Siinä olisi yhdellä Iskanderilla tuhottu puolet Suomen Horneteista.
Elephant walk
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea voi kuvitella.
- Anonyymi
Heippa Moskova! Ei kannata sentään uskoa itse keksimiänne satuja. Suomen horneteista puolet ei ollut samalla kentällä. Koskaan.
- Anonyymi
Iskander on tosiaan tehokas järjestelmä, harmi vain liian kallis pienen Suomen puo-
lustusvoimalle.- Anonyymi
Iskaderin aselasti ja tarkkuus on sama kuin yhden Stukan. Sillä ei ole sotilaallista merkitystä. Iskanderilla tuhotaan sairaaloita ja päiväkoteja.
- Anonyymi
Iskaderilla varmaan mutta puhe olikin Iskanderista. :)
- Anonyymi
Venäjä olisi siis julistanut sodan sillä iskulla.
Ja mitähän sillä olisi saavutettu? Koko puolustuskyky kun ei ole kiinni horneteista. Hyökkääjä saisi silti verisen nenän. - Anonyymi
Miksi putinistien päähän ei mahdu muuta kuin sotiminen.
- Anonyymi
Suur Suomen ja Saksan perintö elää ja siksi.
Fasismi nousee.
- Anonyymi
Kiina hyökkäsi jo, mutta sitä ei ole huomattu vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157