Ilta-Sanomat ihailee poliisitonta kaupunkia?!

Anonyymi

Iltiksen toimittaja on mukana poliisien vastaisessa aivopesussa, kun jutussaan ihailee Camden-kaupunkia New Jerseyssa!

Kuulemma tuon kaupungin poliisilaitos ihan lopetettiin? Ja kuulemma rikollisuus on siksi(!) vähentynyt puoleen? Huhhuh...

Tuollainen logiikka on käsittämätöntä. Siis onko toimittaja tai kukaan mukaan tosiaan sitä mieltä, että poliisiton kaupunki, yhteisö tai yhteiskunta olisi toivottava tässä maailmassa???

Ilman lainvalvontaa eläisimme kuin Villissä Lännessä. Eli voimakkaimmat, röyhkeimmät ja pahoimmat ihmiset halitsisivat kaupunkeja ja muutakin maata.

Kuka tutkisi ja ratkaisisi rikoksia ja murhia, jos ei olisi poliisia!? Vai saako ne jäädä rankaisematta, jotta saavutettaisiin poliisiton utopia? Sehän olisi silkkaa anarkiaa eli yhteiskunnan tuho! Piste.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinpä. Ja VAIKKA tuon kaupungin rikollisuus olisi vähentynyt, niin KOSKAAN rikokset eivät tule loppumaan tässä maailmassa. Sehän on FAKTA.

      Camdenissakin varmasti tapahtuu YHÄ paljon vakavia rikoksia. Ja jos niitä ei ratkaista poliisin toimesta, tilanne siellä tulee olemaan PALJON pahempi kuin alkujaan.

      Tietysti ammattirikolliset käyttävät hyväkseen tuollaista poliisitonta paratiisia! Eiväthän he ole mitään typeryksiä kuten "edistykselliset" vasuritoimittajat.

      Tämä BLM-vouhotuksen kirvoitama polisinvastaisuus on TODELLA vastuutonta sekopäisyyttä. Varsinkin valtamedian toimittajalta!

    • Anonyymi

      Taas valta- eli valhemedian toimittaja vääristelee asioita joko tahallaan tai tietämättömyyttään! Luin New York Postin jutun samasta aiheesta.

      Siinä selitetiin tuota uudistusta tarkoin. Jutussa kerrottiin, että poliiseja saatiin kaduille partioimaan lähes TUPLASTI enemmän uudistuksen myötä!

      Joten todellakaan rikollisuuden väheneminen ei johtunut poliisilaitoksen lopettamisesta eli muka poliisien katoamisesta katukuvasta vaan päinvastoin poliisien rajusta lisäämisestä.

      Näet kaupungin poliisilaitos vain yhdistettiin kreivikunnan poliisilaitokseen ja niin saatiin tehostetua toimintaa. Älkää uskoko valtamediamme uutisointiin ja juttujen tekoon...

    • Anonyymi

      Hyvä, että linkitit tuon lähteesi. Sitä ihmettelen, että miksi luit Iltasanomista vain otsikon ja ingressin, ja niiden perusteella kirjoitit pitkät tarinat tietämättä mitään jutusta jota kommentoit.

      Tämäkään vuodatuksesi ei liity tämän palstan aiheeseen.

      • Anonyymi

        Vai ei kuulu valtamedian toimittajan tietoinen väärän kuvan asioista antaminen media-palstalle?! Oletko ihan sekaisin?

        Luin kyllä koko jutun ja siinä toimittaja todellakin antaa sellaisen kuvan, että poliiisien vähentäminen olisi vähentänyt rikollisuutta tuossa kaupungissa!

        MIKSI toimitaja ei maininnut poliisien määrän tuplaamisesta katupartioinnissa???

        Te vasurit olette samanlaisia: Samaan aikaan valehtelette ja olette munattomia nillittäjiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei kuulu valtamedian toimittajan tietoinen väärän kuvan asioista antaminen media-palstalle?! Oletko ihan sekaisin?

        Luin kyllä koko jutun ja siinä toimittaja todellakin antaa sellaisen kuvan, että poliiisien vähentäminen olisi vähentänyt rikollisuutta tuossa kaupungissa!

        MIKSI toimitaja ei maininnut poliisien määrän tuplaamisesta katupartioinnissa???

        Te vasurit olette samanlaisia: Samaan aikaan valehtelette ja olette munattomia nillittäjiä...

        Et siis ymmärtänyt lukemaasi.

        Hauskaa, että väitit minua "vasuriksi". Paljon useammin minua väitetään kokoomuslaiseksi tai KD:n kannattajaksi. Toki joskus perussuomalaiseksikin, mutta se alkaakin sitten olemaan jo melko lähellä väitettä, että olisin vasemmistolainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt lukemaasi.

