, se ajoi avomerelle Utön eteläpuolelle odottamaan seuraavaa tilausta. Naantalissa ei kannata laiturissa seisoa koska se maksaa ja tilaakaan ei välttämättä satamassa ole. Utön eteläpuolelta pääsee nopeasti joka suuntaan Itämerellä ja Suomenlahdella eikä tarvitse jäädä odottamaan esim luotsia.
- Anonyymi
Normi liikennöintiä, Utön eteläpuolella on melko usein laivoja ankkurissa odottamassa seuraavaa ”keikkaa”. Pisimmillään jopa viikkn ajan. Miehistölle tylsää toki.
- Anonyymi
Kiitos,eli on villilinja ? Onko siellä muuten niin matalaa että voi ankkurioda vai onko paikallaan muuten? On näköjään vaihtanut paikkaa välillä
- Anonyymi
Laivoissa on ankkurikenttinkiä jopa satoja metrejä eli eiköhän se pääasissa ankkurissa ole vaikka näyttää jonkin verran liikkuneen. Toki paikka pitää olla sellainen että ei mene kaapeleita pohjassa eikä olla väylällä toisten laivojen tiellä. Nyt siinä lähellä on toinenkin alus odottelemassa, ms Ankie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029