Fiktiivisiä tarinoita Vaasasta.

Anonyymi

Riivaus asuntolassa.

19

141

Vastaukset

• Kerro lisää, prinsessa. Mua suorastaan kiehtoo sun päämöröt.

• Olen se nainen, joka koko vyyhdin aloitti. Olen kaikkea mitä Inka koko ajan sanoi. Kaikki on totta. Olen valehdellut Inkasta koko ajan. Laitoin myös pari miestä valheisiini mukaan. Tunnustan syntini. Tein pahaa. Inka on puhunut koko ajan totta. Kaiken tämän ansioista ansaitsisin täysin, jos miesystäväni jättäisi minut ellei jopa lähtisi Inkan matkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen se nainen, joka koko vyyhdin aloitti. Olen kaikkea mitä Inka koko ajan sanoi. Kaikki on totta. Olen valehdellut Inkasta koko ajan. Laitoin myös pari miestä valheisiini mukaan. Tunnustan syntini. Tein pahaa. Inka on puhunut koko ajan totta. Kaiken tämän ansioista ansaitsisin täysin, jos miesystäväni jättäisi minut ellei jopa lähtisi Inkan matkaan.

Uskon. Samoin Suomee ei oo olemassa. Valtio salailee ufojen olemassaoloa. Kaikki ammuskelut on vaan jotain syvävaltion juonta aselakien kiristykseen kun samaminen syvävaltio ei sosiopaattisesti murhaisi viattomia ihmisiä. Kaiken takana on kaikkien maailman johtajien salaa avittama maailmanlaajuinen Illuminatin kulttuurimarxilaisuussalaliitto Uuden Maailmanjärjestön eteen feminismin, transoikeuksien, ympäristönhoidon ja tasavertaisuuden avulla (jotka kaikki ovat muutenkin kommunismia). Natsit olivat sosialisteja. Tiananmenin aukiolla ei ikinä tapahtunut mitään. Samoin Turkissa ei koskaan tapahtunut mitään vuonna 1915. Japani ei koskaan syyllistynyt mihinkään sotarikoksiin. Puolalaiset ei ikinä harrastaneet juutalaisvainoja eikä ukrainalaiset. Ukrainassa ei ikinä massamurhattu sataatuhatta puolalaista etenkään Volynissä jonkun Stepan Banderan johdolla. Kaikki antisemitismi Ukrainassa on vain putinistipropagandaa.

• Eikö ne ollu Kauniaises? Vai oliks ne Kausalas?

• Ei kun siinä olikin vaan yks lahtelainen tyyppi. Paitsi kun se oli tamperelainen. Monitaituri vaihtaa kotikaupunkia silmänkäänteessä.

• Se on paskapuhetta että Klaukkala olis jokin karvalakki-Kauniainen!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun siinä olikin vaan yks lahtelainen tyyppi. Paitsi kun se oli tamperelainen. Monitaituri vaihtaa kotikaupunkia silmänkäänteessä.

Ne oli ukrainalaisia!

• Kuin Robin Hood vie rikkailta ja antaa köyhille, sisäpiirin juttu oli niin maukas että se oli pakko jakaa eteenpäin asianosattomille tänne anopalstalle jota mimmin kaverit ei mimmin ittensä mukaan siis lue.

Poikkeuksiakin on. Silloin tällöin mimmin kavereita tulee puolustamaan mimmiä ja antaa lisää infoa mitä pahojaan se mustasukkainen, pikkumainen räyhähenki on taas tehnyt.

Sitten joku yrittää väittää itse sisäpiirin jutun vuotajasta samanlaista juttua niin se onkin varmasti sitten se nainen ja jotkut sen palkkalaiset.......?

• On tehny itestään pellen lähipiirin silmissä niin vuorostaan satunnaistuntemattomien?

• Anonyymi kirjoitti:

On tehny itestään pellen lähipiirin silmissä niin vuorostaan satunnaistuntemattomien?

Se mustasukkanen ukrainalaisnainen lavasti nekin, joissa Inkan kaverit kertoo totuuden mustasukkaisesta naista ja sen kavereista, jotka riivas Inkaa asuntolassa. Ja kaikki, joissa Inka sanoo juoppoerkkiä satuhahmoks.

Asia oiottu. Näin saadaan tää yksittäiselämän skisma ratkottua palstan välityksellä. Ja sinä nainen voit mennä pyytämään anteeksi mustasukkasuuttasi. Totuus on puhunut.

• Mitäs Robin Hood köyhille anto? Suoraa keski-aikaasta munaa!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs Robin Hood köyhille anto? Suoraa keski-aikaasta munaa!!!

Sitähän kelpaa nimenomaan taaksepäin nojaten!

• Oon tosi mustasukkanen. Onneks on kavereita, jotka riivas samaa uhria joskus asuntolassa. Nyt voin härnätä lavastetun terveen yliopiskelijan takakenoa niin paljon kuin mahdollista.

• Succubukset on tunnettuja mustasukkaisuudesta.

• Tämä asuntolariivausstoori on ajat sitten saanut ihan asiallista ja yksityiskohtaista katsailua.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14848540/kauniaisen-tyovaen-akatemiasta#comment-90959408

En sitten tiedä onko tuokin ketju niiden asuntolamiesten lavastama, miten tosin muistan että olisi ollut neitin mukaan totta?? No oli mitenoli aivan sama tässä vaiheessa. Jos Inka luet näitä vielä niin lukasepa tuo yksi kommenttiketju niin auttaa ehkä haihduttaa huolia?

Jos ei niin sitten virkavallalle tekemään ilmoitusta ahdistelusta. Kertomiesi henkilöiden käytös lähentelee jo rikollisuutta. Ole myös varovainen julkisten syytösten kanssa ettet itse saa kunnianloukkaussyytettä.

Toivottavasti et joudu muuttamaan pois. Vaasassa on paljon nähtävää ja koettavaa.

• Luolamiesgetto! :D

• Luulenpa, että geton luolamiehet ja mustasukkaset riivaajat kului puhki sekunnin murto-osassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa, että geton luolamiehet ja mustasukkaset riivaajat kului puhki sekunnin murto-osassa.

Siitäkös sen kuulun juoruneitin takakeno tuli! :D Kun ei voi myöntää kavereille vaan, että yks jätkä oli niin hyvä?! :D Vai mitä? ;)

• Mites juoppoerkki? Puhuko naikkoselle järkee?

SEISKA.FI

• Julkkiskaunottaret esittelivät loppukesän uima-asutrendin: nyt vilauteaan alatissiä - kuvat!
    • Orlando Bloom muisteli ensikohtaamistaan Katy Perryn kanssa – pieni flirttaileva ele riitti! "Se oli siinä"
    • Yläosattomissa poseeraava Elena Vikström saa kehuja miehiltä: ”Naisellisuus huokuu paremmin kuin syntyperäisistä naisista!” Katso rohkea kuva!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1996