Vaimo hieroja l

Anonyymi

Vaimo hierojalla

Minua oli kiihottanut vuosia ajatus kauniista vaimostani harrastamassa seksiä komean vieraan miehen kanssa. Vaimon kanssa asiasta keskusteltiin ja häntä alkoi kiehtoa ajatus myöskin, jos vain hyvä ehdokas löytyisi. Löysin netistä hyvän ehdokkaan. Hän oli meitä kymmenisen vuotta vanhempi, komea, sporttinen ja isokaluinen mies, kuten minä itsekin. Ammatiltaan hän oli hieroja. Kysyin vaimoltani, miltä hän vaikutti ja kiinnostaisiko häntä käydä kyseisen miehen hierottavana. Vaimoni syttyi ajatuksesta todella kovasti. Keskustelimme miehen kanssa muutamia kertoja ja sovimme ajan hierontaan.

Olin itse töissä kun vaimo laittoi kotoa viestiä: Nyt sitä mennään, jännittää. Mun oli pakko mennä vessaan rauhoittumaan. Olin yhtäaikaa hitusen mustasukkainen, mutta yhtäaikaa jännittynyt ja tilanne oli todella kiihottava. Vaimolta tuli viesti: Ajoin juuri auton parkkiin. Jännittää todella paljon, hyvällä tavalla! Minä mietin kokoajan, mikä tilanne siellä nyt on menossa ja odottelin vaimolta viestiä. Sekunnit ja minuutit kuluivat todella hitaasti.

Vaimolta tuli viesti: Nyt se on tehty :)
Minä: No kerro jotain, millaista oli?
V: Mukavaahan minulla oli ;)
M:...???
V: Tule kotiin niin kerron kaiken :d

Lähdin töistä samantien kun se oli mahdollista ja laitoin viestin: tulossa ollaan.

Aukaisin oven. Vaimo tiesi että haluan seksiä kun tulen kotiin ja odotti minua alusvaatteissa. Aloimme suudella ja riisuimme toisemme. Siirryin kielellä kohti ihanaa lemmenluolaa ja käskin vaimon kertoa minulle kaiken samalla.

Se mies tuli aukaisemaan oven ja pyysi minut sisään. Sitten hän pyysi minua riisumaan päällyvaatteet ja asettumaan alusvaatteisillaan vatsalleen hierontapöydölle. (Olin seota kiihotuksesta) Hän alkoi hieroa minun selkää ja hartioita. Siirtyi sitten pohkeisiin ja takareisiin. Mitä ajattelit, miltä sinusta tuntui kysyin väliin ja jatkoin kielellä hyväilyä. Olin todella kiihottunut. En tiennyt mitä ajatella, sen vain tunsin että alushousuni oli todella märkänä ja alapäätä kihelmöi. Sitten hän alkoi levittää hellästi öljyä pakaran alaosiin, sisäreisiin ja hyväili läheltä nivusiani. Hän pyysi minua kääntymään selälleen. Minua vähän ujostutti. Hän jatkoi jalkojeni hieromista ja kysyi: miltä tuntuu? Hymyilin enkä saanut ensin sanaa suustani. Tosi hyvältä tuntuu, kakistin ulos. Kysyin, miltä mies näytti? Hän oli komea ja taitava käsistään. Hän riisui rintaliivini ja alkoi hieroa rintojani. Sitten hän riisui mustat pitsiset alushousuni ja nosti hierontapöytää. Hän alkoi nuolla minua hitaasti leikitellen.

Nousin ylös ja työnnyin vaimoni lemmenpesään. Kerro lisää rakas.Käyt ihan kuumana, vaimoni sanoi ja hymyili. Mitä sitten kysyin? Nousin hierontapöydältä ylös ja riisuin mieheltä vaatteet pois. Hänellä oli todella iso ja kova kalu. Otin sen suuhun miehen seistessä ja imin hitaasti leikitellen. Sen jälkeen mies laittoi minut istumaan hierontapöydän reunalle. Kalu näytti valtavalta kun asetin sen pimpan suulle. Hitaasti sentti sentiltä kalu työntyi sisälleni kunnes pohja tuli vastaan. Olin totaalisen täynnä, se oli isoin kalu jonka olen nähnyt. Minä vaihdoin vaimoni kanssa samaan asentoon, ai näinkö, kysyin? Just näin! Jatka rakas....
Aloin voihkia ujosti ja nautin joka työnnöstä. Ei mennyt kuin muutama minuutti ja laukesin. Olin niin jännittynyt ja kiihoittunut. Tiesin miehen tulevan kohta, nousin pöydältä ja otin kalun suuhuni. Halusin hänen laukeavan suuhuni.

Näytä mulle miten imit hänet loppuun! Vaimoni teki työtä käskettyäni. Hän alkoi imemään minua todella varmoin ottein ja intohimoisesti. Olin valmis laukeamaan ja vaimoni huomasi sen. Hän hidasti tahtia paljon ja imi pitkin hitain vedoin. Näinkö teit? Vaimo nyökkäsi ja jatkoi. Laukesin hänen suuhunsa kovalla voimalla. Hän nieli sperman ja jatkoi vielä hellästi leikitellen.

Aikamoinen päivä, hän totesi. Elä muuta sano. Kaikki "stressi" laukesi molemmilla.

Kokemus oli upea eikä siitä seurannut kuin yksi jatko-osa ja uusi kokemus. Parisuhde on aina ollut hyvä ja on sitä edelleen. Niin myös seksielämä.

9

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menipä syvälle ja siemennyt tuli tehtyä

    • Anonyymi

      teltalla ko jo

    • Anonyymi

      stressitesti

    • Anonyymi

      Eunukin löpinöitä hanki nyt se pumpattava lammas 🐑

      • Anonyymi

        Niinhän se eunukki siellä loruilee.Sulle taitaa lammas olla tuttukin kaveri.Sun kohdalla pässi on lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se eunukki siellä loruilee.Sulle taitaa lammas olla tuttukin kaveri.Sun kohdalla pässi on lähempänä.

        Oohh karvakäsi veti kilarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh karvakäsi veti kilarit

        Tunnnistit itses kommentistani.ei paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh karvakäsi veti kilarit

        Omiasko tutkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh karvakäsi veti kilarit

        Sieläpä se kilarien vetäjä on.Oli oikeen pakko tulla kertoo tänne.Vittu mikä dille pipipää ei voi kun nauraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe