Jos joku luulee palstajankuttajan vuoksi , että YK, Väestöliitto tai vaikkapa WHO oikeasti olisi vaatimassa Suomeen kireitä aborttilakeja, kannattaa tutustua aiheeseen ihan itse.
Palstalle pesiytynyt pää-ääni kyllä kovasti toistelee omia totuuksiaan, mutta oikeammin tiedon löydät googlettelemalla ihan itse.
Tämän oli pakko laittaa tänne, sillä on surullista, jos joku alkaa olettaa yhden kovaäänisen huutajan juttujen olevan jokin lopullinen totuus.
Pakko tarkentaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kireitä aborttilakeja ole kukaan vaatimassa Suomeen! Oletkohan nyt lukenut aivan omiasi, koskapa aborttilakien kiristyksistä olet yksin paasannut ties kuinka kauan. Mutta kai tällainenkin tapasi sopii sinulle. Aika outoa kylläkin, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Ohhoh! Käsitätkin siis ettei lain kiristystä kukaan kaipaa. Edistystä!
- Anonyymi
On todella hyvä, jos olet viimeinkin käsittänyt erilaisten väitteiden aborttilakien kiristämisestä olevan joutavaa haihattelusi ja typeriä. Eihän niissä mitään järkeä ole ja kukaan ei vakavissaan usko, että Suomessa kansa niitä toivoisi.
Näin ollen voimmekin hyvillä mielin keskeyttää tämän jokapäiväisen kiistelyn aiheesta ja jättää tämän keskustelun heille, joita abortti oikeasti koskee, eli aborttia pohtivat tai abortin teetättäneet.
Oikein mukavaa kesää sinulle!
- Anonyymi
Kaikesta huomaa että valehteleva jankuttajatrolli kärsii yhä päänsä sisällä mellastavista harhaäänistä.
"Käsitätkin siis ettei lain kiristystä kukaan kaipaa."
Kansan enemmistöltä ei vaan edelleenkään ole kysytty, vaikka kuinka muuta väität.- Anonyymi
"Ei kai kireitä aborttilakeja ole kukaan vaatimassa Suomeen!"
Olet eri mieltä itsesi kanssa. Onnittelut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kai kireitä aborttilakeja ole kukaan vaatimassa Suomeen!"
Olet eri mieltä itsesi kanssa. Onnittelut.Tiedoksesi, vaikka muuta kuvittelet, minä en ole tätä ennen vastannut tähän ketjuun kuin tuon yhden ainoan yläpuolisen viestin.
YK:n toiveet on pääteltävissä syntymättömillekin julistetuista oikeuksista.
Tietenkään WHO tai VL ei ole abortteja suosivina puljuina vaatimassa kireitä lakeja mihinkään, eikä missään ole sellaista väitettykään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksesi, vaikka muuta kuvittelet, minä en ole tätä ennen vastannut tähän ketjuun kuin tuon yhden ainoan yläpuolisen viestin.
YK:n toiveet on pääteltävissä syntymättömillekin julistetuista oikeuksista.
Tietenkään WHO tai VL ei ole abortteja suosivina puljuina vaatimassa kireitä lakeja mihinkään, eikä missään ole sellaista väitettykään.Et käsitä, että WHO on osa YK:ta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et käsitä, että WHO on osa YK:ta?
> Erityisjärjestöt * ovat osa YK-järjestelmää, mutta ne ovat laillisesti itsenäisiä kansainvälisiä järjestöjä, joilla on omat sääntönsä, jäsenkuntansa, toimielimensä ja taloutensa. Osa on aloittanut toimintansa jo ennen YK:n perustamista, osan YK on perustanut itse. >
* Joihin myös WHO lukeutuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287885Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662206- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161442- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j6012301 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01110Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091