Miksi kuvittelisitte salkkareiden hahmot?
Minä kuvittelisin ainakin sievisen katrin kaloiksi...
Salkkareiden hahmot
10
1747
Vastaukset 10
- juu
Laura on ainakin tietääkseni kauris. Tuon Katrin minä ajattelisin olevan leijona. Jotain ylväyttä olemuksessa.
- Jexx
Katrissa ja leijonissa ei kyllä ole mitään ylväyttä!
- mielipiteet
Jexx kirjoitti:
Katrissa ja leijonissa ei kyllä ole mitään ylväyttä!
Mielipiteet ovat mielipiteitä...!
- Mä vain
Ja Saulin olen jossain jaksossa kuulluut olevan Jousimies.
Tässä muita arvauksia:
Laura: Kauris
Heli: Neitsyt
Riku: Kalat
Ulla: Rapu
Ami: Rapu
Annikasta ei osaa sanoa koska se esittää.. Vaaka tai Rapu ehkä.
Elina: Neitsyt - Anonyymi
auto mekaniko
- Anonyymi
Enpä tiedä mitä merkkejä ovat salkkarihahmot, mutta voin koettaa yrittää ....
Lasse Sievinen on ehkä härkä eli aina oikeassa ja itsepäinen, mutta toisaalta hänessä on myös konservatiivisen kauriin olemuspuolta sekä hänessä on myös leijonan ylväyttä ja johtamiskykyä. En osaa sanoa. Tuskin kuitenkaan oinas koska oinaaksi on liian hidas ja mukavuushaluinen.
Nella on ehkä vaaka eli puntaroi vaakamaisesti eri asioita eikä sano mielipiteet niin suoraan vaan mieluummin välttelee konflikteja. Voi olla myös kalat koska kalat on hieman vaakatyylinen eli ei halua riidellä.
Ulla on minusta aika selvästi kaksonen eli tosi puhelias ja sosiaalinen ja rauhaton jotenkin.
Kari Taalasmaa on aika selvästi kalat eli mielentilat vaihtelee rajusti ja herkästi ajautuu pullon pariin murheidensa kera sekä on tosi kiltti sillä kiltteys on hyvin ominaista kaloille.
Linda on minusta vaaka eli jättää tunteet sivuun ja enemmän järki ihminen.
Noel vaikuttaa myös vaakamerkkiseltä eli jättää tunteet sivuun ja järki ihminen.
Aaro minusta skorpioni tai vesimies, mutta ehkä enempi skorpioni eli ui syvissä vesissä eli vahvasti tunneihminen mutta toisaalta hänessä on jotakin semmosta veskarin ominaisuutta eli filosofisnen ja taiteellinen puoli.
Kalle on kalat minusta eli superkiltti mutta oikutteleva ja tunteilee, muttei halua riidellä.
Sampo on aika selvästi jousimies eli aina hymyilee, itsevarma ja spontaani.
Hänen sisko Aino on minusta kaksonen eli hieman kieroilee mutta paras ominaisuus on sosiaalisuus ja positiivisuus.- Anonyymi
lisään vielä susun eli susu on minusta aika selvästi härkä eli saa usein tahtonsa läpi, mutta on kuitenkin hyvin lämminhenkinen ihminen.
- Anonyymi
lisään vielä kaksi (tämähän on tosi mielenkiintoinen topic!) ...
Salla on selvä leijona, ihan selvä leijona, kun on dramaattinen ja itsetietoinen sekä temparementtinen.
Miki on selvästi rapu eli saattaa murehtia tosi paljon mutta huomioi hyvin toiset. Kiltti, liiankin kiltti. - Anonyymi
minusta camilla on selvä vaaka eli ei turhia tunteile vaan järki ohjaa häntä ja sitten hyvin tyypillinen vaakamainen huumorintaju camillalla eli hyvin sarkastinen huumorintajua(josta ei kaikki pidä).
Joonatan on minusta aurinko oinas ja nousevalta merkiltään vaaka eli hänessä korostuu tietyt vaaka ominaisuudet eli ei halua riidellä ja yrittää sovitella ja sitten löytyy oinaan piirteitä eli johtajuutta, äkkipikaisuutta ja koko ajan menossa jonnekin. - Anonyymi
Gunnar on kalat eli lapanen eli ei osaa itseänsä puolustaa. Salkkareissa on minusta aika paljon kaloja.
Elina on myös kalat eli ihan muiden vietävissä ja lisäksi kaloille hyvin herkkätunteinen.
Ismo on minusta pilkuntarkka neitsyt.
Dahlia on minusta skorpioni niin hyvässä kuin pahassa eli pahimmillaan myrkyllinen ja pisteliäs mutta parhaimmillaan romanttisen herkkä ja muut hyvin huomioiva.
Jutta on ehkä leijona.
Mira on kalat joka koko ajan ui syvissä tunteissa.
Aki on leijona tai jousimies. Ehkä jousimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran95888Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63708
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee414488- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401