Kuinka kauan teillä kesti sopeutua arjessa päiväaikaan käyttämään teippivaippoja? Mitkä olivat haasteita? Ikä ja sukupuoli?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Käyttänyt 10v teippivaippoja .Ensin meni viikko kunnes opin laittaa ne kunnolla ettei ohivuotoja tullut. Sairauslomalla harjoittelin itsenäisesti toimimaan.
Nyt mennyt 9v työelämässä eikä niitä häpeä enää.
Sinkkuna ollut pitkään . - Anonyymi
Käytin aluksi housuvaippoja, joten sinänsä olin jo tottunut vaippoihin, mutta niitä oli vaikeampi vaihtaa, kun piti riisua housut kokonaan. Teippivaipoissa vaihtaminen on nopeampaa, kun löytää itselleen hyvän tavan, vaikka ne tuntuvat ja näyttävät enemmän vaipoilta, sellaisilta, mitä laitetaan pienille vauvoille.
- Anonyymi
Mulla sopeutuminen edelleen kesken, koska hävettää vaan niin pirusti. Hävettää kulkea vaipat housuissa ja kaikki ne kerrat, kun joku selvästi huomaa asian, ovat aivan hirveitä. Monet sanoo, että pukeutumisella voi vaippaa peittää ja ettei sitä muutenkaan huomaa kovin helposti, mutta tuntuu, että jokainen vastaantuleva tietää, mitä housuissani on. Rajoittanut elämää jonkun verran. Mulla myös ongelmana molempien tarpeiden karkaaminen tahdosta riippumatta, mikä ei yhtään helpota asiaa. Kiusallisimpia ovat tilanteet, kun tulee iso hätä housuun, eikä vaan pääse heti vaihtamaan vaippaa. Yritä siinä sitten käyttäytyä normaalisti, kun tuntuu niin inhottavalta. Jouduin kerran lähtemään esimerkiksi kehonhuolto tunnilta kesken pois, kun tuli kakka ja olin varma, että kaikki huomasi sen, että miksi lähdin. Ei vaan koskaan voi tietää, milloin vahinko yllättää ja siksihän ne vaipat on, mutta silti.
- Anonyymi
Reilu pari vuotta tullu käytettyä. Teippivaipat aktiivisessa käytössä niiden helpon vaihtamisen vuoksi. Ikää 25 ja mies olen. Edelleen sopeudun mutta parempaan päin koko ajan olen menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102696Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47677Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61629
- 47600
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520