Siinä olisi yhdellä Iskanderilla tuhottu puolet Suomen Horneteista.
Elephant walk
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea voi kuvitella.
- Anonyymi
Heippa Moskova! Ei kannata sentään uskoa itse keksimiänne satuja. Suomen horneteista puolet ei ollut samalla kentällä. Koskaan.
- Anonyymi
Iskander on tosiaan tehokas järjestelmä, harmi vain liian kallis pienen Suomen puo-
lustusvoimalle.- Anonyymi
Iskaderin aselasti ja tarkkuus on sama kuin yhden Stukan. Sillä ei ole sotilaallista merkitystä. Iskanderilla tuhotaan sairaaloita ja päiväkoteja.
- Anonyymi
Iskaderilla varmaan mutta puhe olikin Iskanderista. :)
- Anonyymi
Venäjä olisi siis julistanut sodan sillä iskulla.
Ja mitähän sillä olisi saavutettu? Koko puolustuskyky kun ei ole kiinni horneteista. Hyökkääjä saisi silti verisen nenän. - Anonyymi
Miksi putinistien päähän ei mahdu muuta kuin sotiminen.
- Anonyymi
Suur Suomen ja Saksan perintö elää ja siksi.
Fasismi nousee.
- Anonyymi
Kiina hyökkäsi jo, mutta sitä ei ole huomattu vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1371905Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 801489
- 871483
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711071- 631031
- 221017