Kun ei naiset kiinnostu. Olen kyl aika hiljainen välillä nii et onko rauhallisen luonteen omaava mies tylsä joka ei aina ole äänessä.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Avaa suusi edes sen verran että nainen tietää sun olevan kiinnostunut hänestä
- Anonyymi
Juu ei naiset kiinnostu ellet ole pahis
- Anonyymi
Naiset kiinnostuu palkkamurhaajista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kiinnostuu palkkamurhaajista
Ei kiinnosta hevon vittuakaan onko suominaisen mielestä kiinnostava vai ei.
- Anonyymi
Koklaa miestä
- Anonyymi
Naiset ihastuvat aluksi pahiksiin, mutta lopuksi kun ovat hyväksikäytetty, petetty, alistettu toistuvasti niin tulevat järkiinsä ja löytävät tavallisen "kiltin" ihanan miehen.
- Anonyymi
Suomi naiset on maailman vaikeinta sakkia. Pitäis olla rikas ja komea pitkä että niitä kiinnostaa tutustua. Mut kyl ne rakastuu juoppoihin ja kaikenlaisiin öyhöttäjä pahiksiin heti.
- Anonyymi
Ei naisia kiinnosta ellet ole tv julkkis
- Anonyymi
Hiljaiset miehet parempia kun koko ajan äänessä olevat.
- Anonyymi
Menee muuten niin, et naiset eka rakastuu kilttiin nyhveröön. Sit ne huomaa et onpas elämä tylsää ja jättää ukon ja lähtee asennemiehen matkaan. Asennemies ei tarkoita tatuoitua, äo40 ja väkivaltasta runkkaria tai esittäjää.
- Anonyymi
Naiset on tylsiä. Ne räplää vaan älykännykkää kaiket ajat. Vaikeet saada naista vaikka metsään kävelemään tai veneilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541110
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281034Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44913- 42785
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62708
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?68598- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585