Viikko pantavana

Anonyymi

Olemme kutsuneet heinäkuussa vieraan miehen panemaan minua yhdessä mieheni kanssa. Vieraan on tarkoitus viettää koko viikko kanssamme mökillämme.
Olen tätä pitkään unelmoinut❤️, mutta toteutuksen lähestyessä minua on alkanut jännitttää, että kuinka tässä pitäisi toimia. Voinko olla välillä pelkästään vieraan pantavana? Kuinka otan mieheni huomioon, ettei hän tule mustasukkaiseksi? Mitä teemme muuta, sillä eihän sitä nyt koko viikkoa sängyssäkään voi olla?
Mieheni on mukana hommassa, mutta mitä jos nautinkin vieraan käsittelyssä häntä paremmin?
Mitä jos miehet eivät tule toimeen keskenään? Matkoihinkaan vierasta paha silloin lähettää, koska tulee aika kaukaa.
Nettiyhteydellä olemme käyneet hänen kanssaan useita keskusteluja ja siinä juttu luisti hyvin. Kalunsakin meille esitteli ja se oli paljon isompi kuin miehelläni. Kiihotti minua, mutta huomasin, ettei mies siitä ilahtunut.
Paljon kysymyksiä, mutta neuvokaa kokeneemmat naiset ja miehet. Please!
Eikä sitten mitään asiattomia huoritteluja. Tämä on meidän yhteinen kokeilumne, jolla piristämme pitkää suhdettamme.
Pitkään harkittu, mutta neuvoja kaipaan, että vältämme kolmen kimpan mahdolliset sudenkuopat.😇

100

7002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinua onnellista siskoa. Sama ollut minunkin haaveena ja olen ehdottanut vieraan miehen kutsumista lomallamme. Vastaus oli nuiva ja asia jäi siihen.
      Nauti sinä sydämesi kyllyydestä ihanasta seksiviikosta!❤️

      • Anonyymi

        Se on varmistettu, ettei tautivaaraa ole. Käy vielä testissä ennen kuin tulee, koska haluan saada spermat sisääni. Eikä siitä mitään tulisi, että koko viikon kortsujen kanssa tuhraisimme. Ehkäisyni on hoidettu kierukalla.


    • harjoittele avartamaan persereikääsi, esimerkiksi anustapilla, vieraileva uros pilluusi ja miehesi poikakulli anukseesi. kyllä miehesi siitä kiittää ja saattaa saada uutta potkua koti iltoihinne. kun on kunnolla harjoiteltu, saattaa perse tuntua paremmalta kuin vanha veltto karvalakki...

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. Anaali on kyllä tuttua, mutta molempia en olekaan ajatellut hoitaa samalla kerralla. Mutta sitä nyt ei koko aikaa voi harrastaa, joten muitakin vinkkejä kaipaan. Varsinkinnaisilta ja mukana olleiden naisten miehiltä.


      • Anonyymi

        Poikkeuksellisen tyhmiä juttuja sinulla.Varmaan kokemuksia alle paskomisesta.


      • Anonyymi

        Haluaisin saada jonkun panemaan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Anaali on kyllä tuttua, mutta molempia en olekaan ajatellut hoitaa samalla kerralla. Mutta sitä nyt ei koko aikaa voi harrastaa, joten muitakin vinkkejä kaipaan. Varsinkinnaisilta ja mukana olleiden naisten miehiltä.

        Olimme meidän uutta kesämökkiä kasaamassa ja nukuimme vanhsssa sauna mökissä.
        Olimme mieheni minä ja mieheni viisi kaveria.
        Oltiin laskettu että meillä menee yhdeksän vuorokautta hommassa.
        Menin mkesten kanssa saunaan ettei tarvinnut kylpeä yksin.
        Joku sanoi miehelleni että hänen on hyvä olla kun on oma vaimo mukana klhon mieheni sanoi että jos nätisti pyydetään niin voi olla että saadaan jokainen nauttia kimppanaisesta.
        Mieheni kysyi minulta että voisinko ajatella olevani vaimon korvike jokaiselle.
        Sanoin suostuvani mikäli mieheni sitä todella haluaa ja hän halusi.
        Miehet olivat kahdessa ryhmässä kanssani heti ensimmäisenä iltana.
        Yöllä olin usean miehen kanssa.
        Jäin sisälle tekemään ruokaaja miehiä kävi välillä sisällä ja halusivat panna kanssani.
        Lämmitin saunan jälleen illaksi ja mentiin yhdessä saunaan ja kimpassa sänkyyn
        Jokainen pani kanssani useita kertoja jopa päivittäin vaikka kaikki olivat joko avo/avioliitossa.
        Annoin miehille seksiä koko yhdeksän vuorokauden ajan ja olemme jatkaneet samaa seksiä vaikkakin pienemmällä porukalla kerralla.


    • Meillä sama asia mielessä. Emme ole kokeilleet ennen ja vaimoni kovasti haluaa kokeilla. Luotettavan ihmisen löytäminen haaste, mutta eiköhän kesä ja lämpimät ilmat tuo jotain kivaa tullessaan. Olisi kiva kuulla miten asia sujui.

      • Itse olen ollut muutaman kerta pariskunnan kanssa panemassa hänen muijasnsa ja se on kivaa jos on hyvä porukka . Asun Kuopion seudulla jos haluatte luotettavaa seura joko nainen yksin tai pariskuntana ja ihan hetero pohjalta 👍🏻


      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        Itse olen ollut muutaman kerta pariskunnan kanssa panemassa hänen muijasnsa ja se on kivaa jos on hyvä porukka . Asun Kuopion seudulla jos haluatte luotettavaa seura joko nainen yksin tai pariskuntana ja ihan hetero pohjalta 👍🏻

        Missä. Oot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä. Oot

        Kuopion seudulla


      • mie kirjoitti:

        Itse olen ollut muutaman kerta pariskunnan kanssa panemassa hänen muijasnsa ja se on kivaa jos on hyvä porukka . Asun Kuopion seudulla jos haluatte luotettavaa seura joko nainen yksin tai pariskuntana ja ihan hetero pohjalta 👍🏻

        Kiinnostaisiko kolmen kimppa tänään 25.7 Kuopiossa? Hetero mies ja nainen.Siisti,luotettava,mukavan näköinen ja avoin ystävä/pariskunta kyselee..:)


    • Anonyymi

      Olisi hyvä keskustella miehesi kanssa mahdollisimman avoimessa ja rakentavassa hengessä, että onko esim. niin, että voitte harrastaa seksiä vain kolmistaan ja varoa niissä varsinaisissa seksitilanteissakin, että miehesi ei jää millään tavalla syrjään tai sivustakatsojaksi. Ei olis pahitteeksi käydä läpi niitä asioita, jotka on ok, eli suuseksi, peppuseksi ja jopa mahdollisia asentokombinaatioita, jotka tulee kysymykseen. Voisit kertoa etukäteen, että millaiset asiat sinua kiihottavat eniten ja kertoa miehellesi miten haluaisit lähteä liikkeelle. Kerron miten omat parhaat kokemukseni ovat menneet. Olen siis mies ja ollut kolmantena pyöränä avioparille.
      Aluksi olemme syöneet ja nauttineet viiniä yhdessä ja joskus myös saunoneet. Sitten on ollut jotain musiikkia, joskus karaokea. Olen miehen suostumuksella hieman niinkuin vietellyt vaimoa ja saanut hänet kiihottumaan. Olemme tanssineet ja myös suudelleet. Sitten vaatteita pois päältä ja mies on tullut mukaan. Usein nainen on laskeutunut polvilleen ja imenyt ja hyväillyt kalujamme. Miestä tämä on kiihottanut valtavasti saada nähdä vaimonsa kontallaan imemässä vuorotellen minun ja vuorotellen miehensä kalua. Sitten vaimo on halunnut minun sisäänsä, yleensä edestä päin. Samalla mies on tarjonnut omaa kaluaan imettäväksi. Sitten nainen on mennyt kontalleen ja olen pankit takaapäin miehen pannessa suuhun. Joskus myös vaihdettu paikkoja. Usein nainen on itse pyytänyt tuplapanoa. Se on useimmin hoidettu niin, että olen mennyt selälleen ja nainen on istunut kulliini koska minulla on hieman paksumpi kalu ja nainen on kumartunut eteenpäin, jolloin mies on päässyt työntymään hieman ohuemmalla kalullaan helpommin peppuun. On nimittäin ihanan ahdasta kun naisella on kalut molemmissa rei’issä. On myös aivan hullun kiihottavaa kun nainen saa spermat molempiin reikiin peräkkäin ja joskus jopa yhtäaikaa.
      Muuten silloin kun ette sekstaile, keskustelkaa ja seurustelkaa aivan niin kuin tavallisesti ihmiset tekevät. Jos olette jossain mökillä, kävelkää luonnossa, kalastakaa ja tehkää mukavia asioita. Niiden jälkeen seksi maistuu taas upealta. Seksi on ihana asia. Ryhmäseksi on hullun hieno asia. Harmi, että jotkut tekevät siitä niin ison numeron ja ryhtyvät paheksumaan tai tuomitsemaan. Elämme vain kerran! Otetaan siitä ilo irti!