        Hauskaa, että väitit minua "vasuriksi". Paljon useammin minua väitetään kokoomuslaiseksi tai KD:n kannattajaksi. Toki joskus perussuomalaiseksikin, mutta se alkaakin sitten olemaan jo melko lähellä väitettä, että olisin vasemmistolainen.

        Toistat vaan itseäsi ja keskityt vain itseesi, vaikka KUKAAN ei ole sinusta kiinnostunut!? ;-)

        SINÄ et ymmärrä uutisen etkä minun tekstiäni tai et halua ymmärtää. Väität vain vastaan, kun et pysty kieltämään avaukseni ja kommenttini sanomaa.

        Mikä muuten ON tyypilistä vasuritaktiikkaa, olet sitten mikätahansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat vaan itseäsi ja keskityt vain itseesi, vaikka KUKAAN ei ole sinusta kiinnostunut!? ;-)

        SINÄ et ymmärrä uutisen etkä minun tekstiäni tai et halua ymmärtää. Väität vain vastaan, kun et pysty kieltämään avaukseni ja kommenttini sanomaa.

        Mikä muuten ON tyypilistä vasuritaktiikkaa, olet sitten mikätahansa...

        "Vai ei kuulu valtamedian toimittajan tietoinen väärän kuvan asioista antaminen media-palstalle?! Oletko ihan sekaisin?"

        Olit ainoa, joka antoi väärän kuvan asioista. Mikään "valtamedian" vastainen väitteesi ei perustunut siihen, mitä "valtamedia" oli julkaissut.

        "Toistat vaan itseäsi ja keskityt vain itseesi, vaikka KUKAAN ei ole sinusta kiinnostunut!? ;-)"

        Väärin. En keskittynyt itseeni vaan sinuun ("Et siis ymmärtänyt lukemaasi.") ja sinun kommenttiisi minusta.

        Itse kirjoitit minusta. Miksi teit sen, ellet ole minusta kiinnostunut? Etkö sinä ole "KUKAAN"? Kirjoitit: "Te vasurit olette samanlaisia: Samaan aikaan valehtelette ja olette munattomia nillittäjiä..."

        "SINÄ et ymmärrä uutisen etkä minun tekstiäni tai et halua ymmärtää. Väität vain vastaan, kun et pysty kieltämään avaukseni ja kommenttini sanomaa."

        Ymmärrän oikein hyvin uutisen tekstin. Sinun tekstisi kanssa on on pieniä ongelmia. Esimerkiksi tätä seuraavaa kysymystäsi en oikein ymmärrä:

        "Mikä muuten ON tyypilistä vasuritaktiikkaa, olet sitten mikätahansa..."


    • Anonyymi

      "Iltiksen toimittaja on mukana poliisien vastaisessa aivopesussa, kun jutussaan ihailee Camden-kaupunkia New Jerseyssa!"

      Juttu ei ole poliisivastaninen, vaan poliisimyönteinen.

      "Kuulemma tuon kaupungin poliisilaitos ihan lopetettiin? Ja kuulemma rikollisuus on siksi(!) vähentynyt puoleen? Huhhuh..."

      Väärin. Poliisilaitos muodostettiin uudelleen. Lähes koko henkilökunta vaihtui. Poliisin toimintatapa uudistettiin. Näistä syistä rikollisuus väheni lähes puoleen.

      "Tuollainen logiikka on käsittämätöntä. Siis onko toimittaja tai kukaan mukaan tosiaan sitä mieltä, että poliisiton kaupunki, yhteisö tai yhteiskunta olisi toivottava tässä maailmassa???"

      Niin on. Mistä tuollaisen keksit.

      "Ilman lainvalvontaa eläisimme kuin Villissä Lännessä. Eli voimakkaimmat, röyhkeimmät ja pahoimmat ihmiset halitsisivat kaupunkeja ja muutakin maata.

      Kuka tutkisi ja ratkaisisi rikoksia ja murhia, jos ei olisi poliisia!? Vai saako ne jäädä rankaisematta, jotta saavutettaisiin poliisiton utopia? Sehän olisi silkkaa anarkiaa eli yhteiskunnan tuho! Piste."

      Tästä olemme samaa mieltä. Kuinka tuo liittyy siihen Iltasanomien juttuun?

    • Anonyymi

      Uutta yhteiskuntaa valvoo antifa-jugend.

    • Anonyymi

      Oho! Ei asia ollutkaan ollenkaan niin kuin väitit sen olevan. Olisiko kannattanut lukea se uutinen ennen kuin sitä kommentoi?

    • Anonyymi

      Vain idiootti tai valehtelija väittää vasurivaltamediamme puolustavan poliisia nykyisessä tilanteessa! Varsinkin "kauhean" Trumpin hallitsemasa maassa...

      • Anonyymi

        Osuit naulan kantaan!

        Valhemediaamme puolustelevat vasurit menivät täysin hijaiseksi, koska eivät edes he valehtelijoina kehtaa kieltää kommenttisi totuutta. ;-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe