vaihdoin ssd:n ja työnsin asennuslevyn koneeseen. se levy on ok koska asensin sillä pöytäkoneeseen mintin.
Sitten tuli heti ongelma. nuoli ylös tai alas ei onnistu päästäkseni asentaan.
pitää tietysti katsoa onko liittimet hyvin mutta onko jotain muuta mitä olisi tehtävä. jota en ålyä.
vaihdoin kovalevyn mutta
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Minttiä VOI kokeilla ilman kovalevyä.
Jos ei toimi niin tikku on tehty väärin.- Anonyymi
Avaajalla Saimaalla padassa valkekeittoo,,
- Anonyymi
juu, taidan vaihtaa vanhan kovalevyn windouksineen takaisin. ellei toimi oon rikkonut jotain ;(
- Anonyymi
Koetas tab-näppäin vasemmalta. En muista onko oikea nimitys, mutta näppiksessä on nuolet vasemmalla ja oikealle.
- Anonyymi
Mulla pääs yhdessä koneessa boottaan tikulta painamalla esc:tä. Toisessa koneessa piti painaa F8 ja valita valikosta "boot from usb" kolmannessa koneessa taas painoin F12, jonka jälkeen boottasi itsestään usb:lta. Eli ei-oletuskohteesta boottaaminen on aina vähän kimuranttia ja ohjekirja auttaa!
Myöskin, on tullut kone vastaan, joka helteillä ei suostunut asentamaan mutta talvella kaikki sujui ihan hienosti - oli hiukan liian kuuma, kun vinttihuoneen mittari näytti 38 astetta yrittäessä asentaa ja talvella oli taas siinä 14 asteen hujakoilla :) - Anonyymi
Ongelma poistui kun avasin liittimet ja suljin ne uudelleen, Kiitos vastanneille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455