Olen ollut parikymmentä vuotta marketketjujen jymäytettävänä puutarhan suhteen. Tilaavat koko maahan samat kasvit,jopa hollantilaista tuotantoa. 5-vyöhykellä myydään 1-vyöhykkeen kasveja. Mutta nyt korona-aikana ei niitäkään. Muistin taas Hirvensalmen taimiston,jolta saa koko maahan hedelmäpuita ja pensaat. Netistä voi lukea kaikki tiedot myytävistä hedelmäpuita ja kasveista. Katsokaa hyvät ihmiset vyöhykemerkinnät,niin ette tuhlaa rahojanne kertakäyttökasveihin. Olin sortua taas ostamaan 2-vyöhykkeen omenapuun ..onneksi muistin katsoa tarkemmin puun tietoja.
Kestäviä hedelmäpuita ja marjapensaita
Anonyymi
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mikä ketju tuollaista tekisi tarkoituksella tai edes tiedostamattaan, todennäköisempää on, että kyseisen ketjun kaupassa kasvien ostaja ei tiedä mitä tekee. Tai sitten ajatus on tarjota eteläisempiä lajikkeita ruukkuviljelyyn, jossa talvehtiminen toteutetaan kasvihuoneessa tai jossain viileässä tilassa. Totta kai myydessä pitää vähintään laittaa hintalappujen yhteyteen varoituksia siitä, että kyseiset kasvit sopivat vain kasvihuoneeseen, ruukkuviljelyyn tai mahdollisesti erityisen suojaisille kasvupaikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862