      • Anonyymi

        Mee ottaan Tane voileipää ja anna aikuisten puhua!


      • Anonyymi

        Kiitos hyvistä neuvoistasi. Olemme keskustelleet paljon asiasta, mutta vähän vaikea kuvitella tulevaa, kun tämä eka kerta.
        Mieheni tätä ehdotti jo pari vuorta sitten, mutta lämpenin siihen hitaasti. Nyt taidan olla jo innokkaampi osapuoli.
        Mieheni ei ole asettanut mitään rajoituksia sekstailuun. Sanonut vain, että saan vapaasti toteuttaa fantasiani. Hänen fantasiansa päästä naituun ja spermaiseen pimppiini.
        Tuo kahden kyrvän imeminen kiihottaa minua, kuten tuplapanokin. Niitä varmasti kokeilen.
        Ja hyvä neuvo myös tuo, etten kehu liikaa kaveria ja huomioin miestäni koko ajan. Voi, kun sen vain kiihkossani muistaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoistasi. Olemme keskustelleet paljon asiasta, mutta vähän vaikea kuvitella tulevaa, kun tämä eka kerta.
        Mieheni tätä ehdotti jo pari vuorta sitten, mutta lämpenin siihen hitaasti. Nyt taidan olla jo innokkaampi osapuoli.
        Mieheni ei ole asettanut mitään rajoituksia sekstailuun. Sanonut vain, että saan vapaasti toteuttaa fantasiani. Hänen fantasiansa päästä naituun ja spermaiseen pimppiini.
        Tuo kahden kyrvän imeminen kiihottaa minua, kuten tuplapanokin. Niitä varmasti kokeilen.
        Ja hyvä neuvo myös tuo, etten kehu liikaa kaveria ja huomioin miestäni koko ajan. Voi, kun sen vain kiihkossani muistaisin.

        Eipä kestä! Harmillista, että vaimoni ei oikein innostu ryhmäseksisessioista. Tai kyllä häntä kiihottaa kun puhumme niistä, mutta hän on hyvin tarkka siitä, että missä olosuhteissa suostuisi kokeilemaan asiaa. Ehdoton ei on tutuille pariskunnille ja miehille. Hän on kyllä luvannut, että voisimme joskus kokeilla sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole aivan lähiseudulta eivätkä tunne meitä tai ehkä ulkomailla joskus. Myös nainen kolmantena sopisi hänelle, mutta hän haluaisi kokeilla seksiä naisen kanssa ja hieman epäilee kestäisikö nähdä minua panemassa vierasta naista. Minä kyllä nauttisin nähdä kun vieraan miehen kalu olisi vaimoni kädessä suussa, pillussa ja pepussa.
        Mitä kautta muuten te löysitte miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä! Harmillista, että vaimoni ei oikein innostu ryhmäseksisessioista. Tai kyllä häntä kiihottaa kun puhumme niistä, mutta hän on hyvin tarkka siitä, että missä olosuhteissa suostuisi kokeilemaan asiaa. Ehdoton ei on tutuille pariskunnille ja miehille. Hän on kyllä luvannut, että voisimme joskus kokeilla sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole aivan lähiseudulta eivätkä tunne meitä tai ehkä ulkomailla joskus. Myös nainen kolmantena sopisi hänelle, mutta hän haluaisi kokeilla seksiä naisen kanssa ja hieman epäilee kestäisikö nähdä minua panemassa vierasta naista. Minä kyllä nauttisin nähdä kun vieraan miehen kalu olisi vaimoni kädessä suussa, pillussa ja pepussa.
        Mitä kautta muuten te löysitte miehen?

        Mieheni löysi hänet jostain nettikeskustelusta. Piti kiinnostavana ja esitteli minulle. Hyvältä vaikutti minustakin ja sitten soittelimme ja olimme kuvayhteydessä.
        Kemiamme tuntuivat natsaavan ja nyt olen tässä tilanteessa eli odotan hänen tulevan panemaan minua. Kutkuttava tunne. Kuin olisi ensitreffit tulossa, vaikka kaikki tiedämme mihin tänä johtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoistasi. Olemme keskustelleet paljon asiasta, mutta vähän vaikea kuvitella tulevaa, kun tämä eka kerta.
        Mieheni tätä ehdotti jo pari vuorta sitten, mutta lämpenin siihen hitaasti. Nyt taidan olla jo innokkaampi osapuoli.
        Mieheni ei ole asettanut mitään rajoituksia sekstailuun. Sanonut vain, että saan vapaasti toteuttaa fantasiani. Hänen fantasiansa päästä naituun ja spermaiseen pimppiini.
        Tuo kahden kyrvän imeminen kiihottaa minua, kuten tuplapanokin. Niitä varmasti kokeilen.
        Ja hyvä neuvo myös tuo, etten kehu liikaa kaveria ja huomioin miestäni koko ajan. Voi, kun sen vain kiihkossani muistaisin.

        Rento meininki niin hyvää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä! Harmillista, että vaimoni ei oikein innostu ryhmäseksisessioista. Tai kyllä häntä kiihottaa kun puhumme niistä, mutta hän on hyvin tarkka siitä, että missä olosuhteissa suostuisi kokeilemaan asiaa. Ehdoton ei on tutuille pariskunnille ja miehille. Hän on kyllä luvannut, että voisimme joskus kokeilla sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole aivan lähiseudulta eivätkä tunne meitä tai ehkä ulkomailla joskus. Myös nainen kolmantena sopisi hänelle, mutta hän haluaisi kokeilla seksiä naisen kanssa ja hieman epäilee kestäisikö nähdä minua panemassa vierasta naista. Minä kyllä nauttisin nähdä kun vieraan miehen kalu olisi vaimoni kädessä suussa, pillussa ja pepussa.
        Mitä kautta muuten te löysitte miehen?

        Meillä vaimolla oli samat ehdot eli ei tuttuja ja mieluummin vaikka ulkomailla. Niinpä olemme jo muutaman vuoden käyneet pari kertaa vuodessa swingerclubeilla ei maissa. Saksassa, Ruotsissa, Yhdysvalloissa ja Hollannissa. Kerran myös Kanarialla.
        Siellä vainostani on kuoriutunut estoton nainen, joka osaa nauttia vieraasta kyrvästä. Toki minäkin olen saanut osani vieraista pilluista. Tämä toimii ainakin meillä. Kotimaassa pysymme tiukasti avioseksissä, mikä vilkastunut huomattavasti lomamatkojen jälkeen.
        Aloittajalle vinkkinä: ole avoin miestäsi kohtaan ja varo touhuamasta vieraasi kanssa mitään sellaista, mitä et voi kertoa miehellesi. Mahdollisimman paljon akteja niin, että miehesi vähintään näkee teidät. Kaikkiin panoihin hänen ei tarvitse osallistua ja tuskin pystyykään samaan kuin pitkään puutteessa ollut vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaimolla oli samat ehdot eli ei tuttuja ja mieluummin vaikka ulkomailla. Niinpä olemme jo muutaman vuoden käyneet pari kertaa vuodessa swingerclubeilla ei maissa. Saksassa, Ruotsissa, Yhdysvalloissa ja Hollannissa. Kerran myös Kanarialla.
        Siellä vainostani on kuoriutunut estoton nainen, joka osaa nauttia vieraasta kyrvästä. Toki minäkin olen saanut osani vieraista pilluista. Tämä toimii ainakin meillä. Kotimaassa pysymme tiukasti avioseksissä, mikä vilkastunut huomattavasti lomamatkojen jälkeen.
        Aloittajalle vinkkinä: ole avoin miestäsi kohtaan ja varo touhuamasta vieraasi kanssa mitään sellaista, mitä et voi kertoa miehellesi. Mahdollisimman paljon akteja niin, että miehesi vähintään näkee teidät. Kaikkiin panoihin hänen ei tarvitse osallistua ja tuskin pystyykään samaan kuin pitkään puutteessa ollut vieras.

