GPSmap 276c

Anonyymi

Ostin plotterin 15 vuotta sitten. Toiminut moitteettomasti koko ajan.

Akku on yhä edelleen uutta vastaavassa kunnossa, ja riittää hyvin minun käytössäni. Talvisin olen sitä ladannut kerran-kaksi, vaikka lataustarvetta ei oikeastaan ole ollut. Näyttö on pieni, mutta kirkas ja riittävän terävä.

Kaiken kaikkiaan erinomainen ja vankka laite, jossa hämmästyttävän hyvä akku. Käytän tätä vanhaa plotteria näyttämään lähialueen.
Isompi alue näkyy 10" näytöllä laitteessa, joka piilottaa tietoa zoomaustasosta riippuen.

Ainoa omituisuus on se, että laite ei enää tiedä päivämäärää eikä kellonaikaa. Liekö joku sisäinen kelloparisto kulahtanut? En taida avata laitetta, koska GPSn näyttämällä ajalla ei ole minulle mitään käytännön merkitystä, ja koska avaaminen voisi huonontaa laitteen tiiveyttä.

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitteesi ei tod. näk. ole enää ymmärtänyt kelloa 6.4.2019 jälkeen. Silloin GPS:n viikkonumerointi meni ympäri ja osa vanhoista laitteista ei enää ymmärrä mikä viikko kyseessä.

• Anonyymi

Ei ole tiennyt päivämäärää eikä kellonaikaa enää moneen vuoteen.

Muuten toiminut moitteettomasti. Eniten ihmetyttää se, että akku on edelleen lähes uuden veroinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe