lähdin lentoon putosin taakse harmaan viluisen säkeen
katkotut airot aavelaiva perhosefekti sade surullinen laulu
rakkaus
nouse harmaasta valo herää kirkkaampi minä nyt
kirkkaampi minä
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
Lukijan pitää pystyä hahmottamaan jonkinlainen kehitys tai tapahtumien/tunteiden kulku. Kaaosmainen sanojen vyörytys ei anna siihen mahdollisuutta.
- Anonyymi
Aika osuvasti sanottu.. Olen samaa mieltä.
Lisäksi väittäisin, että tämä runo on tehty tekniikalla, jossa on kirjoitettu lyhyt ajatuksenvirralla luotu tarina, josta on sattumanvaraisesti poistettu sanoja.
Olenko likikään oikeassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741