        Oletteko käyneet Hollannissa Fun4two-clubilla? Olen tutustunut heidän nettisivuilleen ja näyttänyt myös vaimolle. Hän kiinnostui ja lupasimme toisillemme, että menemme vielä kerran sinne tai jollekin vastaavalle klubille. Käyn myös säännöllisesti Ruotsissa työni puolesta. Minulla ei ole mitään tietoa siellä olevista klubeista. Onko jotain vinkkejä?


      • Riippakivi on yhdyssana. Opettelisit edes kieliopin alkeet.


      • Anonyymi

        Paras ja rakentavin kommentti minkä olen lukenut. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko käyneet Hollannissa Fun4two-clubilla? Olen tutustunut heidän nettisivuilleen ja näyttänyt myös vaimolle. Hän kiinnostui ja lupasimme toisillemme, että menemme vielä kerran sinne tai jollekin vastaavalle klubille. Käyn myös säännöllisesti Ruotsissa työni puolesta. Minulla ei ole mitään tietoa siellä olevista klubeista. Onko jotain vinkkejä?

        Par i hjärter Tukholmassa (Solna) on hyvä paikka. Sinne piti ilmoittautua etukäteen.
        Fun4twossa emme ole käyneet. Se oli jokin toinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni löysi hänet jostain nettikeskustelusta. Piti kiinnostavana ja esitteli minulle. Hyvältä vaikutti minustakin ja sitten soittelimme ja olimme kuvayhteydessä.
        Kemiamme tuntuivat natsaavan ja nyt olen tässä tilanteessa eli odotan hänen tulevan panemaan minua. Kutkuttava tunne. Kuin olisi ensitreffit tulossa, vaikka kaikki tiedämme mihin tänä johtaa.

        Onhan meitä kivoja ja tahdikkaita miehiä pareille. Missä real-true parit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoistasi. Olemme keskustelleet paljon asiasta, mutta vähän vaikea kuvitella tulevaa, kun tämä eka kerta.
        Mieheni tätä ehdotti jo pari vuorta sitten, mutta lämpenin siihen hitaasti. Nyt taidan olla jo innokkaampi osapuoli.
        Mieheni ei ole asettanut mitään rajoituksia sekstailuun. Sanonut vain, että saan vapaasti toteuttaa fantasiani. Hänen fantasiansa päästä naituun ja spermaiseen pimppiini.
        Tuo kahden kyrvän imeminen kiihottaa minua, kuten tuplapanokin. Niitä varmasti kokeilen.
        Ja hyvä neuvo myös tuo, etten kehu liikaa kaveria ja huomioin miestäni koko ajan. Voi, kun sen vain kiihkossani muistaisin.

        Rauhoitu ja nauti kahden miehen huomiosta.
        Keskity edessäsi olevaan mieheen.
        Minulla jännitys kesti muutaman kerran vieraan kannssa panna ennen kuin pystyin luontevasti olemaan vieraan miehen pantavana ja aloin saada orgasmeja myös vieraan kanssa.
        Neuvoni onkin, rentoudu nauti ja pidä miehet kuumina niin saat molemmilta seksiä useasti päivässä.
        Olen 39-vuotias rouva ja 17 vjotta kahden saman miehen kanssa kimppaa touhunnut.


      • Anonyymi

        Meillä on yksi perhetuttu jonka kanssa tehdään kaikkea kivaa.
        Käymme ravintolassa tanssimassa ja elokuvissa sekä matkoilla ja vaimoa pannaan kimpassa.
        Vaimo täytti 40v ja kaveri on olmut vaimoni seksi kaveri jo 18 vuotta säännöllisesti vähintään 3 vuorokautta kuussa. Useimmiten 5-10 vuorokautta.
        Hän käy myös pikapanolla minun ollessa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoistasi. Olemme keskustelleet paljon asiasta, mutta vähän vaikea kuvitella tulevaa, kun tämä eka kerta.
        Mieheni tätä ehdotti jo pari vuorta sitten, mutta lämpenin siihen hitaasti. Nyt taidan olla jo innokkaampi osapuoli.
        Mieheni ei ole asettanut mitään rajoituksia sekstailuun. Sanonut vain, että saan vapaasti toteuttaa fantasiani. Hänen fantasiansa päästä naituun ja spermaiseen pimppiini.
        Tuo kahden kyrvän imeminen kiihottaa minua, kuten tuplapanokin. Niitä varmasti kokeilen.
        Ja hyvä neuvo myös tuo, etten kehu liikaa kaveria ja huomioin miestäni koko ajan. Voi, kun sen vain kiihkossani muistaisin.

        Aika uhkarohkea veto kutsua tuntematon mökille viikoksi. Voi äkkiä käydä niin, että puheenaiheet käy vähiin, vaikka olisikin hyvä tyyppi. Eikö viikonloppu olisi riittänyt ensi kerraksi? Itse olisin aloittanut ihan yhdestä yöstä jo ennen mökkiviikkoa.


    • Anonyymi

      Viikko pantavana,jotain rajaa kai pano hommissa.Ei kukaan viikkoa jaksa nylkyttää.Mitäs sit kun ajatukset natsaakkaan siinä on kiva viikko möllötellä.

      • Anonyymi

        No jos bussi tulee lähimpään kylään, niin kai se lähtee joskus toiseenkin suusntaan


      • Anonyymi

        Ei ole tarkoituskaan koko aikaa olla kyrpä vitussa.
        Miehet laukeaa noin 10-15 kertaa kumpikin vuorokaudessa niin siinä on naisella pillussa riittävästi munaa välillä normaali seurustelua ajanvietettä peleistä totuus tai tehtävä on vaimoni suosikki.


      • Anonyymi

        Kun et oikein hallitse Suomen kieltä, etkä välimerkkien käyttöä, niin en oikein pääse sisälle, että mitä tarkoitat, mutta ei seksissä ole kysymys suorittamisesta vaan nautinnosta. Aloittaja on etsimässä sitä upeaa kokemusta, jota ryhmäseksi voi parhaimmillaan antaa. Toivon, että sinäkin saat kokea jotain hyvää elämässä, niin voit jakaa sitä eteenpäin. Kokeile joskus! Hyvän kiertoon laittaminen antaa paljon enemmän itselle, kuin ilkeiden kommenttien heittäminen. Kokeile!


    • Anonyymi

      Olen 26-vuotias nainen ja aviossa ja olin juuri mökillä neljän miehen kanssa joista yksi oli oma mies kolme on mieheni kavereita.
      Illalla ja aamulla oli ruuhkaista kun kaikki halusi panna kimpassa.
      Päivällä kävivät hakemassa sänkyyn yksitellen ja halusivat rakastella kävivät vuorotellen.
      Olivat keskenään sopineet vuorot.
      Neuvon sinua antamaan miehille saman verran huomiota ja pillua.
      Jos miehesi on epävarma niin älä kehu vierasta ylen palttisesti ettei oma miehesi hermostu.
      Ja onnea sinua odottaa ihana viikko.

      • Anonyymi

        Olet kyllä aikamoinen nainen! Mutta samaa mieltä, saa kiihottua ja hykerrellä jälkeenpäin aina kun tulee asiasta puhetta, mutta ei tosiaan kannata nostaa keskusteluun esim. sitä kuinka ihana kyrpä ”Mikolla” oli.


      • Anonyymi

        Täytyy muistaa olla tasapuolinen pillun antamisessa. Hyvä neuvo.


      • Anonyymi

        Miehenä samaa mieltä että pitää huomioida myös oma mies. Joskin jos vieras innoissaan kimpussa niin kyllä pitää sitten antaa, muutenhan siinä se vieras mies sitten ei kiinnostu, kuka sitä nyt väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä samaa mieltä että pitää huomioida myös oma mies. Joskin jos vieras innoissaan kimpussa niin kyllä pitää sitten antaa, muutenhan siinä se vieras mies sitten ei kiinnostu, kuka sitä nyt väkisin.

        Vieras kun näkee toisen miehen vaimon pillu kosteudesta kiillellen niin ei lopu kiinnostus jos nainen ei pistä jalkoja ristiin ja vihellä seksi peliä poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä samaa mieltä että pitää huomioida myös oma mies. Joskin jos vieras innoissaan kimpussa niin kyllä pitää sitten antaa, muutenhan siinä se vieras mies sitten ei kiinnostu, kuka sitä nyt väkisin.

