En vain tiedä, miten saan sut omaksesi. Ehkä voit auttaa asiaa itse, jos sattuu, että itsekin haluat. Täällä on vajausta eli sun kokoinen aukko sydämessä. 💕
Olet parhautta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle ja mihin
- Anonyymi
Perusvastaus: Jos olisit hän niin kyllä haluaisin.
- Anonyymi
Se olisi minun hartain toive Mutta tiedän että en merkitse sinulle mitään muuta kuin digi viihdettä! Toisin sanoen IRL en ole sinulle koskaan merkinnyt yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi minun hartain toive Mutta tiedän että en merkitse sinulle mitään muuta kuin digi viihdettä! Toisin sanoen IRL en ole sinulle koskaan merkinnyt yhtään mitään
Ei ollut M-naiselta eikä M-mieheltä tuo kommentti.
T: 20:40
- Anonyymi
pää kiinni kyttä, murhaajaa ei piilota haalarit sun muut vermeesi. hei kyttä, tuut tietämään mihin leikkisi keskitit, mistä työstä palkkasi nostit, murhia ei peitä haalarisi....
hyvästi
https://www.youtube.com/watch?v=71hi9H6fZuc
missä on vapaus?
arvaa kuka, kyttä
ikuisesti - Anonyymi
Totta kai haluan Sinut Mies❤️
Olisit pelastus minulle. Avain onneen.
💋✨ - Anonyymi
Varmaan tulee auttamaan, jos tuntee samoin.. 😉
- Anonyymi
Täällä myös sun kokoinen aukko sydämessä.
- Anonyymi
Olen pahoillani, mutta en itse tunne noin, että minulla olisi aukko sydämessä. Olen ollut kauan lähes tunteeton ja siksi en pysty ihmissuhteeseen nyt. Oman elämän asiat on ensin saatava kuntoon ennen kuin jaksaa antaa itsestään mitään kenellekään. Jos joku on minua kaivannut niin ehkä on parempi unohtaa, koska eheytymiseen saattaa mennä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376