Tykkäätkö kesäisin olla ulkosalla pitkälle miehelle kysymys?
......... ...... .......
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään. N185 pitkä mies
- Anonyymi
Mitä puuhailet ulkona ollessasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä puuhailet ulkona ollessasi?
Kävelen, hoidan kukkia, nikkarointia, olen vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelen, hoidan kukkia, nikkarointia, olen vain
piikitän piriä, että pysyisin hereillä, käärin hasaa rullaan, sitten tiristän heroiinit lusikalla piri piikillä suoneen, sitten mietin lopetan itseni.....
hyvästi ikuisesti
https://www.youtube.com/watch?v=zGiI4Bf8Ni0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piikitän piriä, että pysyisin hereillä, käärin hasaa rullaan, sitten tiristän heroiinit lusikalla piri piikillä suoneen, sitten mietin lopetan itseni.....
hyvästi ikuisesti
https://www.youtube.com/watch?v=zGiI4Bf8Ni0Minun tuttuissani ei ole huumeita käyttäviä joten turhaa vastasit etkä todellakaan ole ihminen jolle aloitus on tehty.
Ap
- Anonyymi
No joo ja en.
- Anonyymi
Mitäs tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tuo tarkoittaa?
Jos on liian kuuma nii sillon ilmastoidut sisätilat kuulostaa houkuttavammalta. Sitä se tarkottaa.
- Anonyymi
Miltähän mies jolle tarkoitin aloituksen näyttäisi shortseissa niissä en ole koskaan sinua nähnyt. :)
- Anonyymi
Mites mies on sinut nähnyt? Uimapuku?
- Anonyymi
Ootpas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpas
Milloin olimme uimapuvuissa? Oliko sinulla bikinit vai perus😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olimme uimapuvuissa? Oliko sinulla bikinit vai perus😍😍
Sulla oli naisten pikkarit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli naisten pikkarit?
Ei kai miehellä sellasia ole?! Joku raja sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites mies on sinut nähnyt? Uimapuku?
En usko hänen nähneen minua uimapuvussa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko hänen nähneen minua uimapuvussa.
ApOltiin kyllä uimassa, mieti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin kyllä uimassa, mieti.
En ole ollut hänen kanssaan uimassa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut hänen kanssaan uimassa.
ApOltiin. Ei tuore tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin. Ei tuore tapaus
Niin mutta minä en ole ollut.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin. Ei tuore tapaus
Olin kyllä uimahallissa uimassa syksyllä näin siellä miehen en usko hänen silti olleen hän.
En ole nähnyt kyseistä miestä kuin lippalakki päässä. En usko hänen olleen se mies jonka siellä näin.
Ap
- Anonyymi
Kyllä olin tänäänkin kevyttä liikuntaa harrastamassa pari tuntia. Kovempi treeni olisi ollut vähän liikaa näin kuumana päivänä. Shortseja käytän kesällä melkein koko ajan.
- Anonyymi
En ole nähnyt häntä koskaan shortseissa niin kuin ylempänä sanoin verkkarit jalassa ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt häntä koskaan shortseissa niin kuin ylempänä sanoin verkkarit jalassa ainoastaan.
No ei osu tää sitte
- Anonyymi
en oikein tänä kesänä. ihmispaljous ahdistaa. tiedän jo päässä mitä ne mulkut ajattelee kun huomaavat että olen taas liikenteessä, jatkuvaa virnuilua ja vittuiluja kavereiden kesken minusta.
- Anonyymi
Jos vaan kuvittelet että niin on?
Ei liikaa saa välittää siitä mitä muut ajattelevat.
Piristy ja ulkoile älä anna muiden pilata ulkoilemistasi ei varsinkaan kesällä kannata lukittautua sisälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piristy ja ulkoile älä anna muiden pilata ulkoilemistasi ei varsinkaan kesällä kannata lukittautua sisälle.En usko, olen monesti koittanu "rikkoa" kuplan mennä juttelemaan tuntemattomille, saan vastaukseksi joko "mene vittuun" tyylisiä mulkoiluita, nokan pystyyn laittamista, uhkan tuntua tai sitten nauramista tyyliin "olet ikuinen pelle ja hylkiö".
koulukiusaaminen ei koskaan loppunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piristy ja ulkoile älä anna muiden pilata ulkoilemistasi ei varsinkaan kesällä kannata lukittautua sisälle.itseasiassa ihmiset pitää minua niin vastenmielisenä että minun on vaikea olla edes heidän kanssaan samassa tilassa, se mulkoile on loputonta ja ahdistavaa eikä pysty olemaan normisti. pitäisi selitellä miljoonia vuosia ennenkuin voisi edes olla normaalisti että miksi olen skitso ja miksi en aijo tappaa niitä just siinä tilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, olen monesti koittanu "rikkoa" kuplan mennä juttelemaan tuntemattomille, saan vastaukseksi joko "mene vittuun" tyylisiä mulkoiluita, nokan pystyyn laittamista, uhkan tuntua tai sitten nauramista tyyliin "olet ikuinen pelle ja hylkiö".
koulukiusaaminen ei koskaan loppunut.Tuntemattomat mutta etkö äsken sanonut kaverisi tekevän niin?
Mutta jos ystäväsi ovat tuollaisia niin kannattaako sellaisten seuraan mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomat mutta etkö äsken sanonut kaverisi tekevän niin?
Mutta jos ystäväsi ovat tuollaisia niin kannattaako sellaisten seuraan mennä.en puhunut minun kavereista vaan vittuilevien ihmisten kaveriporukoista joissa keskenään juoruavat skitson elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en puhunut minun kavereista vaan vittuilevien ihmisten kaveriporukoista joissa keskenään juoruavat skitson elämästä.
En usko että olet skitso mutta saatat olla ahdistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en puhunut minun kavereista vaan vittuilevien ihmisten kaveriporukoista joissa keskenään juoruavat skitson elämästä.
Oletko sinä henkilö jolle aloituksen tein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on noin negatiivisia ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on noin negatiivisia ajatuksia?
Koska ihmiset on aina hyljeksineet, halventaneet, pilkanneet skitsoa? Kyllä se sinutkin tekisi negatiiviseksi jos nauretaan eikä saa nauramista lopetettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä typeristä ihmisistä, niitä löytyy aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ihmiset on aina hyljeksineet, halventaneet, pilkanneet skitsoa? Kyllä se sinutkin tekisi negatiiviseksi jos nauretaan eikä saa nauramista lopetettua.
Miksi pidät itseäsi skitsona tuskin sitä kumminkaan olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit se mies jolle aloituksen tein niin en ole nauranut hänelle koskaan pidän hänestä sellaisena kuin hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on ihmisiä jotka eivät pidä joistain toisista ei siitä kannata välittää. Se on heidän oma ongelmansa.
- Anonyymi
Tykkään ja puuhastella kaikkea entä sinä?
- Anonyymi
Niin minäkin tykkään puuhastella.
Ap
- Anonyymi
Olin telttailemassa ennen kuin nukahdin vähän aikaa pelotti mutta se meni ohi.
Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050