        Tuota vähän pelkään. Mitä, jos saan yli-innokkaan vieraan. Hän sentään ollut selibaatissa vaimonsa sairauden vuoksi jo pitkään. Nyt saanut vaimonsa luvan lähteä viikon lomalle purkamaan paineitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota vähän pelkään. Mitä, jos saan yli-innokkaan vieraan. Hän sentään ollut selibaatissa vaimonsa sairauden vuoksi jo pitkään. Nyt saanut vaimonsa luvan lähteä viikon lomalle purkamaan paineitaan.

        Ei miestäsi varmaankaan häiritse vieraan innokkuus vaan sinun täytyy näyttää saman verran kiinnostusta myös miestäsi kohtaan jos hänellä on huono itsetunto.
        Muuten nautit täysin rinnoin.


    • Anonyymi

      Rennosti vaan. Monta vuotta jatkunut kolmestaan touhuilu ei enää nosta valtavasti sykettä. Kavereina ulkoillaan, saunotaan, tarinoidaan ja pannaan kun huvittaa. Väinö V.

      • Anonyymi

        ❤️❤️ Näin sen toivon menevän!


    • Anonyymi

      Olen kokenut tuon saman. En tosin viikkoa kerrallaan, mutta useita viikonloppuja.
      Ensimmäisellä kerralla erehdyin viihtymään liikaa vieraan kundin pantavana. Mieheni tuli siitä mustasukkaiseksi. Hänen ei tarvinnut kuin häipästä välillä kiskalle, niin takaisin tullessaan hän löysi meidät hässimässä.
      Sitten opin, että vähintään kysyn mieheltäni ennen hänen poistumistaan, että voinko naida sillä aikaa, jos alkaa haluttaa. Lupa on tullut ja olen huomannut, että hän on alkanut kiihottua siitä, että tietää minun ottavan vierasta. Aivan kuin hän nykyään viivyttelisi käyntejään ja on jopa pyytänyt minua lähettämään viestin, kun olemme naineet ja kertomaan millaisen orkun sain ja onko spermat pimpsassa. Olen lähettänytkin viestejä ja hän on sitten tullut kiireesti liukkaille.

      • Anonyymi

        Saman minäkin kokenut. Se siinä on ihaninta, kun tuntee miehen peniksen paisuvan ja tietää hänen purkautuvan pian. Kahden miehen kanssakaan en saa siitä tarpeekseni, vaan saan melkein joka kerta itsekin.
        Nauti viikostasi täysillä!
        N32


    • Anonyymi

      Varoitan sinua omistushaluisesta vieraasta. Meillä kävi niin, että kaveri yritti omia vaimoni kokonaan itselleen. Se oli kiusallista meille molemmille ja lähetimme hänet seuraavana päivänä paluumatkalle. No ehti hän polkea muijaa jo monta kertaa ja useimmiten kahdestaan.
      Kolmen kimpassa pariskunta määrää ja vieras panee ajallaan.

      • Anonyymi

        Hyvä vieras ottaa vaimoasi silloin kun saa luvan molemmilta tai jos vaimon ilman haluaa.
        Naisilla on päättävät elimet😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vieras ottaa vaimoasi silloin kun saa luvan molemmilta tai jos vaimon ilman haluaa.
        Naisilla on päättävät elimet😂😂

        Hyvä ilmaus tuo päättävät elimet!😂
        Näin se on. Kiusallista, jos vieras alkaa dominoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ilmaus tuo päättävät elimet!😂
        Näin se on. Kiusallista, jos vieras alkaa dominoimaan.

        Pitää olla vieraskorea ja nauttia yhdessä tosin vaikeaa on jos nainen seksikäs ja vähissä vaatteissa pyllyä pyörittämässä silmien alla😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla vieraskorea ja nauttia yhdessä tosin vaikeaa on jos nainen seksikäs ja vähissä vaatteissa pyllyä pyörittämässä silmien alla😜😜

        Vieraskorea tottakai! Mieheni kanssa puhuttu asiasta ja hänen mielestään voisin aluksi tutustua kaveriin syvällisemmin yksin.
        Hän lupasi alkuesittelyjen ja jutustelun jälkeen sanoa saunakaljojen loppuneen ja lähteä kauppaan. Aikoo viipyä vähän ylimääräistä, jotta ehdimme panna rauhassa. Seuraavassa panossa haluaa olla mukana tyydyttämässä minua. Ihana mieheni ajattelee minun tyytyväisyyttäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraskorea tottakai! Mieheni kanssa puhuttu asiasta ja hänen mielestään voisin aluksi tutustua kaveriin syvällisemmin yksin.
        Hän lupasi alkuesittelyjen ja jutustelun jälkeen sanoa saunakaljojen loppuneen ja lähteä kauppaan. Aikoo viipyä vähän ylimääräistä, jotta ehdimme panna rauhassa. Seuraavassa panossa haluaa olla mukana tyydyttämässä minua. Ihana mieheni ajattelee minun tyytyväisyyttäni.

        Se olis kyllä kivaa kun vois maistaa toisen omaa 😂🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraskorea tottakai! Mieheni kanssa puhuttu asiasta ja hänen mielestään voisin aluksi tutustua kaveriin syvällisemmin yksin.
        Hän lupasi alkuesittelyjen ja jutustelun jälkeen sanoa saunakaljojen loppuneen ja lähteä kauppaan. Aikoo viipyä vähän ylimääräistä, jotta ehdimme panna rauhassa. Seuraavassa panossa haluaa olla mukana tyydyttämässä minua. Ihana mieheni ajattelee minun tyytyväisyyttäni.

        Tulet sitten miestäsi vastaan posket punaisina ja siemenet sisässä. Kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ilmaus tuo päättävät elimet!😂
        Näin se on. Kiusallista, jos vieras alkaa dominoimaan.

        Meillä oli kerran niin että vieras mies yritti johtaa showta. Tyttöystãvä oli täpinöissään, mutta mua tyyppi ärsytti. Tunkeileva päällepäsmäri! Ei välittänyt puolison statuksesta pätkääkään. Puhalsin pelin poikki, ennenkuin päästiin kunnolla asiaankaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa sopia miehesi kanssa etukäteen miten keskeyttää panopuuhat, jos toiselle tulee paha mieli. Eli jos vieras esim sattuu omimaan naisen. Pitää muistaa, että oma mies tuntee sinut ja on se tuttu ja turvallinen, joten mustasukkaisuuden tunne on merkki epävarmuudesta ja laiminlyönnistä.

      Pariskunnan tulisi aina johtaa kolmen kimppaa ja ohjeistaa vierasta mitä hänen tulee tehdä ja mikä ei milloinkin sovi. Ennen leikkien aloittamista tulee myös sopia vieraan kanssa ns. turvasana, jos leikki meinaa karata käsistä. Siinä voi sitten vaikka runkata käsipelillä loppuun ja palata jutustelutasolle, jos leikki karkasi käsistä ja suunnitella uudelleen miten jatketaan, jos jatketaan.

      • Anonyymi

        Näyttää, että sinulla on kokemusta hankalista tilanteista. Voitko kertoa konkreettisia esimerkkejä, joissa olette laittaneet tilanteen poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää, että sinulla on kokemusta hankalista tilanteista. Voitko kertoa konkreettisia esimerkkejä, joissa olette laittaneet tilanteen poikki?

        En ole tuo äskeinen kommentoija, mutta kerran oli tilanne kun olin kolmantena avioparin kanssa, että innostuin vähän liikaa. Olimme kolmistaan sohvalla ja nainen tuli syliini ja sovitti kullini pilluunsa. Halusin päästä syvemmälle ja nostin hänet syliin ja kannoin lattialle patjan päälle. Muutaman työnnön jälkeen huomasin naisen katsovan sohvalle huolestuneen näköisenä. Vilkaisin taakseni ja näin kuinka mies istui synkän näköisenä sohvalla. Keskeytimme panohommat ja ruvettiin puhumaan pelisäännöistä eli sovimme, että vaimo huomioi aina molempia eikä keskity vain minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo äskeinen kommentoija, mutta kerran oli tilanne kun olin kolmantena avioparin kanssa, että innostuin vähän liikaa. Olimme kolmistaan sohvalla ja nainen tuli syliini ja sovitti kullini pilluunsa. Halusin päästä syvemmälle ja nostin hänet syliin ja kannoin lattialle patjan päälle. Muutaman työnnön jälkeen huomasin naisen katsovan sohvalle huolestuneen näköisenä. Vilkaisin taakseni ja näin kuinka mies istui synkän näköisenä sohvalla. Keskeytimme panohommat ja ruvettiin puhumaan pelisäännöistä eli sovimme, että vaimo huomioi aina molempia eikä keskity vain minuun.

