Pese kädet saippualla usein ja huolellisesti !
Voit laulaa ” hämähämähäkkiä ” käsiä pestessä 😊! Pese käsiä niin kauan kuin hämähämähäkki kestää😊💕💕
Laula sanat loppuun asti ja pese käsiä
laulun loppuun asti 😊😊💕!!!
Päivän vinkki !!!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Itse tein noin ja se ei tuntunut liian pitkältä ajalta pestä käsiä. On tämä hieno juttu kun on saatu korona tukahdutettua. Suomalaiset ihmiset ovat fiksuja ja noudattavat ohjeita. Tässä taas nähtiin miten upeita ihmisiä me suomalaiset olemme. Tuollainen tappava tauti saatiin nopeasti nitistettyä ja sen lisäksi monet ovat opetelleet elämään järkevämmin ja terveellisemmin. Hienoa, hienoa!
- Anonyymi
Mikä se vanha mies on ( ainakin 80 ) joka
ajelee Volvolla ja yrittää pyydystää
naisia mukaansa .? Liian vanha .
ei kukaan antas.
)
- Anonyymi
Mie kuuntelen herms nielin erikaa käsiä pestessä.puhtaan valkoista tulee!
- Anonyymi
Mutta onneksi ostimme paljon vessa paperia ! 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741