Lopetin muutaman kuukauden jatkuneen 8-10 kaljan iltatissuttelut ja nyt kärsin unettomuudesta mikä neuvoksi?
Alkoholin käyttö ja unettomuus
7
204
Vastaukset
- Anonyymi
Juot suositellut 17 annosta per vrk niin alkaa taas uni -ja elämä maistua!
T Nuori lääkäri - Anonyymi
Kiitos vinkistä, join siis liian vähän!
Jatkossa sitten se 17 joka ilta.- Anonyymi
Dosetti auki ja napit naamaan
T. Keijo 
 - Anonyymi
Äänitä tvstä sellaisia sarjoja, jotka kiinnostaa tai muita ohjelmia ja katso niitä jos uni ei tule. Kävele hitaasti huoneessa edestakaisin. Laita radio hiljaiselle ja kuuntele sitä. Kirjastosta voi lainatä äänikirjoja, osan kuulee, sitten nukahtaa. Lue lehtiä, en ole kirjoja oikein jaksanut pitkään aikaan.
Tässäpä itse käyttämäni konstit. - Anonyymi
Unettomuus ei läheskään aina ole alkoholin tai sen lopettamisen syytä. Minulla on useita tuttavia, joilla on unettomuutta vaikka eivät käytä lainkaan alkoholia tai käyttävät täysin satunnaisesti. Iän myötä sitä vaan toisille tulee tai muutenkin. Itse olen käyttänyt harvakseltaan alkoholia ilman mitään rutiinia viiskymppiseksi asti, sen jälkeen on tihentynyt. Unettomuus on ollut kaverina aina kolmekymppisestä asti. Se lähti aikanaan elämään tulleen stressin myötä, uusia työpaikkoja, opiskelua, alan vaihtoa, perheongelmia ja sen sellaista. Vaikka nyt on rauhallista, stressiä ei ole ja elämä kohtalaisen hyvin, unettomuus on jäänyt elämään.
- Anonyymi
Etsijä löytää
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsijä löytää
Nuori lääkäri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030