        Oli aika mustis kaveri, kun tuosta murjotti. Miten homma jatkui? Jäikö murjotus vaivaamaan? Oliko syynä mahdollisesti vaimon liika innokkuus?
        Hyvä ottaa heinäkuussa näitä pointteja huomioon.
        Jännää tämä tulevan odotuskin. Tuleva vieraamme otti eilen videoyhreyden ja halusi etärakastelua kanssamme. Hän halusi nähdä meidät tosi toimessa. Laitoimme kameran makkariimme , missä esittelimme aluksi itsemme, sitten imimme toisiamme 69:ssä ja lopuksi ratsastin itselleni huuto-orgasmin. Mies purkautui samaan aikaan sisääni. Kaveri kommentoi välillä touhujamme ja halusi vielä lopuksi nähdä spermanoron valuvan pimpsastani. Levitin hänelle kunnolla, jolloin hän ruiskutti oman lastinsa reisilleen. Sanoin hänelle, että odotan innolla tuota sisääni.
        Mieheni oli innolla mukana ja sanoi odottavansa, että pääsee panemaan minua, kun olen saanut noin isoa kyrpää kunnolla ja noin suuren soermasatsin sisääni.
        Eiköhän siitä ihana viikko tule? Lupaavalta ainakin näyttää.
        Mutta pitää varmaan varoa innostumasta liikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika mustis kaveri, kun tuosta murjotti. Miten homma jatkui? Jäikö murjotus vaivaamaan? Oliko syynä mahdollisesti vaimon liika innokkuus?
        Hyvä ottaa heinäkuussa näitä pointteja huomioon.
        Jännää tämä tulevan odotuskin. Tuleva vieraamme otti eilen videoyhreyden ja halusi etärakastelua kanssamme. Hän halusi nähdä meidät tosi toimessa. Laitoimme kameran makkariimme , missä esittelimme aluksi itsemme, sitten imimme toisiamme 69:ssä ja lopuksi ratsastin itselleni huuto-orgasmin. Mies purkautui samaan aikaan sisääni. Kaveri kommentoi välillä touhujamme ja halusi vielä lopuksi nähdä spermanoron valuvan pimpsastani. Levitin hänelle kunnolla, jolloin hän ruiskutti oman lastinsa reisilleen. Sanoin hänelle, että odotan innolla tuota sisääni.
        Mieheni oli innolla mukana ja sanoi odottavansa, että pääsee panemaan minua, kun olen saanut noin isoa kyrpää kunnolla ja noin suuren soermasatsin sisääni.
        Eiköhän siitä ihana viikko tule? Lupaavalta ainakin näyttää.
        Mutta pitää varmaan varoa innostumasta liikaa?

        Kyllä fiilis meni vähäksi aikaa. Toisen kerran kaveri päityi ja nukahti hienon tuplapanoaession jälkeen. Nainen tuntuu olevan lähes kyltymätön ja halusi lisää. Panin rajusti takaapäin ja kaveri kuorsasi äänekkäästi vieressä. Sänky heilahteli ja kaveri heräsi alkaen sättiä meitä mustasukkaisena ja syytellä, että touhuilemme hänen selkänsä takana. Saimme taas sovittua, mutta liika alkoholi ja mustasukkaisuus helposti pilaa homman. Olipa kiihottava kuvaus videoseksistä. Huikeaa! Mietin, että voiko tuo olla tottakaan. Oli niin upean kuuloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä fiilis meni vähäksi aikaa. Toisen kerran kaveri päityi ja nukahti hienon tuplapanoaession jälkeen. Nainen tuntuu olevan lähes kyltymätön ja halusi lisää. Panin rajusti takaapäin ja kaveri kuorsasi äänekkäästi vieressä. Sänky heilahteli ja kaveri heräsi alkaen sättiä meitä mustasukkaisena ja syytellä, että touhuilemme hänen selkänsä takana. Saimme taas sovittua, mutta liika alkoholi ja mustasukkaisuus helposti pilaa homman. Olipa kiihottava kuvaus videoseksistä. Huikeaa! Mietin, että voiko tuo olla tottakaan. Oli niin upean kuuloista.

        En minäkään uskoisi, ellen itse olisi ollut mukana. Näyttää tämä tilanne aiheuttavan sellaista, mitä en ikinä ennen olisi voinut tehdä. Mies sanoikin minun olevan kesäkiimassa. Siinä hän on oikeassa. Nyt täytyy varmaan laittaa vähän jäitä hattuun, muuten tämä menee ihan mahdottomaksi.
        Sen vielä haluaisin tietää, kun olet ollut parien kolmantena pyöränä, niin miten kuvailisit hyvää paria? Kuinka he ovat toimineet? Miten paljon esimerkiksi iltaa/yöhön, viikonloppun tai pitempään aikaan on sisältynyt seksiä? Mitä muuta olet touhunnut parien kanssa?
        Kiitos tiedoistasi! Nyt rauhoitun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään uskoisi, ellen itse olisi ollut mukana. Näyttää tämä tilanne aiheuttavan sellaista, mitä en ikinä ennen olisi voinut tehdä. Mies sanoikin minun olevan kesäkiimassa. Siinä hän on oikeassa. Nyt täytyy varmaan laittaa vähän jäitä hattuun, muuten tämä menee ihan mahdottomaksi.
        Sen vielä haluaisin tietää, kun olet ollut parien kolmantena pyöränä, niin miten kuvailisit hyvää paria? Kuinka he ovat toimineet? Miten paljon esimerkiksi iltaa/yöhön, viikonloppun tai pitempään aikaan on sisältynyt seksiä? Mitä muuta olet touhunnut parien kanssa?
        Kiitos tiedoistasi! Nyt rauhoitun.

        Hyvä pari on ihan tavallinen aviopari, joka uskaltaa nauttia seksistä estoitta ja myös puhua seksistä rohkeasti. Toisaalta siinä pitää olla mielestäni jotain jännitettä. Vähän samaan tapaan kuin normaali parisuhteen alussa. Seurustellaan ensin normaalisti. Keskustellaan ja tutustutaan toisiin. Ei mitään tyyliin: ”Otetaanko housut pois ja aletaan naimaan”, vaan voi siinä olla samaan tapaan valmistautumista kuin kumppania etsivällä vapaalla miehellä tai naisella. Vähän seksikästä vaatetusta, esim naisella korkokantakengät ja rinnat paljastava mekko tai sukkanauhat. Nämä ei tietenkään välttämättömiä, mutta minun mieleeni kyllä kiihottavia. Minulle merkitsee paljon musiikki ja se virittää hyvin tunnelmaan. Tanssi, joskus ollaan aloitettu kolmisin tanssimalla. Siitä on luontevaa siirtyä hyväilyihin, puristella pakaroita, suudella, jos se on OK, jos hame on päällä naisella, niin siitä on helppo kokeilla kostunutta pillua. Tanssiessa on myös kiihottavaa hieroa seisovaa kyrpää naisen pillua vasten. Joskus mökkiviikonlopun aikana on pantu ensimmäisenä iltana illallisen jälkeen ja pitkälle yöhön. Aamulla on myös joko suoraan aamuseisokkikulli työnnetty sisään tai pienen heräilyn jälkeen menty takaisin sänkyyn panemaan porukalla. Myös seuraavan päivän aikana on kokoonnuttu parisänkyyn nautiskelemaan ja tietysti seuraavan illan teemana on ollut ryhmäpano. Lähtöpäivänä on joskus myös vielä intouduttu pikku sessioon ja ainakin kerran kun tultiin samalla autolla pois, niin autossa alkoi seisoa puolituhman sanailun jälkeen ja hetken mielikohteesta käännyttiin metsäautotielle ja kaadettiin takapenkki ja nainen imi molempien kulleja ja myös pantiin vähän ahtaassa tilassa toinen suuhun ja toinen pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pari on ihan tavallinen aviopari, joka uskaltaa nauttia seksistä estoitta ja myös puhua seksistä rohkeasti. Toisaalta siinä pitää olla mielestäni jotain jännitettä. Vähän samaan tapaan kuin normaali parisuhteen alussa. Seurustellaan ensin normaalisti. Keskustellaan ja tutustutaan toisiin. Ei mitään tyyliin: ”Otetaanko housut pois ja aletaan naimaan”, vaan voi siinä olla samaan tapaan valmistautumista kuin kumppania etsivällä vapaalla miehellä tai naisella. Vähän seksikästä vaatetusta, esim naisella korkokantakengät ja rinnat paljastava mekko tai sukkanauhat. Nämä ei tietenkään välttämättömiä, mutta minun mieleeni kyllä kiihottavia. Minulle merkitsee paljon musiikki ja se virittää hyvin tunnelmaan. Tanssi, joskus ollaan aloitettu kolmisin tanssimalla. Siitä on luontevaa siirtyä hyväilyihin, puristella pakaroita, suudella, jos se on OK, jos hame on päällä naisella, niin siitä on helppo kokeilla kostunutta pillua. Tanssiessa on myös kiihottavaa hieroa seisovaa kyrpää naisen pillua vasten. Joskus mökkiviikonlopun aikana on pantu ensimmäisenä iltana illallisen jälkeen ja pitkälle yöhön. Aamulla on myös joko suoraan aamuseisokkikulli työnnetty sisään tai pienen heräilyn jälkeen menty takaisin sänkyyn panemaan porukalla. Myös seuraavan päivän aikana on kokoonnuttu parisänkyyn nautiskelemaan ja tietysti seuraavan illan teemana on ollut ryhmäpano. Lähtöpäivänä on joskus myös vielä intouduttu pikku sessioon ja ainakin kerran kun tultiin samalla autolla pois, niin autossa alkoi seisoa puolituhman sanailun jälkeen ja hetken mielikohteesta käännyttiin metsäautotielle ja kaadettiin takapenkki ja nainen imi molempien kulleja ja myös pantiin vähän ahtaassa tilassa toinen suuhun ja toinen pilluun.

