Kuinka kauan teillä kesti sopeutua arjessa päiväaikaan käyttämään teippivaippoja? Mitkä olivat haasteita? Ikä ja sukupuoli?
Teippivaippojen käyttöön sopeutuminen
4
1325
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttänyt 10v teippivaippoja .Ensin meni viikko kunnes opin laittaa ne kunnolla ettei ohivuotoja tullut. Sairauslomalla harjoittelin itsenäisesti toimimaan.
Nyt mennyt 9v työelämässä eikä niitä häpeä enää.
Sinkkuna ollut pitkään . - Anonyymi
Käytin aluksi housuvaippoja, joten sinänsä olin jo tottunut vaippoihin, mutta niitä oli vaikeampi vaihtaa, kun piti riisua housut kokonaan. Teippivaipoissa vaihtaminen on nopeampaa, kun löytää itselleen hyvän tavan, vaikka ne tuntuvat ja näyttävät enemmän vaipoilta, sellaisilta, mitä laitetaan pienille vauvoille.
- Anonyymi
Mulla sopeutuminen edelleen kesken, koska hävettää vaan niin pirusti. Hävettää kulkea vaipat housuissa ja kaikki ne kerrat, kun joku selvästi huomaa asian, ovat aivan hirveitä. Monet sanoo, että pukeutumisella voi vaippaa peittää ja ettei sitä muutenkaan huomaa kovin helposti, mutta tuntuu, että jokainen vastaantuleva tietää, mitä housuissani on. Rajoittanut elämää jonkun verran. Mulla myös ongelmana molempien tarpeiden karkaaminen tahdosta riippumatta, mikä ei yhtään helpota asiaa. Kiusallisimpia ovat tilanteet, kun tulee iso hätä housuun, eikä vaan pääse heti vaihtamaan vaippaa. Yritä siinä sitten käyttäytyä normaalisti, kun tuntuu niin inhottavalta. Jouduin kerran lähtemään esimerkiksi kehonhuolto tunnilta kesken pois, kun tuli kakka ja olin varma, että kaikki huomasi sen, että miksi lähdin. Ei vaan koskaan voi tietää, milloin vahinko yllättää ja siksihän ne vaipat on, mutta silti.
- Anonyymi
Reilu pari vuotta tullu käytettyä. Teippivaipat aktiivisessa käytössä niiden helpon vaihtamisen vuoksi. Ikää 25 ja mies olen. Edelleen sopeudun mutta parempaan päin koko ajan olen menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.819205Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662855Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202166- 1582039
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211983Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381901Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301750- 471607
- 1031512
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411266