Osaisko joku sanoa mistä sais edullisesti makita 15,0V 3,0Ah - 5,0Ah akun ja sille käypäisen akkulaturin , noi tulis tommoiseen trimmeri käyttöön Makita DUR181Z ruohotrimmeri , saiskohan - noita - akkuja ja laturia jostain ulkomailta luotettavasta kaupasta edullisemmin.
Kyselisin viellä tällaisesta varsi - imurista Dyson V11 Torque Drive Extra varsi-imuri onko kellään kertoa käyttö kokemuksia kuulisin mielellään toisten mielipiteitä.
Makita - akku ja - akkulturi
Anonyymi
1
284
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta tuo Makitan mallihan on 18V:n laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249