Oilisi tarkoitus käydä ainakin legolandiassa.Onko lähellä hyviä leirintäalueita.
Muutenkin missä on leirintäalueita ja onko minkälaista kokemusta?
matkailuautolla Tanskassa
5
2453
Vastaukset
- mielessä
Samanlaista reissua mietin kesäkuussa.
Onko kenelläkään kokemusta ?- taas lähdössä
olimme viime kesänä reissussa ruotsin kautta tanskaan,legoland,ja saksa sitten takaisin päin reissu oli tosi hieno nyt olemme lähdössä heti kun koulut lapsilta loppuu,(3 lasta)viime vuonna ainakin legoland oli sopivan hiljainen kesäkuun ekalla viikolla,ei tarvinnut jonotella laitteisiin,siis siellä on vempeleitäkin,ei pelkkiä legojen pienoismalleja...
- googlaaja
Legoland sijaitsee Billund-nimisen kaupungin kupeessa. Googlaus kaupungin nimellä tuotti oheiset matkailusivut:
http://www.visitbillund.dk/
Valitse sieltä esim. englanninkieliset sivut (oletan ettet ymmärrä tanskaa kovin paljoa) ja sitten Accommodationista Camping. Tulee kartta ja siihen teltankuvia. Kursori teltankuvalle tuo lisää infoa.
Yleisesti ottaen Tanskassa on riittävästi leirintäalueita, mutta ne saattavat olla täysiä, kun tanskalaiset itse sekä etelänaapurit ovat lomalla.- googlaaja
Leoglandin läheisessä eläintarhassa näyttää olleen iloinen ja harvinainen perhetapahtuma.
http://www.givskudzoo.dk/frontpage
- Raija
Olimme 3kesää sitten Tanskassa matkailuautolla. Ylitimme Juutinrauman sillan josta piti maksaa siltatulli. Ensimmäiseltä leirintäalueelta otimme mukaan leirintäalueoppaan jossa oli koko Tanskan kartta ja kaikki leirintäalueet. Kartta oli erinomainen, emmekä muuta tarvinneetkaan. Leirintäalueita Tanskassa on pilvin pimein, ja ainakaan kesäkuun alussa ei ollut ruuhkaa, kuten ei myöskään Legolandiassa. Uusimmilla silloilla oli tietullit (tai siltatullit)käytössä mutta hyvän karttamme avulla pystyimme nekin kiertämään. Matkailuautolla maksu on aina suurempi kuin henkilöautolla. Tanska on pieni maa, joten matkat sujuvat nopeasti ja helposti.
Skagenia kehuttiin kovasti kauniina paikkana, mutta mielestämme se ei ollut maineensa veroinen...
Kahtena kesänä olemme olleet Tanskassa, Ensimmäisellä kerralla matkailuautolla ja toisena kesänä henkilöautolla. Kaunis maa - suosittelemme. Ehkä menemme sinne taas ensi kesänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882