Teippivaippojen käyttöön sopeutuminen

Anonyymi

Kuinka kauan teillä kesti sopeutua arjessa päiväaikaan käyttämään teippivaippoja? Mitkä olivat haasteita? Ikä ja sukupuoli?

4

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyttänyt 10v teippivaippoja .Ensin meni viikko kunnes opin laittaa ne kunnolla ettei ohivuotoja tullut. Sairauslomalla harjoittelin itsenäisesti toimimaan.
      Nyt mennyt 9v työelämässä eikä niitä häpeä enää.
      Sinkkuna ollut pitkään .

• Anonyymi

Käytin aluksi housuvaippoja, joten sinänsä olin jo tottunut vaippoihin, mutta niitä oli vaikeampi vaihtaa, kun piti riisua housut kokonaan. Teippivaipoissa vaihtaminen on nopeampaa, kun löytää itselleen hyvän tavan, vaikka ne tuntuvat ja näyttävät enemmän vaipoilta, sellaisilta, mitä laitetaan pienille vauvoille.

• Anonyymi

Mulla sopeutuminen edelleen kesken, koska hävettää vaan niin pirusti. Hävettää kulkea vaipat housuissa ja kaikki ne kerrat, kun joku selvästi huomaa asian, ovat aivan hirveitä. Monet sanoo, että pukeutumisella voi vaippaa peittää ja ettei sitä muutenkaan huomaa kovin helposti, mutta tuntuu, että jokainen vastaantuleva tietää, mitä housuissani on. Rajoittanut elämää jonkun verran. Mulla myös ongelmana molempien tarpeiden karkaaminen tahdosta riippumatta, mikä ei yhtään helpota asiaa. Kiusallisimpia ovat tilanteet, kun tulee iso hätä housuun, eikä vaan pääse heti vaihtamaan vaippaa. Yritä siinä sitten käyttäytyä normaalisti, kun tuntuu niin inhottavalta. Jouduin kerran lähtemään esimerkiksi kehonhuolto tunnilta kesken pois, kun tuli kakka ja olin varma, että kaikki huomasi sen, että miksi lähdin. Ei vaan koskaan voi tietää, milloin vahinko yllättää ja siksihän ne vaipat on, mutta silti.

• Anonyymi

Reilu pari vuotta tullu käytettyä. Teippivaipat aktiivisessa käytössä niiden helpon vaihtamisen vuoksi. Ikää 25 ja mies olen. Edelleen sopeudun mutta parempaan päin koko ajan olen menossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6725
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6493
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6282
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      362
      4083
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2482
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      44
      2126
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1492
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1442
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe