Mies oletko mustasukkainen

Anonyymi

kun siellä se ikävöimäsi nainen menee minihameessa sinkkuna koko kesän muiden miesten lääpittävänä ja ehkä kesän lopussa on varattu?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi olisin? Hyvä vaan, jos löytää rakkauden itselleen.

• Anonyymi

Kerro mitä haluat jotta lopetat minun kiusaaminen!!??? Mustasukkaisuus ei ole mitenkään kyseessä Tässä tapauksessa vaan selvästi kiusa minua kohtaan! Sen takia kysyin mitä olen tehnyt jotta pystyn korjaamaan virheeni kun en tahallaan ole mitään väärää tehnyt!

• Anonyymi

No, jos on tuommoinen, että kulkee minihameessa kaikkien lääpittävinä, niin antaa mennä vain. Miksi sinkun pitäisi olla kaikkien lääpittävänä, vaikka olisi kuinka hyvä vartalo. Kertoohan se ihmisestäkin jotain. Tuskin sellainen muuttuu toiseksi edes suhteessa.

• Anonyymi

Vaikka helteen takia! Vai laitetaanko toppahousut ja takki sekä pipo ja lapaset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka helteen takia! Vai laitetaanko toppahousut ja takki sekä pipo ja lapaset?

No juurihan mainostit, että kuljeksit minihameessa muiden lääpittävänä. Sitäpaitsi kyllä polvipituinen hame pitää myös helteen loitolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juurihan mainostit, että kuljeksit minihameessa muiden lääpittävänä. Sitäpaitsi kyllä polvipituinen hame pitää myös helteen loitolla.

Mustasukkaisuus paistaa 😂

• Anonyymi

Ei hirveesti haittaa kaikkien lääpittävänä olevan menettäminen.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus kuultaa rivien välistä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus yleiselle palstalle yleiseen kysymykseen. Ja noin periaatteessa ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin kuvitella. Kyllä se ilmentää mullekin jotain sellaista joka pudottaa mielenkiinnon. Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin kuvitella. Kyllä se ilmentää mullekin jotain sellaista joka pudottaa mielenkiinnon. Mies sivusta

Mies-nais-sivusta on ennenkin täällä osottanu mustasukkaisuutta!

Nyt se jo haluu puetuttaa eukkonsa kuin nuken ite määräämin vaattein.

Tuo ruhos tänne niin mä päätän ukkeli mitä sä puet päälles!

Et tosiaan noita rytkyjä mitä tähän asti!

• Anonyymi

Ei mee. Hän ei ahdistele miehiä seksuaalisesti, eikä yllytä heitä. Ahdistelulle ei nainen aina mahda mitään, mutta yleensä voi kyllä vältellä sellasia tyyppejä ketkä ahdistelee.

• Anonyymi

Olen.

• Anonyymi

Miksi minua pitäisi sinun seksielämäsi kiinnostaa? Itseppähän seurasi valitset.

• Anonyymi

Minkä takia piti pahoittaa minun mieli???mä poistin ne kaveri ehdotukset! ja se pitää olla myös pois päältä että yhtään ehdotuksia ei Facebook pääse lähettää mulle.. ja Helsinki olet...eipä mitään mäkin menen huomenna koko viikonlopun ajan bilettää.....

• Anonyymi

Antaa mennä vaa.. näin ne munahaukat erottuu joukosta.on vaan helpompi keskittyy muihin naisiin,Kun ei ole jakorasiat jaloissa,jotka vaihtaa miehiä useemmin kuin omia alkkareita... enkä ole katkera saati mustasukkainen

• Anonyymi

Taidat puhuu ihan itsestäsi!!!! eilen Tampere Nyt Helsinki... ja Se on syy miksi en kirjoita mitään tänne koko viikonlopun ajan!!!!!mun loma alkaa huomenna..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat puhuu ihan itsestäsi!!!! eilen Tampere Nyt Helsinki... ja Se on syy miksi en kirjoita mitään tänne koko viikonlopun ajan!!!!!mun loma alkaa huomenna..

Vittu minkä työn tein kun jouduin yksitellen poistaa ne kaverit ja seuraajat vaikka olisit saanut ne helpommin itse otettu kun noin näppärä ja nopea olet kirjoittaa!!!

• Anonyymi

No onha se

• Anonyymi

Toivon hänelle kaikkea hyvää. Jos ei minun kanssani niin sitten jonkun muun kanssa.

• Anonyymi

Tyhmä kysymys minihameella ennenkään sulatettu..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olisihan se mukava nähdä sekin öitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      170
      4821
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3341
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2771
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2276
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe