Näyttää aika kulahtaneelta verrattuna instaan. Leuka ihan eri muotoinen. Käyttääkö jotain kasvojen kaventajaa ig:ssä.
Sofia Seiskassa
25
742
Vastaukset
- Anonyymi
Sofia on kyllä kaunis nainen 🤗.
- Anonyymi
Livenä vielä parempi. Kerran nähnyt ja oli kyllä upea ilmestys ❤️. Olisin pyytänyt yhteiskuvaan, mutta mykistyin Sofian kauneudesta...😣
- Anonyymi
Mulle kävi ihan sama 🙂
- Anonyymi
Niin näit itsesi kamerakännykässä livenä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näit itsesi kamerakännykässä livenä😂
Näin muuten Helsinki-Vantaan lentokentällä ehkä vuosi takaisin. Oli kyllä pieneksi naiseksi vaikuttavan upea 👍. Sellainen karisma ympärillä, että varmasti huomataan. Luonnossa todella paljon kauniimpi kuin kuvissa.
- Anonyymi
Häntä kuskataan Limolla kertoo Seven. https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuskataan-limusiinilla-Sofia-Belorf-elaa-kuin-olisi-ikuisella-luksuslomalla-kuvat
- Anonyymi
Näyttää 8 lapsen väsyneeltä perheenäidiltä from PuertoRico. Tuossa kuvassa.
- Anonyymi
Höpö, höpö, kateellinen rumilus täällä taas haukkuu sofiaa
- Anonyymi
Ehtisinkö kyytiin vielä...
- Anonyymi
Ap on vain mt-eläkelläinen.
- Anonyymi
Ei saakeli mitä kuvia 😁🤣 Toi autoon meno on kyl tyylikäs 😆😵😲
- Anonyymi
Ei kovin hyviä kuvia,noloa kun kuvia muokataan niin paljon,omissa instoissa maailmanluokan kaunottaria,ja seiska muokkaamattomissa perus nättiä,mut ei yhtään enempää.Myös kroppa ja naama paksumpi,omissa kuvissa tikkulaiha ja kapeakasvoinen.Ei kannattaisi muokata kuvia,tosi tosi noloa.
- Anonyymi
Mua ärsyttää suunattomasti nuo Sofian ig päivitykset. Niin itserakkaan kuvan antaa. Me myself and I. Ei ketään muu somejulkkis itseään kuvaava ärsytä yhtä paljon.
Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vanha kansanviisaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ärsyttää suunattomasti nuo Sofian ig päivitykset. Niin itserakkaan kuvan antaa. Me myself and I. Ei ketään muu somejulkkis itseään kuvaava ärsytä yhtä paljon.
Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vanha kansanviisaus.Samaa mieltä.Ja seiskan kuvissa ei lähellekään niin kaunis kun omissa kuvissaan.Todella ylimielinen instastooreissa,ei olisi varaa kyllä olla.Hyvä ei tutise tuolla elämäntyylillä.Kenelle nämä parisuhdepäivitykset on tarkoitettu?ketä kiusataan tai ärsytetään?mikä tarve suhdetta tuulettaa?ei järkevät aikuiset julkaise tuollaisia koko ajan.
- Anonyymi
Kyllä on tyyliä sitten kumit ja muovit muoksattu ja totuus kuitenkin tulee esiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vanha kansanviisaus.No niin ei kukaan arvostelis, mutta kun itse esittää ihan muuta. Ärsyttää Martinaa noilla kuvilla siks inhotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ei kukaan arvostelis, mutta kun itse esittää ihan muuta. Ärsyttää Martinaa noilla kuvilla siks inhotaan.
Sääret lyhyet ja hanuri luonnoton. Ei todellakaan mikään suuri kaunotar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vanha kansanviisaus.Totta, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Martinahan sai tuon kokea äskettäin ihan kantapään kautta 😳.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääret lyhyet ja hanuri luonnoton. Ei todellakaan mikään suuri kaunotar.
Martinalla vasta lyhyet sääret on. Vähän sellaisen itäsuomalaisten näköinen persjalkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla vasta lyhyet sääret on. Vähän sellaisen itäsuomalaisten näköinen persjalkainen.
Martina mainittu 😂
- Anonyymi
Kaunis nainen, joka huomataan ja joka vie huomion. Ei ihme, että Martina tunsi itsensä epävarmaksi ja pahoinpiteli Sofian. Tiesi mielessään, että tuollainen nainen vie miehen kuin miehen, jos suhde ei ole kunnossa.
- Anonyymi
No kyllä Sofia paremmalta näyttää kuin Martina ja on paljon timmimmässä kunnossa myös.
- Anonyymi
Onpa tosiaan eri näköinen. No, olin jo huolissani käykö leuan suhteen niinkuin Michael Jacksonin nenän.
Aika taviksen näköinen kieltämättä. Näkee ettei mikään ihan nuori enää. Eikä maailmalla vietetyt vuodet ja elämäntapa varmasti ole nuorentanut. - Anonyymi
Joko Sohvi löytänyt työpaikan?
- Anonyymi
Älyttömän kaunis ja upeakroppainen noissa seiskan kuvissa joita ei varmasti oo muokattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938