Sofia Seiskassa

Anonyymi

Näyttää aika kulahtaneelta verrattuna instaan. Leuka ihan eri muotoinen. Käyttääkö jotain kasvojen kaventajaa ig:ssä.

25

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sofia on kyllä kaunis nainen 🤗.

• Anonyymi

Livenä vielä parempi. Kerran nähnyt ja oli kyllä upea ilmestys ❤️. Olisin pyytänyt yhteiskuvaan, mutta mykistyin Sofian kauneudesta...😣

• Anonyymi

Mulle kävi ihan sama 🙂

• Anonyymi

Niin näit itsesi kamerakännykässä livenä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin näit itsesi kamerakännykässä livenä😂

Näin muuten Helsinki-Vantaan lentokentällä ehkä vuosi takaisin. Oli kyllä pieneksi naiseksi vaikuttavan upea 👍. Sellainen karisma ympärillä, että varmasti huomataan. Luonnossa todella paljon kauniimpi kuin kuvissa.

• Anonyymi

Näyttää 8 lapsen väsyneeltä perheenäidiltä from PuertoRico. Tuossa kuvassa.

• Anonyymi

Höpö, höpö, kateellinen rumilus täällä taas haukkuu sofiaa

• Anonyymi

Ehtisinkö kyytiin vielä...

• Anonyymi

Ap on vain mt-eläkelläinen.

• Anonyymi

Ei saakeli mitä kuvia 😁🤣 Toi autoon meno on kyl tyylikäs 😆😵😲

• Anonyymi

Ei kovin hyviä kuvia,noloa kun kuvia muokataan niin paljon,omissa instoissa maailmanluokan kaunottaria,ja seiska muokkaamattomissa perus nättiä,mut ei yhtään enempää.Myös kroppa ja naama paksumpi,omissa kuvissa tikkulaiha ja kapeakasvoinen.Ei kannattaisi muokata kuvia,tosi tosi noloa.

• Anonyymi

Mua ärsyttää suunattomasti nuo Sofian ig päivitykset. Niin itserakkaan kuvan antaa. Me myself and I. Ei ketään muu somejulkkis itseään kuvaava ärsytä yhtä paljon.
        Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vanha kansanviisaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ärsyttää suunattomasti nuo Sofian ig päivitykset. Niin itserakkaan kuvan antaa. Me myself and I. Ei ketään muu somejulkkis itseään kuvaava ärsytä yhtä paljon.

Samaa mieltä.Ja seiskan kuvissa ei lähellekään niin kaunis kun omissa kuvissaan.Todella ylimielinen instastooreissa,ei olisi varaa kyllä olla.Hyvä ei tutise tuolla elämäntyylillä.Kenelle nämä parisuhdepäivitykset on tarkoitettu?ketä kiusataan tai ärsytetään?mikä tarve suhdetta tuulettaa?ei järkevät aikuiset julkaise tuollaisia koko ajan.

• Anonyymi

Kyllä on tyyliä sitten kumit ja muovit muoksattu ja totuus kuitenkin tulee esiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin ei kukaan arvostelis, mutta kun itse esittää ihan muuta. Ärsyttää Martinaa noilla kuvilla siks inhotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin ei kukaan arvostelis, mutta kun itse esittää ihan muuta. Ärsyttää Martinaa noilla kuvilla siks inhotaan.

Sääret lyhyet ja hanuri luonnoton. Ei todellakaan mikään suuri kaunotar.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Martinahan sai tuon kokea äskettäin ihan kantapään kautta 😳.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääret lyhyet ja hanuri luonnoton. Ei todellakaan mikään suuri kaunotar.

Martinalla vasta lyhyet sääret on. Vähän sellaisen itäsuomalaisten näköinen persjalkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalla vasta lyhyet sääret on. Vähän sellaisen itäsuomalaisten näköinen persjalkainen.

Martina mainittu 😂

• Anonyymi

Kaunis nainen, joka huomataan ja joka vie huomion. Ei ihme, että Martina tunsi itsensä epävarmaksi ja pahoinpiteli Sofian. Tiesi mielessään, että tuollainen nainen vie miehen kuin miehen, jos suhde ei ole kunnossa.

• Anonyymi

No kyllä Sofia paremmalta näyttää kuin Martina ja on paljon timmimmässä kunnossa myös.

• Anonyymi

Onpa tosiaan eri näköinen. No, olin jo huolissani käykö leuan suhteen niinkuin Michael Jacksonin nenän.
      Aika taviksen näköinen kieltämättä. Näkee ettei mikään ihan nuori enää. Eikä maailmalla vietetyt vuodet ja elämäntapa varmasti ole nuorentanut.

• Anonyymi

Joko Sohvi löytänyt työpaikan?

• Anonyymi

Älyttömän kaunis ja upeakroppainen noissa seiskan kuvissa joita ei varmasti oo muokattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe