Esimerkkitapaus.
Mieheni on viimeiset vuodet hokenut sitä, kuinka ei rakasta minua, kuinka olin vain yksi muiden ihmisten joukossa. Hän on lisäksi pettänyt ja valehdellut paljon. Oli hukassa oman identiteettinsä ja halujensa kanssa. Vaikea lapsuus.
Meillä on yhteisiä lapsia. Mies haluaa muuttua. Kokee olleensa hukassa itsensä kanssa.
Olen yrittänyt tukea häntä tässä sisäisessä löytämisessä ja muutoksessa. Onhan se ollut rankkaa, sitä en kiellä! Varsinkin, kun itse janoaisi sitä rakkautta ja hellyyttä, mistä on jäänyt paitsi jo pitemmän aikaa.
Koen ikävää, intohimoa ja rakkautta kohtaan.
Tilannettani ei auttanut se, että tapasin yhden todella ihanalta vaikuttavan ihmisen sattumusten kautta! Tämä laittoi minut miettimään sitä, että mistä kaikesta olenkaan jäänyt paitsi, kaikki nämä vuodet. Tai mitä voisi olla, mitä olisi voinut olla. Surullista. Meillä ei ole ollut mitään tämän uuden tuttavuuden kanssa, koen vain itseni välillä niin yksinäiseksi näiden viime vuosien ongelmien keskellä.. Ja kun muutos ja niin edelleen.. on niin hidasta! Tuntuu välillä niin lohduttomalta. Välillä sitä miettii, että riittääkö tämä oma kärsivällisyys tähän kaikkeen. Haluan intohimoa, haluan rakkautta, haluan elää! Tällä hetkellä, elän vain puoliliekillä.
Tämä vain yksi tarina,
muiden joukossa,
ikävä palstalla..
Miksi kirjoitan tällä ikävä - palstalla?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan.
Meillä kaikilla on tarinamme, joiden sisältöä ei sivusta katsomalla voi täysin tietää. Voi kuulla tai nähdä version, suurin osa jää kuitenkin pimentoon. Minua suututtaa ihmiset, jotka tulevat neuvomaan tai suhtautuvat yksioikoisella varmuudella toisten ihmisten elämään. Ja tänä ajatus liittyy yleisesti muiden arvosteluun. Eikö niin.- Anonyymi
Kyllä. Tämä on yksi ajatus, muiden arvosteluun.
Yrittäisitte mielummin ymmärtää toisia ihmisiä, älkää heti kättelyssä tuomitko. Meistä jokainen tekee täällä elämässä virheitä. Elämä ei ole koskaan mustavalkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756