Virtsarakon tähystys

Roosa

Hei,. Onko teille kenellekkään naiselle tehty virtsarakon tähystystä ? Itse oon menossa ja kysyisin sattuuko se ? ja kauanko kestää ? auttaako se geelipuudutus, ettei ole kipua ? Kiitos etukäteen.

3

2581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nilli

      Minulle on tehty viime marraskuussa virtsarakon tähystys.Laitettiin puuduttavaa geeliä virtsaputkeen,kyllä se hiukan tuntui kun kamera sinne sujautettiin,muttei ollut kestämätöntä.Olisi laitettu suoneen rauhoittavaa ennen toimenpidettä,mutta multa "katosi"suonet kun olin niin paniikissa,joten jouduin kärvistelemään ilman...toimenpide itsessään kesti noin 10minuuttia,sain itse seurata ruudulta kun kamera kierteli rakossa...
      Hyvin se menee,älä jännitä!

      • Roosa

        Kiitos sinulle vastauksesta. Hyvin se tosiaan meni, eikä sattunut YHTÄÄN. Lääkäri oli taitava ja otti hyvin huomioon mun jännityksen. En kyllä saanut mitään rauhoittavaa, mutta se olisikin ollut aivan turhaa. Särkylääkkeen sain. Joo, kyllä se puudutus meni koko rakkoon ja kaikille tiedoksi, ettei todella tartte pelätä tutkimusta. Toisilla sattuu en tiedä johtuuko lääkäristä vai mistä, mut sen varmaan kestää.


      • näinkin voi käydä
        Roosa kirjoitti:

        Kiitos sinulle vastauksesta. Hyvin se tosiaan meni, eikä sattunut YHTÄÄN. Lääkäri oli taitava ja otti hyvin huomioon mun jännityksen. En kyllä saanut mitään rauhoittavaa, mutta se olisikin ollut aivan turhaa. Särkylääkkeen sain. Joo, kyllä se puudutus meni koko rakkoon ja kaikille tiedoksi, ettei todella tartte pelätä tutkimusta. Toisilla sattuu en tiedä johtuuko lääkäristä vai mistä, mut sen varmaan kestää.

        Osallistun keskusteluun 2 vuotta myöhemmin, kun mut määrättiin tähystykseen ja jännitin sitä kovasti etukäteen. Pyysin rauhoittavaa etukäteen puhelimessa, ja mulle vastattiin, että ei sitä tarvita, homma on ohi ennen kuin huomaatkaan. Kuitenkin kävi niin, että puudutusgeeli ei jostakin syystä toiminut mulla, ja kun instrumenttia alettiin työntää putkeen, niin hyppäsin kivusta ylös pöydältä. Nyt odotan kutsua kirurgian osastolle, tekevät tähystyksen kunnon puudutuksessa tai nukutuksessa. Te olitte tosi onnekkaita. :-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe