Oon vähän kateelinen Irakin pojille kun on niin kalliisti leikatut hiukset ja kalliit vaatteet. Hienoa että ovat saaneet meiltä Suomalaisilta hyvän työpaikan ja hyvän palkan. Kyllä kannatti lähteä Irakin maasta.
Hienohomma
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kans ahdistaa, ex muija sano että niillä on isot vehkeet
- Anonyymi
Mahtaako jori Eskolin kirjoittaa vielä blokeja?
- Anonyymi
Ei palkat Suomessa kovin hääppösiä ole, mutta täällä ei kuitenkaan sodita.
Joka tapauksessa on hienoa, että Keskusta, Perussuomalaiset ja Kokoomus saivat haalittua edes muutaman kymmenen tuhannen tulevan tänne paikkaamaan ikärakenteemme vinoutumista.
Vaikka muuten olikin huono hallitus.
Ainakin miljoona suomalaista on lähtenyt myös paremman elintason perään.
Jotkut pakon edessä ja jotkut muuten vain seikkailemaan.
Ei kannata olla kateellinen. Mikä estää sinua lähteä kokeilemaan siipiäsi.- Anonyymi
Tulee mieleen se yksi yli 70-kymppinen kirjailijanainen joka kiljui jossain kokouksessa:
Me tarvitaan geenejä, minä haluan siitoksen, heti parrua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen se yksi yli 70-kymppinen kirjailijanainen joka kiljui jossain kokouksessa:
Me tarvitaan geenejä, minä haluan siitoksen, heti parrua!Kuka seitsenkymppinen vielä parrua käyttää? Kun kirkkovene on kuiva kuin kaarnavene, mikä neuvoksi stoksi, pohja pitää öljytä jos aikoo tosissaan lainelautailla newborneosta malibuun ja 111 kautta takaisin uuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka seitsenkymppinen vielä parrua käyttää? Kun kirkkovene on kuiva kuin kaarnavene, mikä neuvoksi stoksi, pohja pitää öljytä jos aikoo tosissaan lainelautailla newborneosta malibuun ja 111 kautta takaisin uuu
Miksi Saara nauroi?
Vaa kysy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084