Ostin plotterin 15 vuotta sitten. Toiminut moitteettomasti koko ajan.
Akku on yhä edelleen uutta vastaavassa kunnossa, ja riittää hyvin minun käytössäni. Talvisin olen sitä ladannut kerran-kaksi, vaikka lataustarvetta ei oikeastaan ole ollut. Näyttö on pieni, mutta kirkas ja riittävän terävä.
Kaiken kaikkiaan erinomainen ja vankka laite, jossa hämmästyttävän hyvä akku. Käytän tätä vanhaa plotteria näyttämään lähialueen.
Isompi alue näkyy 10" näytöllä laitteessa, joka piilottaa tietoa zoomaustasosta riippuen.
Ainoa omituisuus on se, että laite ei enää tiedä päivämäärää eikä kellonaikaa. Liekö joku sisäinen kelloparisto kulahtanut? En taida avata laitetta, koska GPSn näyttämällä ajalla ei ole minulle mitään käytännön merkitystä, ja koska avaaminen voisi huonontaa laitteen tiiveyttä.
GPSmap 276c
Anonyymi
2
198
Vastaukset
- Anonyymi
Laitteesi ei tod. näk. ole enää ymmärtänyt kelloa 6.4.2019 jälkeen. Silloin GPS:n viikkonumerointi meni ympäri ja osa vanhoista laitteista ei enää ymmärrä mikä viikko kyseessä.
- Anonyymi
Ei ole tiennyt päivämäärää eikä kellonaikaa enää moneen vuoteen.
Muuten toiminut moitteettomasti. Eniten ihmetyttää se, että akku on edelleen lähes uuden veroinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467