Siinä olisi yhdellä Iskanderilla tuhottu puolet Suomen Horneteista.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kaikkea voi kuvitella.
- Anonyymi
Heippa Moskova! Ei kannata sentään uskoa itse keksimiänne satuja. Suomen horneteista puolet ei ollut samalla kentällä. Koskaan.
- Anonyymi
Iskander on tosiaan tehokas järjestelmä, harmi vain liian kallis pienen Suomen puo-
lustusvoimalle.- Anonyymi
Iskaderin aselasti ja tarkkuus on sama kuin yhden Stukan. Sillä ei ole sotilaallista merkitystä. Iskanderilla tuhotaan sairaaloita ja päiväkoteja.
- Anonyymi
Iskaderilla varmaan mutta puhe olikin Iskanderista. :)
- Anonyymi
Venäjä olisi siis julistanut sodan sillä iskulla.
Ja mitähän sillä olisi saavutettu? Koko puolustuskyky kun ei ole kiinni horneteista. Hyökkääjä saisi silti verisen nenän. - Anonyymi
Miksi putinistien päähän ei mahdu muuta kuin sotiminen.
- Anonyymi
Suur Suomen ja Saksan perintö elää ja siksi.
Fasismi nousee.
- Anonyymi
Kiina hyökkäsi jo, mutta sitä ei ole huomattu vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 581029
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan72834Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67806- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64667
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8652Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti292585Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16500