Ilmeisesti viime aikoina jotkut ovat ryhtyneet tekemään pilapuheluita kyseiseen ohjelmaan, antamalla harhaanjohtavia tietoja. En hyväksy sellaista toimintaa, mutta ymmärrän hyvin, että jotkut eivät välttämättä pidä tuollaisesta ihmisten huijaamisesta, ja rahojen viemisestä valheellisilla keinoilla.
Jos joku on oikeasti näkijä, tai omaa selvänäkökyvyn, hänen pitäisi nähdä puhelun soittajan aikeiden taakse. Itse olen ainakin huomannut heti, jos jonkun soittajan jutut eivät vaikuta aidoilta. Jos jutut alkaa olla esim. tyyliin: "Äiti ottaa kaikki karjaeläimet yöksi sisälle asuntoon..." , niin kuin vähän aikaa sitten tapahtui suorassa lähetyksessä, niin kyllä pitää olla aika lyhytnäköinen ja looginen ajattelu kateissa, jos moinen soopa menee vielä jollekin läpi, ja uskoo soittajan valehtelua.
Joku "näkijä" tässä keksi taas mahdollisen selityksen sille, että miksi he eivät näe pilasoittojen takana olevia, millä asialla he ovat. Puhui jotakin vähistä energiatasoista, tai jostakin vastaavasta. Meni enemmän kuin vähän selittelyn puolelle. Jos on oikea näkijä, niin kyllä silloin pitäisi nähdä asiat oikein. Ja jos jutut on mitä on, nk. tuossa aiemmin jo kuvailin, niin sitäkin paremmalla syyllä.
Kyllä nämä ennustajat ja muut pseudotieteen harrastajat aina löytävät jonkun selityksen. Ei vain mene läpi. Ei millään. Itse olen aina huomannut, jos kyseessä on puijausyritys. Enkä ole näkijä. Tai jos sitten olen, niin ehkäpä minun olisi kannattanut ryhtyä alalle. Olisin ainakin ihka oikea, ja rehellinen näkijä. Väestöstä vain parilla prosentilla on aitoja kykyjä. Suurin osa keksii asioita päästään, antaen asiakkaalle hänen toiveita myötäileviä ennustuksia, sekä utvii kaikki olennaiset seikat ennustusta tehdessään. Ainahan voi myös sanoa jälkikäteen asiakkaalle, mikäli asiat eivät ole toteutuneet, että näki väärin. Kyllä aina jokin selitys löytyy.
Astral tv: Energiatasot vähäiset ja muita koottuja selityksiä
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
>>> En hyväksy sellaista toimintaa, mutta ymmärrän hyvin, että jotkut eivät välttämättä pidä tuollaisesta ihmisten huijaamisesta, ja rahojen viemisestä valheellisilla keinoilla.<<<
Saa kai nyt viihdeohjelmaan järjestää lisäviihdettä. Soittajahan sen maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704651Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73550Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963