Karhukaupunki Lieksa jälleen kerran valtakunnan uutisissa karhujen tiimoilta. Koska tulisi jotakin myönteistä julkisuutta erämaakaupungista ja niiden asukkaista olipa sitten kyseessä eläimet tai ihmiset. Nyt Lieksalla olisi tuhannen taalan paikka profiloitua luontomatkailukohteena ja tehdän sen eteen työtä. Koska Lieksassa loppuu villieläimiin kohdistuva silmitön viha ja niiden laiton vahingoittaminen? Kaupunginjohtajalta odotetaan julkista ulostuloa tuomitsemaan suurpetoihin lohdistuvat julmat teot. Tämä olisi palvelus karhukaupunkina itseään markkinoivalle Lieksalle ja sen eräämaamatkailulle.
Karhukaupungille mainosta
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksassa ei ole silmitöntä vihaa minkäänlaisia eläimiä kohtaan. Sinulla itselläsi on paha ongelma. Sairaalloisen kiivas suhtautuminen asioihin joista et ymmärrä hevonpaskaa.
- Anonyymi
Lieksassa ei ole edes karkoitettu karhua joka hyökkäili lenkkeiljää kohti, joten antaa sen vain hyökkäillä niin luontoaktivisti saa orgasmin.
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa ei ole edes karkoitettu karhua joka hyökkäili lenkkeiljää kohti, joten antaa sen vain hyökkäillä niin luontoaktivisti saa orgasmin.
Saisitko sinä sitten orgasmin karhun tappamisesta?
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
En karhusta mutta sinun lahtaamisesta ehkä.
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas sinä iloinen veikko.
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että jos uhkailet ihmisiä tuolla tavalla, voit joutua käräjille laittomasta uhkauksesta syytettynä?
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä aiotko sinä oikeasti toteuttaa uhkauksesi, vaan tuomion saamiseen riittää jo pelkästään se että uhkauksen kohde tuntee olevansa uhattu. Kannattaa muistaa tämä seuraavan kerran kun tekee mieli kiivailla.
- Anonyymi
Esimerkiksi on valta viha susia kohtaan. Itsekkin tiedä panta susien kaatojutun. Panta painettiin suohon. Ja kertoipa yksi yksi riistakerhon puheen johtaja jos sattuu kohdalle kaatuu. Jote ei ole vihaa on vain sinun mielestäsi totta. Tietysti jos susi rupeaa kiertelemään pihapiirissä heti kohti.
- Anonyymi
Sinun ei pitäisi sekaantua miesten juttuihin pönttöpankko. Nämä on miesten juttuja. Ei Hameessä kulkevia suvakkiaen.
- Anonyymi
Sillä ei ole merkitystä aiotko sinä oikeasti toteuttaa uhkauksesi, vaan tuomion saamiseen riittää jo pelkästään se että uhkauksen kohde tuntee olevansa uhattu. Kannattaa muistaa tämä seuraavan kerran kun tekee mieli kiivailla.
Ajatelkaa miten omien lastensa pahoinpitelystä tuomittu henkilö uhkaa muita. Pitäisi ottaa huomioon hänen muutkin kirjoitukset. Voimmeko luottaa häneen. Minun mielestäni ei missään nimessä.
- Anonyymi
Tiesitkö, että jos uhkailet ihmisiä tuolla tavalla, voit joutua käräjille laittomasta uhkauksesta syytettynä?
Sinä et ole ihminen vaan nimimerkki tällä palstalla. Esiinny omalla nimellä ja jos minä sitten uhkaan henkeäsi se on jo eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi on valta viha susia kohtaan. Itsekkin tiedä panta susien kaatojutun. Panta painettiin suohon. Ja kertoipa yksi yksi riistakerhon puheen johtaja jos sattuu kohdalle kaatuu. Jote ei ole vihaa on vain sinun mielestäsi totta. Tietysti jos susi rupeaa kiertelemään pihapiirissä heti kohti.
Opettele kirjoittamaan.
" markkinat" Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole ihminen vaan nimimerkki tällä palstalla. Esiinny omalla nimellä ja jos minä sitten uhkaan henkeäsi se on jo eri juttu.
Vaikka esiintyy nimimerkillä, voi tehdä rikosilmoituksen jos tuntee itsensä uhatuksi ja poliisi voi selittää nimettömän uhkaajan. Sillä ei ole väliä tarkoitatko sinä uhkaustasi, kuten jo sanoin. Vain sillä on merkitystä tunteeko uhri itsensä uhatuksi. Tämä on laittoman uhkauksen kriteeri.
- Anonyymi
Vaikka esiintyy nimimerkillä, voi tehdä rikosilmoituksen jos tuntee itsensä uhatuksi ja poliisi voi selittää nimettömän uhkaajan. Sillä ei ole väliä tarkoitatko sinä uhkaustasi, kuten jo sanoin. Vain sillä on merkitystä tunteeko uhri itsensä uhatuksi. Tämä on laittoman uhkauksen kriteeri.
Vaikeahan se on nimimerkkiä tappaa kun ensin pitäisi selvittää kuka se on ja missä kaupungissa tai maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on näyttöä kerro poliisille äläkä täällä satuile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nyt sattui olemaan totta. Joten kumpikohan satuilee.
Anonyymi kirjoitti:
Kerroinkin vaan vastaisen varalle jos satut uhkailemaan vielä muita tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Kerroinkin vaan vastaisen varalle jos satut uhkailemaan vielä muita tulevaisuudessa.
Kerron nyt kaiken tietävälle foliohattuinenropelipäälle milloin ajattelin lähteä miellään pellolle töihin ja iloisin mielin? Vai Etkö kerkiä lähteä koska kiireet painaa. Jottet kerkiä edes vasta valheellisin väitteisiisi?
- Anonyymi
Oletpas sinä iloinen veikko.
Ihan samanlainen kouho olet itse. VOUHKA!
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samanlainen kouho olet itse. VOUHKA!
Aurinkoista päivää sinulle! Nyt taitaakin tulla semmoset helteet jotta tarkenee. 🌞
- Anonyymi
Aurinkoista päivää sinulle! Nyt taitaakin tulla semmoset helteet jotta tarkenee. 🌞
Etkö kerkiä edelleenkään vastaamaan kysymyksiin? Varmasti kiirettä pukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kerkiä edelleenkään vastaamaan kysymyksiin? Varmasti kiirettä pukkaa.
Mihin kysymyksiin nyt piti vastata?
- Anonyymi
Tuliko nyt ne n..kerihelteet.
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko nyt ne n..kerihelteet.
Helteitähän tuo on juhannukseksi luvannut. 🌞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070