Karhu raudoissa

Anonyymi

Onko yleistä tuo rautojen virittely Lieksassa?

24

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä minkkejä pyytää niin hyvinkin yleistä.

    • Anonyymi

      Sadistista eläinrääkkäystä

    • Anonyymi

      Ihan ok, saadaan vitosen pizzoihin lihaa! 🦴

      • Onko minkkipizza lieksalainen erikoisuus? 😅


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Onko minkkipizza lieksalainen erikoisuus? 😅

        Liha kuin liha käy! 🦝


    • Pitäskö näille rautoloille olla lupa vai saapiko niitä viritellä ihan kuka vana minne vaan? Entä jos marjastaja sattuu vaikka kävelemään rautoihin?

      • Anonyymi

        Saa viritellä jos on sillä alueella pyyntilupa missä raudat on, mutta karhunrautoja ei ole käytetty varmaankaan vuosisataan. Yleensä on minkki tai näädän rautoja, ja marjamies ei jää kiinni ellei työnnä sinne verkonsissään tai lautaputkeen kättään missä raudat on, jalka sinne ei sovi.
        Jos joku on niin tyhmä että menee sorkkimaan niitä rautoja niin oma vika jos saa kynsilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa viritellä jos on sillä alueella pyyntilupa missä raudat on, mutta karhunrautoja ei ole käytetty varmaankaan vuosisataan. Yleensä on minkki tai näädän rautoja, ja marjamies ei jää kiinni ellei työnnä sinne verkonsissään tai lautaputkeen kättään missä raudat on, jalka sinne ei sovi.
        Jos joku on niin tyhmä että menee sorkkimaan niitä rautoja niin oma vika jos saa kynsilleen.

        Entä jos menee sorkkimaan lapsi joka ei tajua mistä häkkyrästä on kyse?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Entä jos menee sorkkimaan lapsi joka ei tajua mistä häkkyrästä on kyse?

        On sulla hätä lapsista: kehittymättömien maiden ja omista, jotka menevät metsiin ja jäävät loukkuun ansarautoihin.
        Olet oikein isukkiainesta. Varmaan omasi ovat onnellisia ja kiitollisia huolehtivasta isukistaan?


    • Anonyymi

      Koskas lakipykäliä on luettu niin tarkkaan, jos kyseessä on ihmisen ikiaikainen vietti ryhtyä koko luomakunnan Jumalaksi? Metsästetään metsästyskauden ulkopuolella ja vieläpä luvatta. Pyydetään rauhoitettuja järvilohia yön pimeydessä ja saaliista kerskaillaan kaveriporukoissa. Luvattomat haaskat petoeläinten houkuttelemiseksi ihmisasutusten läheisyyteen eivät ole myöskään tuntematon ilmiö. Kovin suurta kiinnijäämisen pelkoa ei ole ja jos kiinni jää niin eipä se sakko kovin suuri nykyisen lainsäädännön mukaan ole. Joten rauhassa voi viritellä jos jonkinmoista ansaa välittämättä niiden eläimille aiheuttamista kärsimyksistä . Ihminen on pedoista pahin, vaikka kuvittelee Jumala olevansa.

      • Anonyymi

        Se on sama kuin poltiikassakin että toiselle voi aiheuttaa kärsmystä iman sanktioita, ja kuten mielipide kiihkoilussakin ja uskonkiihkossa. Ihminen on tosiaan pahin vaikkei Jumala olekkaan.


      • Anonyymi

        Oikeassa olet, niin paljon laitonta touhua ja sitten metsästäjät esiintyvät niin rehellisinä ja muka luonnonsuojelijoina ja luonnosta välittävinä. Käytän termiä metsästäjät, koska yksikään itsensä oikeaksi rehelliseksi metsästäjäksi ei sanoudu irti tuosta laittomuudesta. Kalastuspuoleltakjn löytyy tätä irvokkuutta.

        ”Metsästetään metsästyskauden ulkopuolella ja vieläpä luvatta. Pyydetään rauhoitettuja järvilohia yön pimeydessä ja saaliista kerskaillaan kaveriporukoissa. Luvattomat haaskat petoeläinten houkuttelemiseksi ihmisasutusten läheisyyteen eivät ole myöskään tuntematon ilmiö. ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, niin paljon laitonta touhua ja sitten metsästäjät esiintyvät niin rehellisinä ja muka luonnonsuojelijoina ja luonnosta välittävinä. Käytän termiä metsästäjät, koska yksikään itsensä oikeaksi rehelliseksi metsästäjäksi ei sanoudu irti tuosta laittomuudesta. Kalastuspuoleltakjn löytyy tätä irvokkuutta.

        ”Metsästetään metsästyskauden ulkopuolella ja vieläpä luvatta. Pyydetään rauhoitettuja järvilohia yön pimeydessä ja saaliista kerskaillaan kaveriporukoissa. Luvattomat haaskat petoeläinten houkuttelemiseksi ihmisasutusten läheisyyteen eivät ole myöskään tuntematon ilmiö. ”

        Jos sulla on näyttöä niin ilmoita poliisille ja neuvo ne poliisille ne tekijät, mutta älä viitsi jauhaa olematonta paskaa jos ei ole näyttöä tai jos et pidä metsästysestä tai kalastuksesta.

        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on näyttöä niin ilmoita poliisille ja neuvo ne poliisille ne tekijät, mutta älä viitsi jauhaa olematonta paskaa jos ei ole näyttöä tai jos et pidä metsästysestä tai kalastuksesta.

        "markkinat"

        Nyt kyllä markkina hullu on tipahtanut kärreiltä. Kyllä väittämä on totta joka sana.
        Joten sinä et tiedä mitään.


    • Anonyymi

      Otetaan tuplaminkki pepperonilla sekä minkkikepab ranskalaisilla. Kiitos!

    • Anonyymi

      Mikäs siinnä minkinlihassa, aikoinaan aurinkorannikon matkaajan ikeneen oli syödessä tarttunut piikki, tarkemmin tutkittua todettiin rotan hampaaksi.

    • Anonyymi

      Minkit on kyllä perkeleestä ja varsinaisia tuholaisia. Raudoitus on silti kehno keino.
      Jaetaan vaikka lapsille/teineille ilmapistooleja ja ruvetaan maksaa minkeistä tapporahaa. Näin saadaan nuoriso töihin.

      Matujakin voisi kiinnostaa, saatasi painettua vitosen pizzan hintaa alas!

      • Anonyymi

        Sataisiko hinta painettua vaikka 3 euroon, jos minkkejä tulisi paljon?

        Erinomainen idea!


    • Lieksalainen minkkipizza tuplasissijuustolla vie Vaskiviikonkin vieraiden kielet mennessään. Tätä herkkua kelpaa mutustella aina hengen ravinnon kuulemisen välillä. 🥂

    • Anonyymi

      Vingu ituhippi, vingu

    • Anonyymi

      On todella yleistä.

    • Anonyymi

      Tekö syötte minkit?

      Meillä täällä Nurmeksessa ei sentään mene noin huonosti.

      • Tosi erämies osaa hyödyntää luonnon antimet parhaalla tavalla. 🐒


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe