Kutsu toiseen vaiheeseen JYU maisteri

Anonyymi

Jyväskylän yliopistoon hain TtM opiskelemaan. 8.6 mennessä tulee kutsut toiseen vaiheeseen, onko joku jo saanut kutsun? Minulla meni ensimmäinen vaihe hyvin, huolimattomuusvirheitä varmasti tuli🤔

33

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo tullut kutsua. Tosin matikan osio ei ainakaan mennyt hyvin.

      • Anonyymi

        Onko kukaan saanut kutsua? 🤔


    • Anonyymi

      Ei ole tullut mullekaan. Enkku meni mulla aivan surkeasti, en ymmärtänyt sitä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Jyu lähettää ainakin minulle usein tosi myöhään tulokset. Viimeksi vasta seuraavana päivänä kuin muut oli saanut.

    • Anonyymi

      Juu ei oo vielä tullut, varmasti tän päivän aikana! Helpolta tuntui tuo ensimmäinen vaihe mutta kai sen tarkoituksena olikin vain karsia pois ne, jotka eivät vaivaudu sitä tekemään tai kunnolla yrittämään. Katsotaan kuin käy :)

      • Anonyymi

        Ei kai ihan näin, jos monta sataa tekee kokeen ja siitä n.10% pääsee 2.vaiheeseen.. en kyllä päässyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai ihan näin, jos monta sataa tekee kokeen ja siitä n.10% pääsee 2.vaiheeseen.. en kyllä päässyt

        Ah totta, mulle oli jäänyt väärä mielikuva jonkun muun hakukohteen karsiutumisprosentista..


    • Anonyymi

      Ei vieläkään 😣

    • Anonyymi

      Ei mitään. Saakohan pisteitä tietää jostain, vaikka ei pääsisikään...?

      • Anonyymi

        Samaa mietin, kun ei mitään kuulu, että saisko pisteet jostain..


    • Anonyymi

      Nyt tuli kutsu toiseen vaiheeseen! Kyllä todellakin viime tippaan venyttivät 😅

    • Anonyymi

      Mitä pääainetta hait lukemaan? Onko muille tullut? Tulispa itsellekin pian postia!

      • Anonyymi

        Ei oo tullut mitään, eli en varmaan päässyt 😐 Onnea heille, jotka pääsivät


      • Anonyymi

        Terveyskasvatusta ykkösenä. Hmm onpa tylsää jos ei mitään viestiä oo tullut 🙄 Kiva ois et ilmottaisivat kaikille samanaikaisesti!


      • Anonyymi

        Minulle tuli myös kutsu 2.vaiheeseen mutta kutsusta ei selvinnyt oliko kyse terveyskasvatuksen ja kansanterveyden pääsykokeesta.


    • Anonyymi

      Siis eikö saa viestiä ollenkaan jos ei pääse? En oo vieläkään saanut mitään viestiä..

    • Anonyymi

      Ymmärsin, että viestin saa vain ne, jotka pääsee jatkoon. Täälläkään ei viestiä, alan jo luopua toivosta.

      • Anonyymi

        Näin minäkin ymmärsin, eiköhän heidät ole jo kutsuttu, ketkä pääsivät. Harmittaa kyllä 😐


    • Anonyymi

      Kutsu tuli minulle kuuden aikaan illalla 🤓

    • Anonyymi

      Mistä saitte tiedon milloin kutsutaan seuraavaan vaiheeseen? En ainakaan yliopiston sivuilta löydä. Hain gerontologiaa kansanterveyttä lukemaan Jyväskylään.

      • Anonyymi

        Opintopolku.fi ja siellä on: Yliopistojen valintakokeet AMK järjestelmässä ja sieltä 1.etänä järjestettävä valintakoe- valintaperustemuutokset ja valintakoeohjeistukset ja sen alta sitten yliopistoittain ja omaa hakukohdetta klikaten. Eilen olis pitänyt tulla kutsu.


    • Anonyymi

      Onko täällä Tampereelle haleneita? Tänään pitäisi tulla tieto. Jännittää! Mulla meni pääsykoe suht. hyvin, mutta niin varmaan monella muullakin. Tulis jo ne tulokset niin tietäisi mitä pitää seuraavaksi ruveta stressaamaan!

      • Anonyymi

        Sama!


    • Anonyymi

      Onnea kaikille päässeille, itseä harmittaa kun en päässyt ja avoimen kautta 25 prosenttia suoritettuna tutkinnosta...

    • Anonyymi

      Huomenna toisen vaiheen koe. Ootteko jotenkin valmistautuneet? Mä en paitsi stressaamalla 🙈 Tsemppiä kaikille!

      • Anonyymi

        Miten meni? Toinen aineisto oli melko haastava. Aika kävi myös tiukille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni? Toinen aineisto oli melko haastava. Aika kävi myös tiukille!

        Samaa mieltä, toinen aineisto oli haastava. Juuri ja juuri sain kaikkiin vastattua ajan puitteissa. Nyt vaan jännitetään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, toinen aineisto oli haastava. Juuri ja juuri sain kaikkiin vastattua ajan puitteissa. Nyt vaan jännitetään..

        Aivan samaa mieltä! 😅 Ensimmäinen helppo ja tuli tuhlattua siihen liikaa aikaa, toista alkoi just ymmärtämään kun aika loppui.. 😁 Nooh katsotaan..


    • Anonyymi

      Onko kellään tullut vielä tuloksia 2 vaiheen jälkeen?

      • Anonyymi

        Ei oo tullut.. Varmaan sinne 15.7. asti menee 😩


    • Anonyymi

      1 varasija gerontologiaan 🤐. Onkohan mitään mahdollisuutta päästä sisään? Aloituspaikkoja kuitenkin vain tuo 14....

    • Anonyymi

      Ahh hyväksytty terveyskasvatukseen 😍 Miten muille kävi?

    • Anonyymi

      Hyväksytty terveystieteisiin 🤯 Odottaa vielä ylempiä hakutoiveita, mutta sisään taisin päästä.. Huh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe