Kani tiineenä?

Anonyymi

Hei. Luulen että naaraskanini on tiineänä kun sille on tullut painoa ja se rakentaa pesää ja juo TOSI paljon. En haluisi että se olisi tiineänä mutta uros pupuni oli jotenkin päässyt sen häkkiin ja paritellut sen kanssa. Äitini ja minä ei haluta poikasia mutta mitä voi tehdä? Olen kuullut että emo tai poikaset voi kuolla synnytykseen. En haluaisi että se kuolisi.

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensinnäkin anna emolle paljon heinää pesän rakentamista varten. Ei mitään kankaita yms koska niihin poikaset voi kuristua. Kun emo on synnyttänyt tarkistakaa poikaset mutta hierokaa ensin emon karvaa käsiin jotta emo ei asiasta pahastu.

Sen jälkeen jos huomaatte viallisia poikasia tai jos poikasia on yli 8 niin olisi hyvä karsia osa poikasista elikkä siis tappaa koska maitoa ei riitä kaikille ja silloin osa poikasista kuolee kärsivänä nälkään. Pesärauha annettava siihen asti että poikaset lähtee itse tutkimaan maailmaa.

Minkä värisiä vanhemmat on ? Entä naaraan ikä ja onko ensisynnyttäjä? Jos molemmat ovat kuviollisia niin on suuri riski että poikasilla on megacolon tai ainakin kantavat sitä, Se on siis suolistosairaus johon kani yleensä kuolee alle 2v ikäisenä.

Tsemppiä sinne...nyt ette voi muuta kuin odottaa ja sillä välin olisi hyvä käyttää uros kastraatiossa.

• Anonyymi

uros on luonnonkeltainen ja naaras joku kuvio en muista mikä

• Anonyymi

Kirjoittamasi mukaan kani on todellakin tiinenä. Mitenkäs kauan parittelusta on? Kannattaa varautua pupu vauvoihin ja uros kannattaisi leikauttaa ettei vahinkoja pääsisi enää käymään. Kuten toinen kirjoittajakin sanoi, anna heiniä kanille jotta se voisi rakentaa pesää. En voi oikeen enempää auttaa kun oon aika kokematon, mutta lykkyä tykö😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4145
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1854
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1048
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe