Maahamuuttajat suurin koronaongelma Ruotsissa

Ruotsinsuomalaisilla mamuilla on huomattavasti enemmän koronatartuntoja suhteessa väestöön Ruotsissa.

Mitä persujen pitäisi tehdä, jotta ruotsalaiset ratkaisevat mamuongelman?

20

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellisia tartuntamääriä on luonnollisesti vaikea arvioida, koska Ruotsissa testataan niin vähän. Jos taas puhutaan kuolleista, niin vaikka alkuvaiheessa ruotsinsuomalaisilla oli kohonnut riski kantaruotsalaiseen verrattuna, tilanne on viime aikoina käytännössä tasaantunut. Lisäksi on syytä huomioida, kuten ruotsalaiset terveysviranomaiset ovat tuoneet esiin, että ruotsinsuomalaisten väestön ikäjakauma on vinoutunut: suomalaistaustaisissa on paljon vuosikymmenet sitten Ruotsiin muuttanutta eli ikääntynyttä väkeä, jolla on ymmärrettävästi suurempi riski.

      Aloituksen kysymys on melko outo. Ruotsissa asuvia ei tietenkään pidä päästää Suomeen levittämään tautia, mutta minkään suomalaisen puolueen tehtävä ei ole saada Ruotsia ratkaisemaan mamuongelmiaan. Se on ihan ruotsalaisten oma asia.

      • Jutun pointtihan on ymmärtää että kun vastustetaan mamuja, niin samalla satoja tuhansia suomalaisia on mamuina ulkomailla. Eli silloin vastustaa myös suomalaisia.

        Siinä on riskinsä kun alkaa maalittamaan ihmisryhmiä.


      • landlord kirjoitti:

        Jutun pointtihan on ymmärtää että kun vastustetaan mamuja, niin samalla satoja tuhansia suomalaisia on mamuina ulkomailla. Eli silloin vastustaa myös suomalaisia.

        Siinä on riskinsä kun alkaa maalittamaan ihmisryhmiä.

        Perussuomalaiset eivät tyrmää maahanmuuttoa kokonaan. He korostavat, että maahanmuuton tulee olla harkittua ja hillittyä. Ja miksi heidän pitäisi ensin välittää Ruotsin kansalaisista? Eikö oman kansan asiat ole etusijalla kaikilla puolueilla?


      • landlord kirjoitti:

        Jutun pointtihan on ymmärtää että kun vastustetaan mamuja, niin samalla satoja tuhansia suomalaisia on mamuina ulkomailla. Eli silloin vastustaa myös suomalaisia.

        Siinä on riskinsä kun alkaa maalittamaan ihmisryhmiä.

        Suomalaiset mamut, eivät ole islamilaisia rasistiuskovaisia, missä vääräuskosille voi valehdella,huijata,ryöstää, raiskata...


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Jutun pointtihan on ymmärtää että kun vastustetaan mamuja, niin samalla satoja tuhansia suomalaisia on mamuina ulkomailla. Eli silloin vastustaa myös suomalaisia.

        Siinä on riskinsä kun alkaa maalittamaan ihmisryhmiä.

        On aika mielenkiintoista lantalootalta verrata ulkomaille töihin lähteneitä suomalaisia matuihin, työperäiset mamuthan ovat ihan ok! persujenkin mielestä. Miksi lantalootan ymmärrys ei vaan riitä, kymmenistä opettavaisista kommenteista huolimatta, ymmärtämään mamun ja matun eroa ?


    • Anonyymi

      Jimmie Åkesson kritisoi Tengeliä jotta tämän kuuluisi oikeasti erota on johtanut harhaan

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajilla on yleensä tiiviimmät sosiaaliset kontaktit kuin alkuperäisväestöllä. Täten virksetkin leviävät helpommin.

    • Anonyymi

      Ruotsissahan on yli puoli miljoonaa suomalaista, siis Ruotsin suomalaisia mamuja!!!

      • Anonyymi

        Ja kaikki elintasopakolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki elintasopakolaisia.

        Elintasopakolainen on eri kuin oikein ruumiillisiin töihin menneet niin kuin suomalaiset oli (piti olla työsopimus valmiina ei mitään veronmaksajat elättäkää meidät isikset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki elintasopakolaisia.

        Varmaankin tehneet miljoonia saabeja, volvoja.... eivät pizzoja starttirahoilla tai paikallisen kelan rahoilla eläneet....Siihen aikaan kun suomalaiset menivät Ruotsiin niin siellä oli työvoimapula....Ruotsiin nykyisin saapuvat mamut pääasissa polttavat autoja.....ja harrastavat pomminrakentelua ym....


    • Anonyymi

      Niin varmaa, se on Ruotsalaisten ongelma.

    • Anonyymi

      Pitää olla niin isot kartanot, etteivät perheenjäsenet välttämättä joudu tekemisiin toistensa kanssa...

    • Anonyymi

      Ruotsinsuomalaiset ovat syyllistyneet raiskauksiin. Miksi tästä ei puhuta?

      • Anonyymi

        Ne papat vanhainkodeisssa???? Linkki?


    • Jos olen oikein ymmärtänyt,niin nämä ruotsinsuomalaiset ovat vanhuksia,jotka on ollut aikanaan rakentamassa ruotsalaista hyvinvointiyhteiskuntaa.Korona on ollut tuhoissa näissä vanhustehoitolaitoksissa. Eli ei korona ole tappanut kansallisuuden takia, vaan ympäristön.

      • Anonyymi

        Ostoskeskuksissa hengailu on yksi koronalle altistava tekijä.

        Näin ovat perussuomalaiset viisaat meille kertoneet.

        Ruotsinsuomalaisten kannattaisi siis lopettaa se ostoskeskuksissa lojuminen ja mennä oikeisiin töihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostoskeskuksissa hengailu on yksi koronalle altistava tekijä.

        Näin ovat perussuomalaiset viisaat meille kertoneet.

        Ruotsinsuomalaisten kannattaisi siis lopettaa se ostoskeskuksissa lojuminen ja mennä oikeisiin töihin!

        Ruotsinsuomalaiset on asia erikseen ja näitä ketä menny esim 60-70 l taitteessa sinne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostoskeskuksissa hengailu on yksi koronalle altistava tekijä.

        Näin ovat perussuomalaiset viisaat meille kertoneet.

        Ruotsinsuomalaisten kannattaisi siis lopettaa se ostoskeskuksissa lojuminen ja mennä oikeisiin töihin!

        Varmaankin nämä aikoinaan mennet suomalaiset on jo työnsä tehneet, päin vastoin,kuin loisivat lähi-idän ja afrikan lahjat ruotsalaiselle yhteiskunnalle.


    • Anonyymi

      Paikallinen PS eli SD tekee jo

      Tengel halutaan viralta nitistämästä lisää perus ruotsin suomalaisia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe