Milloin saneeraukset alkaa? Kyllä vuokria nostellaan, vuokralaisista ei kyllä välitetä.
Osuuspankin homeiset asunnot.
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Turha odottaa mitään tapahtuvaksi kun isännöintitoimikin on ns. homeessa.
Tämä o.b. home:n touhukin on melko ala-arvoista - isännöitsijä ei ymmärrä asunto-osakeyhtölaista mitään - lieko edes lukenut, sama lienee tilanne taloyhtiön yhtiöjärjestyksen kanssa. Vielä huonommin on ko.puljun toimitusjohtajan kohdalla.
Pahinta on, että esiintyvät kuin maailman omistajat taloyhtiön kokouksissa, vaikka heillä ei ole mo. kokouksissa minkäänlaista päätösvaltaa.- Anonyymi
On se vaan niin väärin, että asukkailla ja osakkailla on päätäntävalta omissa asioissaan - eikä isännöisijä voi rahastaa, rosvota ja määräillä ihan oman tahtonsa mukaan.
Lakia on muutettava välittömästi!
- Anonyymi
Kukas se omistaa ko. rakennuksen? Ootko kokeillut sanoa sille taholle ongelmasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471