        .. niin ja kerran käytiin myös päivällä kalassa. Yleensä myös mennään käymään lähimmässä kaupassa yhdessä ja pelleillään vihannestiskillä hivelemällä munakoisoja ym. ja katsomalla toisia. Ja jos sattuu olemaan ravintola lähellä, niin käydään syömässä. Ollaan vähän niinkuin ”samaa perhettä” pienen hetken. Ihmiset katsovat joskus mietteliäänä pienillä paikkakunnilla, että mikähän tuotakin porukkaa yhdistää. Sekin jotenkin vähän kiihottaa kun itse tietää, että mikä on yhdistävä tekijä ja muut voivat vain arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä fiilis meni vähäksi aikaa. Toisen kerran kaveri päityi ja nukahti hienon tuplapanoaession jälkeen. Nainen tuntuu olevan lähes kyltymätön ja halusi lisää. Panin rajusti takaapäin ja kaveri kuorsasi äänekkäästi vieressä. Sänky heilahteli ja kaveri heräsi alkaen sättiä meitä mustasukkaisena ja syytellä, että touhuilemme hänen selkänsä takana. Saimme taas sovittua, mutta liika alkoholi ja mustasukkaisuus helposti pilaa homman. Olipa kiihottava kuvaus videoseksistä. Huikeaa! Mietin, että voiko tuo olla tottakaan. Oli niin upean kuuloista.

        Olen jo 38vuotta ja aviossa. Kimppaa ollaan touhuttu jo 16-17 vuotta ainakin yksi viikonlopou kuukaudessa säännöllisesti ja muutama kerta pika seksiä perjantaisin.
        Vaimoni tulee perjantaisin jo klo:11:00 ja kaveri pääsee klo:13.00 kun itse tulen klo;15.30 löydän melkein aina vaìmon ja kaverini panemassa ennen kuin kaverin vaimo kotiutuu noin klo:17.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. niin ja kerran käytiin myös päivällä kalassa. Yleensä myös mennään käymään lähimmässä kaupassa yhdessä ja pelleillään vihannestiskillä hivelemällä munakoisoja ym. ja katsomalla toisia. Ja jos sattuu olemaan ravintola lähellä, niin käydään syömässä. Ollaan vähän niinkuin ”samaa perhettä” pienen hetken. Ihmiset katsovat joskus mietteliäänä pienillä paikkakunnilla, että mikähän tuotakin porukkaa yhdistää. Sekin jotenkin vähän kiihottaa kun itse tietää, että mikä on yhdistävä tekijä ja muut voivat vain arvailla.

        Kuulostaa hyvältä. Jotain tuon tapainen laitetaan tavoitteeksi.


    • Anonyymi

      Kun vaimo oli laittanut tuon eilen iltaisen jutun tänne, niin voin omalta osaltani todeta, ettei hän ole ollut pitkään aikaan yhtä kiihkeä. Ilmeisesti ulkopuolisen näkeminen kiihotti häntä, kuten minuakin. Ja se vaikutti varmaan myös vaimooni, kun hän näki kaverin runkkkailevan samaan aikaan.
      Minua ei yhtäön hirvittänyt edes se, kun vaimo esitteli lopussa lähikuvana spermaisen pillunsa, jota kaveri vuokaasti kehui, kuten muutakin varraloa ja kauneutta.

      • Anonyymi

        Mieluusti auttaisin nuorta pariskuntaa vaimon hellittelyssä jos vaan jossain päin p Savon suunnalla olis tarvis tai vaikka yksinäinen nainenkin käy vallan mainiosti olitpa sitten vapaa tai varattu.


      • Anonyymi

        Siinäpä tuli jälleen peräkamari nysvän päiväuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä tuli jälleen peräkamari nysvän päiväuni

        Tumputtakaa pojat vaan siellä toisianne 🤮🤮


      • Anonyymi

        Huhhuh, tuo on niin hullun kiihottavaa! Kunpa pääsisin vaimoni kanssa tuollaiseen tilanteeseen jonkun mahdollisen tulevan kolmannen pyörän kanssa. Vaimoni levittäisi spermaista pilluaan vieraan katsottavaksi. Järki menee, niin panettaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh, tuo on niin hullun kiihottavaa! Kunpa pääsisin vaimoni kanssa tuollaiseen tilanteeseen jonkun mahdollisen tulevan kolmannen pyörän kanssa. Vaimoni levittäisi spermaista pilluaan vieraan katsottavaksi. Järki menee, niin panettaa!

        Tuo levitys oli vain sellainen kiimainen päähänpisto, kun tuleva kolmas pyörä ehdotti. Idearikas kaveri eli saa nähdä mitä tulevasta viikosta tuleekaan?
        Olen itsekin yllättynyt estottomuudestani. Normaalisti olen kyllä paljon pidättyvämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo levitys oli vain sellainen kiimainen päähänpisto, kun tuleva kolmas pyörä ehdotti. Idearikas kaveri eli saa nähdä mitä tulevasta viikosta tuleekaan?
        Olen itsekin yllättynyt estottomuudestani. Normaalisti olen kyllä paljon pidättyvämpi.

        Olisi kiva kuulla sitten myöhemmin, että miten teillä meni viikko sen vierailijan kanssa. Kommentoikaa tänne tai keskustelisin mielellään myös privana, koska vaikutatte kivoilta tyypeiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla sitten myöhemmin, että miten teillä meni viikko sen vierailijan kanssa. Kommentoikaa tänne tai keskustelisin mielellään myös privana, koska vaikutatte kivoilta tyypeiltä.

        Katotaan sitten. Juhannuksen aikana olemme taas etäyhteydessä kaveriin. Saas nähdä, mitä silloin tapahtuu?
        Alkaa odottaminen käydä jo tosi kihelmöiväksi ja mieheni saa panna minua lähes joka päivä. Työt vaan haittaavat ja julmettu kiire ennen lomaa. Muuten haluaisin varmaan useamman kerran päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotaan sitten. Juhannuksen aikana olemme taas etäyhteydessä kaveriin. Saas nähdä, mitä silloin tapahtuu?
        Alkaa odottaminen käydä jo tosi kihelmöiväksi ja mieheni saa panna minua lähes joka päivä. Työt vaan haittaavat ja julmettu kiire ennen lomaa. Muuten haluaisin varmaan useamman kerran päivässä?

        Upeaa!
        Itselläkin alkaa kihelmöimään teidän puolesta kun lukee näitä juttuja. Huh! Toivottavasti saatte kokea samanlaista hurmiota mitä itse olen parhaimmillaan saanut


      • Anonyymi

        Niitähän tunnut katselevan kaiket päiväti mitään uutta se ei ole.


