Kani tiineenä?

Anonyymi

Hei. Luulen että naaraskanini on tiineänä kun sille on tullut painoa ja se rakentaa pesää ja juo TOSI paljon. En haluisi että se olisi tiineänä mutta uros pupuni oli jotenkin päässyt sen häkkiin ja paritellut sen kanssa. Äitini ja minä ei haluta poikasia mutta mitä voi tehdä? Olen kuullut että emo tai poikaset voi kuolla synnytykseen. En haluaisi että se kuolisi.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensinnäkin anna emolle paljon heinää pesän rakentamista varten. Ei mitään kankaita yms koska niihin poikaset voi kuristua. Kun emo on synnyttänyt tarkistakaa poikaset mutta hierokaa ensin emon karvaa käsiin jotta emo ei asiasta pahastu.

      Sen jälkeen jos huomaatte viallisia poikasia tai jos poikasia on yli 8 niin olisi hyvä karsia osa poikasista elikkä siis tappaa koska maitoa ei riitä kaikille ja silloin osa poikasista kuolee kärsivänä nälkään. Pesärauha annettava siihen asti että poikaset lähtee itse tutkimaan maailmaa.

      Minkä värisiä vanhemmat on ? Entä naaraan ikä ja onko ensisynnyttäjä? Jos molemmat ovat kuviollisia niin on suuri riski että poikasilla on megacolon tai ainakin kantavat sitä, Se on siis suolistosairaus johon kani yleensä kuolee alle 2v ikäisenä.

      Tsemppiä sinne...nyt ette voi muuta kuin odottaa ja sillä välin olisi hyvä käyttää uros kastraatiossa.

    • Anonyymi

      uros on luonnonkeltainen ja naaras joku kuvio en muista mikä

    • Anonyymi

      Kirjoittamasi mukaan kani on todellakin tiinenä. Mitenkäs kauan parittelusta on? Kannattaa varautua pupu vauvoihin ja uros kannattaisi leikauttaa ettei vahinkoja pääsisi enää käymään. Kuten toinen kirjoittajakin sanoi, anna heiniä kanille jotta se voisi rakentaa pesää. En voi oikeen enempää auttaa kun oon aika kokematon, mutta lykkyä tykö😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe