Lopetin muutaman kuukauden jatkuneen 8-10 kaljan iltatissuttelut ja nyt kärsin unettomuudesta mikä neuvoksi?
Alkoholin käyttö ja unettomuus
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Juot suositellut 17 annosta per vrk niin alkaa taas uni -ja elämä maistua!
T Nuori lääkäri - Anonyymi
Kiitos vinkistä, join siis liian vähän!
Jatkossa sitten se 17 joka ilta.- Anonyymi
Dosetti auki ja napit naamaan
T. Keijo
- Anonyymi
Äänitä tvstä sellaisia sarjoja, jotka kiinnostaa tai muita ohjelmia ja katso niitä jos uni ei tule. Kävele hitaasti huoneessa edestakaisin. Laita radio hiljaiselle ja kuuntele sitä. Kirjastosta voi lainatä äänikirjoja, osan kuulee, sitten nukahtaa. Lue lehtiä, en ole kirjoja oikein jaksanut pitkään aikaan.
Tässäpä itse käyttämäni konstit. - Anonyymi
Unettomuus ei läheskään aina ole alkoholin tai sen lopettamisen syytä. Minulla on useita tuttavia, joilla on unettomuutta vaikka eivät käytä lainkaan alkoholia tai käyttävät täysin satunnaisesti. Iän myötä sitä vaan toisille tulee tai muutenkin. Itse olen käyttänyt harvakseltaan alkoholia ilman mitään rutiinia viiskymppiseksi asti, sen jälkeen on tihentynyt. Unettomuus on ollut kaverina aina kolmekymppisestä asti. Se lähti aikanaan elämään tulleen stressin myötä, uusia työpaikkoja, opiskelua, alan vaihtoa, perheongelmia ja sen sellaista. Vaikka nyt on rauhallista, stressiä ei ole ja elämä kohtalaisen hyvin, unettomuus on jäänyt elämään.
- Anonyymi
Etsijä löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsijä löytää
Nuori lääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745