Mikä sinällään oli tiedossa,mutta että näin pian. Eräs nainen on uskomaton.
Eskollehan se Nalakin tuupattu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on totta niin on se Eskokin vätys. Eikö saa sanottua, että hoida nyt lapsesi ja koirasi itse, pari päivää jaksaa niin jo on lapset ja koira pakko työntää hoitoon. Kuinka kehtaa esittää niin omistautunutta ja tunnollista. Normaalin elämän hallinta aivan hukassa. Hänelle ei merkkaa kenenkään muun tarpeet mitään.oma ego edellä vaan koko ajan. Perhe elämään ei minkäänlaisia taitoja.
- Anonyymi
Eskon instastorys näki et siellä se rotilla oli jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskon instastorys näki et siellä se rotilla oli jo.
Rotikka🤣
- Anonyymi
Pitää löytää uusi rikas.mikä sinänsä on todella vaikeaa.kaikki tietävät tämän lorton
- Anonyymi
Lapset tykkää koirasta. Annetaan heidän hoivata. Tekee koirillekin hyvää.
- Anonyymi
Jospa Esko tykkää koirista ja hoitaa sitä kuin omaansa
- Anonyymi
Ihan kauheeta, siis hirveetä.
- Anonyymi
Mun mielestä Esko on paljon luotettavampi ja positiivisempi kasvattaja lapsille ja lemmikeille, kuin itseään täynnä oleva, koppava Martina.
- Anonyymi
Isät varmasti ovatkin näiden lasten kanssa enenmän läsnäolevia. Kyllä juhlia voi eihän siinä mitään pahaa ole, enkä nyt usko että Martinalla mikään ongelma on alkoholi. Mutta iso ongelma on sitoutua lastensa ja nyt vielä koirankin, hyväksi ja luotettavaksi hoitajaksi. Hänen kärsivällisyys ei riitä kuin muutamaksi päiväksi kerrallaan, se on vuosien saatossa nähty. Pitäisi riittää vielä vuosiksi eteenpäin luoda turvalliset olosuhteet lapsille, mutta huonolta näyttää.
- Anonyymi
ei rotikka ole pikkutyttöjen koira. ainakaan ulkona hihnassa. kun rotikka pistää nelivedon päälle, ei pikkutyttö kykene pitelemään. tuskin mullakaan pysys kiinni. oon vaa 52kg nais immeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790