Oon 12- vuotias tyttö. Mulla on aurallisia migreenejä, ollut jo muutaman vuoden. Saan migreenin helposti niska- ja hartiaseudun kivuista ja stressistä. Joskus stressaan, että mitä jos saan migreenin ja sitten saan migreenin koska pelkään saavani migreenin :D.
Aurat mulla on joskus vilkkuvia sahalaitoja ja joskus näkökentän puutteita. Pahimmillaan on hävinnyt yli puolet näkökentästä ja siihen päälle vielä ne sahalaitakuviot. Lievässä migreenissä ainoat oireet on päänsärky ja näköhäiriöt, yleensä myös huimaus. Kovassa migreenissä nuo samat ja lisäksi oksettava ja todella heikko olo ja kädet puutuvat. Joskus myös kasvot puutuu. Vielä pahemmassa migreenissä alan unohdella asioita ja sanojen tai lauseiden muodostaminen on todella vaikeaa.
Viimeksi sain migreenin tänään, nyt on jo vähän helpottanut. Olin siis menossa kaverille yöks muiden kavereiden kanssa. Ehdin olla siellä vaan tunnin, niin iski migreenikohtaus ja piti lähteä.
Siinä oli vähän mun migreenikokemuksia. Ois kiva jos joku muukin kertois vähän omia kokemuksiaan, muistuttaako yhtään noita mun migreenejä vai onko ihan erilaisia ja eri tilanteissa :)
Aurallinen migreeni
Anonyymi
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sä osaat kirjoittaa noin hyvin :D ite oon 19v ja en olisi ikinä osannut kirjoittaa noin hyvin ja oikein.
- Anonyymi
XD oon niin pro
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031206
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751107
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922