    • Anonyymi

      Itselläni on vain positiivisia kokemuksia pareista. Miehet eivät ole olleet mustasukkaisia ja naiset on huomioineet molemmat miehet. Suosittelen kaikille, joita asia vähänkin kiinnostaa. Ei liikaa alkoa ja tutustuminen livenä etukäteen, ennen varsinaista panoviikonloppua. Parillakin on sitten vielä aikaa perua, jos arveluttaa. M57

      • Anonyymi

        Juuri näin! Samat kokemukset itsellä!


    • Anonyymi

      Huh huh, kun panettaa koko ajan enemmän. Saamme vieraan ensi viikolla. Kuumia keskusteluja ja videoyhteyksiä ollut taas muutamia.
      Yhden videoyhteyden otin ollessani yksin kotona. Esittelimme perusteellisesti toisillemme mitä on odotettavissa. Tuli siinä orkutkin molemmille. Mieheni oli ihan töpinöissään, kun kerroin tapahtuneesta. Ei pöksyissään pysynyt.
      Mutta pian saan isoa. sisääni ihan oikeasti. Tuskin maltan odottaa.

      • Anonyymi

        Kyllähän sä itse olet ylpeä maineestasi kun jaksat kertoa siitä täällä.Näetkö sä näkyjä vai peiliinkö katselet.


    • Anonyymi

      Minä niin haluaisin olla tuo mies joka pääsee kanssasi seksiä harrastamaan.
      Onnea teille ja iloista viikkoa.
      T. M40v

    • Anonyymi

      Eilen saimme vieraan. Mukavaa on ja valuu jo.

      • Anonyymi

        Kerro lisää! Miten on mennyt? Oletteko nauttineet? Onko kaikki mennyt hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää! Miten on mennyt? Oletteko nauttineet? Onko kaikki mennyt hyvin?

        Hohhoijaa! Heräsin just. Miehet laittavat aamiaista ja luulevat minun vielä nukkuvan, niin voin lyhyesti kirjoittaa.
        Vieras tuli tosiaan keskiviikkona. Söimme aluksi yhdessä ja suunnittelimme tulevaa viikkoa. Samalla piirsimme rajoja yhteiselollemme. No tosiasiassa mitään isoja esteitä millekkään ei tullut, vaan päätimme elää niin kuin kaikille hyvältä tuntuu.
        Mieheni piti sitten lupauksensa ja luikahti saunakaljojen hakuun eli antoi minulle tilaisuuden tutustua rauhassa vieraaseen. Mahtava ja kiihkeä panohan siitä seurasi ja mieheni näki heti palatessaan mitä oli tapahtunut. Olimme molemmat sen verran naineen näköisiä. Hän kysyi minulta, miltä iso tuntui ja saitko soermat sisääsi? Totesin, että hyvältä ja sain.
        Muehet lähtivät sitten lämmittämään saunaa ja ...
        Nyt täytyy lopettaa. Tuli kutsu aamupalalle. Jatkan kun ehdin...❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa! Heräsin just. Miehet laittavat aamiaista ja luulevat minun vielä nukkuvan, niin voin lyhyesti kirjoittaa.
        Vieras tuli tosiaan keskiviikkona. Söimme aluksi yhdessä ja suunnittelimme tulevaa viikkoa. Samalla piirsimme rajoja yhteiselollemme. No tosiasiassa mitään isoja esteitä millekkään ei tullut, vaan päätimme elää niin kuin kaikille hyvältä tuntuu.
        Mieheni piti sitten lupauksensa ja luikahti saunakaljojen hakuun eli antoi minulle tilaisuuden tutustua rauhassa vieraaseen. Mahtava ja kiihkeä panohan siitä seurasi ja mieheni näki heti palatessaan mitä oli tapahtunut. Olimme molemmat sen verran naineen näköisiä. Hän kysyi minulta, miltä iso tuntui ja saitko soermat sisääsi? Totesin, että hyvältä ja sain.
        Muehet lähtivät sitten lämmittämään saunaa ja ...
        Nyt täytyy lopettaa. Tuli kutsu aamupalalle. Jatkan kun ehdin...❤️❤️

        Ai saakeli kun kovettuu kulli kun elää mielikuvissa tilanteessa mukana.

        Se ensimmäine pano vieraan kanssa on se kaikkein kihelmöivin olkoonkin tunnustelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saakeli kun kovettuu kulli kun elää mielikuvissa tilanteessa mukana.

        Se ensimmäine pano vieraan kanssa on se kaikkein kihelmöivin olkoonkin tunnustelua..

        Aamutoimet suoritettu😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamutoimet suoritettu😁😁😁

        Sillälaila. Vieläkö pillu sietää sisään aristelematta?

        Nimimerkillä voi kumpa saisin olla muukaanaa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa! Heräsin just. Miehet laittavat aamiaista ja luulevat minun vielä nukkuvan, niin voin lyhyesti kirjoittaa.
        Vieras tuli tosiaan keskiviikkona. Söimme aluksi yhdessä ja suunnittelimme tulevaa viikkoa. Samalla piirsimme rajoja yhteiselollemme. No tosiasiassa mitään isoja esteitä millekkään ei tullut, vaan päätimme elää niin kuin kaikille hyvältä tuntuu.
        Mieheni piti sitten lupauksensa ja luikahti saunakaljojen hakuun eli antoi minulle tilaisuuden tutustua rauhassa vieraaseen. Mahtava ja kiihkeä panohan siitä seurasi ja mieheni näki heti palatessaan mitä oli tapahtunut. Olimme molemmat sen verran naineen näköisiä. Hän kysyi minulta, miltä iso tuntui ja saitko soermat sisääsi? Totesin, että hyvältä ja sain.
        Muehet lähtivät sitten lämmittämään saunaa ja ...
        Nyt täytyy lopettaa. Tuli kutsu aamupalalle. Jatkan kun ehdin...❤️❤️

        Aijjai kun kuulostaa hyvälle. Teille tulee upea viikonloppu. Elän täällä mukana mielikuvissani. Alkoi kovettua itsellänikin kun luin tuota Naatiskelkaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijjai kun kuulostaa hyvälle. Teille tulee upea viikonloppu. Elän täällä mukana mielikuvissani. Alkoi kovettua itsellänikin kun luin tuota Naatiskelkaa!!

        ..ja tänne pliiis🙏😬vähän kuvausta, että millaisia sessioita teillä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja tänne pliiis🙏😬vähän kuvausta, että millaisia sessioita teillä on ollut.

        Ei taida keritä raportoida kun ukot vuorossa 24/7 työntelee kalua pilluun😆

        Hitsi kun panettaa jo pelkkä ajatuskin, että kun toinen purkaa sisään niin toinen kanki odottaa kovana jo malttamattomana vieressä. Kunnon spermabileet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida keritä raportoida kun ukot vuorossa 24/7 työntelee kalua pilluun😆

        Hitsi kun panettaa jo pelkkä ajatuskin, että kun toinen purkaa sisään niin toinen kanki odottaa kovana jo malttamattomana vieressä. Kunnon spermabileet!

        Upeaa! Jatkakaa!


    • Anonyymi

      Nyt on hetki omaa rauhaa, niin voin raportoida lyhyesti.
      Siis ekana iltana saunoimme. Pääsin tietysti istumaan lauteille miesten väliin. Miehet kävivät kuumana ja hiplailivat minua sieltä sun täältä. Otin sitten molempien elimet käteeni ja runkkailin niitä varovasti. On kyllä vieraalla paljon paksumpi ja vähän pitempikin kuin miehelläni. Alkoi kiima nousta siinä ja olin ihan hekumoissani.
      Välillä kävimme vilvoittelemassa ja peseydyttyämme siirryimme mökkiin, missä mieheni halusi nähdä, kuinka otan vieraan kyrvän sisääni. Minua ei paljon tarvinnut houkutella, kun jo kiipesin kaverin päälle toteuttamaan mieheni toiveen.
      Laskeuduin hitaasti, jotta hän näkisi hyvin miten huuleni imevät sen sisäänsä. Kaveri oli lauennut jo aikaisemmin, joten ehdin laukata kahdet orkut ennen kuin hän ruiskutti spermansa sisääni. Mieheni seurasi koko ajan hievahtamatta paikallaan ja hiplasi itseään.
      Sitten hän halusi päästä liukkaille, mutta oli niin kiihkossaan, että tuli melkein heti. En ehtinyt saada enää uutta orkkua.
      Illalla menimme kaikki samaan sänkyyn ja minä tietysti väliin. Vähän siinä vielä hiplailimme toisiamme, mutta sitten yksi toisensa jälkeen nukahti.
      Aamulla heräsin vieraamme käsi pimpsassani. Huomasin hänellä seisovan, joten ohjasin hänet sivuttain maaten sisääni. Mieheni heräsi huohotukseeni ja hän halusi päästä sisääni heti kaverin lauettua.
      Päivä kului kaikenlaisen yhteisen puuhastelun merkeissä, mutta torstaina illalla toteutui haaveeni kahdesta miehestä yhtä aikaa. Vieras pimpsassa ja oma mies pyllyssä. Yhteisen tahdin löytäminen oli aluksi vaikeaa, mutta kun se löytyi saimme kaikki räjähtävät orgasmit. Olin niin tyytyväinen, että loppuillan vain pussailin molempia ja iminkin välillä.
      On tää niin ihanaa...
      Yritämme edetä kuitenkin niin, että ruutia riittää ensi viikkoon asti. Minä kyllä kestän, vaikka vähän välillä aristaakin, mutta nuo miesparat...,

