Mielenkiintoinen tilanne tuli kun neuvolassa käskettiin vauva viedä käymään fysioterapeutilla. Pyysimme siirtämään viikon kaksi kun kylvöt kesken ja kiire. Vastaus oli, että jos ette vie heti teemme lastensuojeluilmoituksen. Vauvalla ei mitään hätää, tarvitaan vain konsultaatio. Lisäksi kysyttiin, että eikö teillä käy vieraita kun vierastaa. Eikö nyt ollut koronarajoitukset?
On tämä aika outoa, jos ei nyökyttele virkamiehille heti ongelmia.
Eu-tarkastajia katsoo omaa kohtaansa, tarkastuseläinlääkäri omaansa ja lääkäri omaansa. Syyllinen on aina viljelijä. Jos ei tehdä peltotöitä, ei tule rehua, jne...
Seuraavaksi palkansaaja osoittaa sormella, mutta hän voi olla pois töistä ko tapauksessa.
Kuka ohjaa ja ketä
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268