--------ei tapahdu koskaan mitään? Ainoa puheenaihe on teillä kateellisilla kirjoittaa herjauksia ja loukata kunniaa teidän keisaristanne. Ihmettelenkin, miksi teillä on oma palsta suomi24:ssa, kun teidän kylä on ihan kärpäsen paskan kokoinen sekä asukasluvultaan, että pinta-alaltaan.
Mitä haittaa teille on, jos teillä on menestyviä yrittäjiä? Tuleehan teidän kuntaan samalla mainosta. Onko teillä joku kateellinen yrittäjä, jolla on aikaa kirjoitella yötä päivää tänne paskaa? Ja aikaa on, kun ei ole tuloja tuovia asiakkaita.
Ilmeisesti teillä Uuraisilla.......
21
93
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sait huomiota oliko muuta
- Anonyymi
Ei ole muuta tällä erää, mistä sait sen käsityksen, että kaipaisin maalaisilta huomiota, ankka rakkaani!
- Anonyymi
Pii.. iii.. tkä aloitus ja yritys esittää
ulkopuolista Keisarinpuolustajaa. Läpinäkyvää ja ohutta kuin hämähäkin seitti. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.- Anonyymi
Juurikin sinne missä sinäkin käyt huutamassa rompetta nurkkiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin sinne missä sinäkin käyt huutamassa rompetta nurkkiisi
Melko kehno ulosanti sulla, miten tuo on ymmärrettävissä?
Toisekseen, en ole ikä maailmassa huutokaupassa käynyt, enkä käy.
Olen uusien desingtavaroiden ystävä, muu ei kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko kehno ulosanti sulla, miten tuo on ymmärrettävissä?
Toisekseen, en ole ikä maailmassa huutokaupassa käynyt, enkä käy.
Olen uusien desingtavaroiden ystävä, muu ei kelpaa.Nyt ei osu eikä uppoa yritys hyvä kymmenen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei osu eikä uppoa yritys hyvä kymmenen
Osaatko muita valmiita latteuksia, missä oma kommunikointikyky ja lauseenmuodostus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei osu eikä uppoa yritys hyvä kymmenen
Taisipa hyvinnii osua, ankka armahaiseni.
- Anonyymi
mitä kadehtimista on ahneudessa, epärehellisyydessä
ja taloudellisessa syöksylaskussa? - Anonyymi
Onko mielestäsi ollut hyvääkin mainosta viime aikoina kyseiseltä pariskunnalta? Hävettää olla uuraislainen.
- Anonyymi
Ja minä tunnen suurta myötähäpeää Uuraisilla asuvia kohtaan.
Nyt joutuu sanomaan jotta ei käy kateeksi
- Anonyymi
Tämä kateuskortti on jo katsottu. Minulla on hyllyt ja vitriinit täynnä arabiaa, nuutajärveä ja muuta "arvotavaraa".
En ole kateellinen, vaan surullinen miten tämä kaikki ihanuus päättyi heidän kohdallaan.- Anonyymi
Valitettava totuus on se, että he saivat sitä mitä pyysivät. Siinä ei ole mitään surullista. Aika aikansa kutakin, eivät vain oppimattomina onnenkantamoisina osanneet pelata korttejaan oikein. Kuluttivat sekä oman naamansa ja eteen kannetun (tv-ohjelma) lisäbonuksen loppuun. Kakun kuorrutuksena ei ollutkaan kermavaahto, vaan katkera loppuhuipentuma, Suomen kansan lompsalla käväisy ahneella lihavalla kouralla.
- Anonyymi
Tottakai se herättää syvää kunnioitusta, jos kylällä on todellinen julkkis ihan omasta takaa ansioituneena. Siitähän toki kirjoitellaan, jos yrittäjä on saanut menestystä ja mainetta kunnalleen, se voi herätä koronan jälkeen henkiin vielä pontevammin, se on eri asia tuleeko tuotanto tekemään jatkojännäreitä lisää, mutta netin kautta ainakin voi ostaa, ja tehdä ennakkotarjouksia.Sääli ettei linssiluteet pääse sanomaan"tätä minä juuri halusin, tai olen tyytyväinen sain ihan hyvän hinnan, tämä minulta puuttui, sitten kiroavat kun auton perävalot häipyvät, mutta jäihän naama telkkariin ja yhä uudelleen ja uudelleen voi itseään ihastella, kun uusintoja tulee seuraavat kymmenen vuotta.joten uutta odotellessa.
- Anonyymi
Ohjelma on juurikin tarkoitettu niille, jotka haluavat sen 15sek.julkisuudessa. Todella säälittävää.
- Anonyymi
Linssikuteitahan ovat juuri Palsanmäet, viimeisen päälle. Luteina myös juorulehtien välissä itse itsestään antamissa juttuvinkeissä.Eipähän ole viime kuukausina ollut jutun juurta.
- Anonyymi
Tapahtuuhan siellä ainakin tämä maan kuulu huutokauppa keisari ja alamaiset. Siinä on uuraisille ihan liian kanssa, ja kohta saadaan lisää kun pääsee renkaat sauhuten hakemaan uutta "antiikkia". Onhan se ihan korkeatasoista viihdettä, kun sitä vuosikaudet pyöritetään.Monesta ei olisi tuollaiseen ohjelmaan , kun on koko kansan silmätikkuna, ja arvosteltavana. Kannattaako tosissaan, vai oliko lyhyestä virsi kaunis.
- Anonyymi
Nämä mollaajat lisää vain vettä myllyyn homma jatkuu
- Anonyymi
Korkeatasoista viihdettä? Anna mun kaikki kestää. Oppimattoman kuuloinen maalaismöllikkä "hauskuuttaa" kaltaisiaan tyhjänpäiväisyyksillä ja alapäävitseillä.
- Anonyymi
On se vaan nyt niin, että virret on veisattu suvivirttä myöten loppuun Uuraisten keisarikunnan kappelissa. 🎶🎶🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan nyt niin, että virret on veisattu suvivirttä myöten loppuun Uuraisten keisarikunnan kappelissa. 🎶🎶🎶
Näin on näreet, rämä urkuharmooni ja veisuukirjat myyntiin . Soittaa rimpautankin het paikalla ankkalinnaan, sytykkeitä tarvihen juhannuskokkoon. Noutaa voin ohiajaessain, kait se Heli-rouva rähmät tarjoo ja Aki antaa aleboxerit kaupan piälle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768