      • Anonyymi

        Täällä kyrpä seisoo kun lukee näitä juttuja..


      • Anonyymi

        Täällä myös kulli tanassa. Onnistuiko tuolapano heti kerralla? Itsellä oli eka kerralla aviomiehen jännityksen vuoksi vähän vaikeuksia. Olin alla pimpassa ja mies yritti peppuun, mitta hermoili ja epäonnistui. Seuraavalla kerralla oltiin toisin päin ja minä pääsin pyllyreiälle. Sain kalun aika pian muljautettua kireän sulkijalihaksen sisäpuolelle. Oli se niin mahtava tunne kun nainen voihki nautinnosta saadessaan kullia kumpaankin reikään ja itse tunsi kaverin kalun liikkeet välilihan läpi.


      • Anonyymi

        No nyt on pakko myöntää, olen kateellinen vaikka myös iloinen puolestasi. Toivoakseni saan itsekin joku päivä kullia molempin reikiin yhtä aikaa... mahtaa tuntua täydeltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös kulli tanassa. Onnistuiko tuolapano heti kerralla? Itsellä oli eka kerralla aviomiehen jännityksen vuoksi vähän vaikeuksia. Olin alla pimpassa ja mies yritti peppuun, mitta hermoili ja epäonnistui. Seuraavalla kerralla oltiin toisin päin ja minä pääsin pyllyreiälle. Sain kalun aika pian muljautettua kireän sulkijalihaksen sisäpuolelle. Oli se niin mahtava tunne kun nainen voihki nautinnosta saadessaan kullia kumpaankin reikään ja itse tunsi kaverin kalun liikkeet välilihan läpi.

        Kyllä siinä hetken ähelsivät, ennen kuin saivat paikoileen. Liukkaria kyllä käytettiin pyllyyn ja mieheni ei tahtonut mahtua sinne, kun toinen oli jo pimpassa.
        Sitten eivät tahtoneet löytää yhteistä rytmiä.
        Mutta kun rytmi löytyi oli täyttä ja mahtavaa.


    • Anonyymi

      Nyt olet häpäissyt itsesi ja avioliittonne. Miten voit olla noin kovaluontoinen ja sydämetön?

    • Anonyymi

      Sadepäivän viihdykkeeksi kävimme tänään läheisessä kaupungissa syömässä. Miehillä luistaa juttu hyvin keskenään ja oli mukava tarinatuokio siinä samalla. Mitään mustasukkaisuuteen tai kilpailuun viittavaa en ole huomannut, eikä mieheni ole kateellinen kaverin isommastakaan. Vitsailee vaan sen koolla, kun otan sitä sisääni.
      Kaverin vaimokin soitti siihen ja puhuin hänenkin kanssaan. Pyysi pitämään miehestään hyvää huolta, kun hän ei sairautensa vuoksi enää voi. Lupasin ja pahoittelin tilannetta.
      Mökille tultaessa mieheni vei minut sänkyyn ja rakastelimme kiihkeästi. Hänen lauettuaan mieheni pyysi kaveria jatkamaan ja taas sain sekä orgasmin että lastin sisääni. Päiväunia ei tarvinnut paljon anella. Miehet tuolla nukkuvat yhä.
      Illalla on taas sauna tiedossa. Sitten valmistamme hyvän aterian viineineen ja sitten ties vaikka vielä jotain...On tää jännää...

      • Anonyymi

        Tää on parasta huvia lukea näitä teidän hommia. Voi, että alkaa panettaa. Kiva kun jaatte kokemuksia. Pääsee muutkin nauttimaan😄👌


    • Anonyymi

      Ai että miten kiihottava jatkotarina. Kunpa itsekin pääsisin sopivan rohkean parin kanssa samanlaiseen menoon, oikein kateeksi käy..

    • Anonyymi

      Näyttää miesten kestokyky olevan rajallinen. Toki se minullakin jo hieman aristaa ja vaatii hyvän esilämmityksen, ennen kuin päästän ketään sisääni.
      Eilinen ilta oli ihan mukava, mutta ei nyt kovin seksin täytteinen. Saunassa istuin vakiopaikallani ja runkkailin kahta kyrpää. Välillä iminkin.
      Minulla oli myös kaksi kättä tisseillä ja pimpassa. Mutta ihan kevyesti vaan.
      Illalla mieheni ilmoitti, että hän jättää kierroksen nyt väliin ja voin antaa rauhassa vieraalle. Hän näyttää olevan kovasti puutteessa ja johdatti minut pian sänkyyn. Ratsastin ensin isolla orkun itselleni ja sitten hän tuli päälleni ja pani rauhallisesti, kunnes laukesi sisääni.
      Mieheni lipitti toisessa huoneessa viiniä ja ilmeisesti oli kuunnellut aktiamme, kun seisokki oli kova. Tänä aamuna hän olikin tosi terhakas, ja sain satsin pelkästään häneltä.
      Kerroin aamulla haluavani kokeilla vierailun aikana vielä kerran tuplaa. Sen vuoksi olemmekin olleet koko päivän selibaatissa, jotta kaikilla on illalla kovat himot. Sitä odotellessa....

    • Anonyymi

      Vieras saatettu matkaan. Sain vielä ihanan ja lämpimän läksiäislahjan ennen lähtöä.
      Sunnuntai-illan tuplakin sujui nyt loistavan luistavasti ilman turhia säätöjä. Olimme kaikki oikein tyydyttyneitä.
      Eilen muutama yksittäinen hetki molempien miesten kanssa ja tänä aamuna vielä vieraan kanssa.
      Täytyy sanoa, että nyt on naitu olo. Kiitos ihana mieheni hienon viikon mahdollistamisesta!❤️
      Viikko meni kaikin puolin hyvin, mitään mustasukkaisuutta tai huonoja fiiliksiä ei esiintynyt. Miehet tulivat loistavasti juttuun keskenään ja viettivät levätessäni myös aikaa harrastuksiinsa, kuten kalastukseen.
      Otin mieheni koko ajan huomioon, mutta hän oli hyvin aloitteellisesti ohjaamassa minua yhtymään vieraan kanssa. Vieras vastasikin varmaan kahdesta kolmasosasta orgasmeistani. Hän oli oikein mukava, lupsakka, idearikas ja vapaamielinen tyyppi, jolle oli helppo antaa. Mitään ihastusta häneen en kuitenkaan huomannut, vaikka hyvää tekikin isolla kalullaan. Oma mies on rakas ja nyt meillä on paljon, mitä muistella seuraavaan kesään asti. Silloin saamme mahdollisesti taas vieraan viikoksi. Riippuu tietysti hänen elämäntilanteestaan, mutta meidän puoleltamme siihen ei ole estettä.
      Hymy huulessa odotan...😁😁😁

    • Anonyymi

      Pääsenkö seuraavaksi viikoksi teidän mäkille haluaisin panna sinua paksulla kalullani.

      • Anonyymi

        juu tule mäkille syödään tupla hampparit


    • Anonyymi

      Ei ole paljon pelättävää jos ette ole mustasukkaisia ja mies todella haluaa että vaimo saa nauttia myös vieraan miehen pannessa.
      Onnea ja kertokaa toki miten meni?
      Olisin kiinnostunut olemaan kanssanne seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Meneppä jokke välillä vaikka happi hyppelylle ulos

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe