......... ...... .......

Anonyymi

Tykkäätkö kesäisin olla ulkosalla pitkälle miehelle kysymys?

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään. N185 pitkä mies

• Anonyymi

Mitä puuhailet ulkona ollessasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä puuhailet ulkona ollessasi?

Kävelen, hoidan kukkia, nikkarointia, olen vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävelen, hoidan kukkia, nikkarointia, olen vain

piikitän piriä, että pysyisin hereillä, käärin hasaa rullaan, sitten tiristän heroiinit lusikalla piri piikillä suoneen, sitten mietin lopetan itseni.....
        hyvästi ikuisesti
        https://www.youtube.com/watch?v=zGiI4Bf8Ni0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

piikitän piriä, että pysyisin hereillä, käärin hasaa rullaan, sitten tiristän heroiinit lusikalla piri piikillä suoneen, sitten mietin lopetan itseni.....
        hyvästi ikuisesti
        https://www.youtube.com/watch?v=zGiI4Bf8Ni0

Minun tuttuissani ei ole huumeita käyttäviä joten turhaa vastasit etkä todellakaan ole ihminen jolle aloitus on tehty.
        Ap

• Anonyymi

No joo ja en.

• Anonyymi

Mitäs tuo tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tuo tarkoittaa?

Jos on liian kuuma nii sillon ilmastoidut sisätilat kuulostaa houkuttavammalta. Sitä se tarkottaa.

• Anonyymi

Miltähän mies jolle tarkoitin aloituksen näyttäisi shortseissa niissä en ole koskaan sinua nähnyt. :)

• Anonyymi

Mites mies on sinut nähnyt? Uimapuku?

• Anonyymi

Ootpas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpas

Milloin olimme uimapuvuissa? Oliko sinulla bikinit vai perus😍😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olimme uimapuvuissa? Oliko sinulla bikinit vai perus😍😍

Sulla oli naisten pikkarit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla oli naisten pikkarit?

Ei kai miehellä sellasia ole?! Joku raja sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites mies on sinut nähnyt? Uimapuku?

En usko hänen nähneen minua uimapuvussa.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko hänen nähneen minua uimapuvussa.
        Ap

Oltiin kyllä uimassa, mieti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin kyllä uimassa, mieti.

En ole ollut hänen kanssaan uimassa.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut hänen kanssaan uimassa.
        Ap

Oltiin. Ei tuore tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin. Ei tuore tapaus

Niin mutta minä en ole ollut.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin. Ei tuore tapaus

Olin kyllä uimahallissa uimassa syksyllä näin siellä miehen en usko hänen silti olleen hän.
        En ole nähnyt kyseistä miestä kuin lippalakki päässä. En usko hänen olleen se mies jonka siellä näin.
        Ap

• Anonyymi

Kyllä olin tänäänkin kevyttä liikuntaa harrastamassa pari tuntia. Kovempi treeni olisi ollut vähän liikaa näin kuumana päivänä. Shortseja käytän kesällä melkein koko ajan.

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä koskaan shortseissa niin kuin ylempänä sanoin verkkarit jalassa ainoastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt häntä koskaan shortseissa niin kuin ylempänä sanoin verkkarit jalassa ainoastaan.

No ei osu tää sitte

• Anonyymi

en oikein tänä kesänä. ihmispaljous ahdistaa. tiedän jo päässä mitä ne mulkut ajattelee kun huomaavat että olen taas liikenteessä, jatkuvaa virnuilua ja vittuiluja kavereiden kesken minusta.

• Anonyymi

Jos vaan kuvittelet että niin on?
        Ei liikaa saa välittää siitä mitä muut ajattelevat.
        Piristy ja ulkoile älä anna muiden pilata ulkoilemistasi ei varsinkaan kesällä kannata lukittautua sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piristy ja ulkoile älä anna muiden pilata ulkoilemistasi ei varsinkaan kesällä kannata lukittautua sisälle.

En usko, olen monesti koittanu "rikkoa" kuplan mennä juttelemaan tuntemattomille, saan vastaukseksi joko "mene vittuun" tyylisiä mulkoiluita, nokan pystyyn laittamista, uhkan tuntua tai sitten nauramista tyyliin "olet ikuinen pelle ja hylkiö".
        koulukiusaaminen ei koskaan loppunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itseasiassa ihmiset pitää minua niin vastenmielisenä että minun on vaikea olla edes heidän kanssaan samassa tilassa, se mulkoile on loputonta ja ahdistavaa eikä pysty olemaan normisti. pitäisi selitellä miljoonia vuosia ennenkuin voisi edes olla normaalisti että miksi olen skitso ja miksi en aijo tappaa niitä just siinä tilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, olen monesti koittanu "rikkoa" kuplan mennä juttelemaan tuntemattomille, saan vastaukseksi joko "mene vittuun" tyylisiä mulkoiluita, nokan pystyyn laittamista, uhkan tuntua tai sitten nauramista tyyliin "olet ikuinen pelle ja hylkiö".
        koulukiusaaminen ei koskaan loppunut.

Tuntemattomat mutta etkö äsken sanonut kaverisi tekevän niin?
        Mutta jos ystäväsi ovat tuollaisia niin kannattaako sellaisten seuraan mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntemattomat mutta etkö äsken sanonut kaverisi tekevän niin?
        Mutta jos ystäväsi ovat tuollaisia niin kannattaako sellaisten seuraan mennä.

en puhunut minun kavereista vaan vittuilevien ihmisten kaveriporukoista joissa keskenään juoruavat skitson elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en puhunut minun kavereista vaan vittuilevien ihmisten kaveriporukoista joissa keskenään juoruavat skitson elämästä.

En usko että olet skitso mutta saatat olla ahdistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä henkilö jolle aloituksen tein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla on noin negatiivisia ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla on noin negatiivisia ajatuksia?

Koska ihmiset on aina hyljeksineet, halventaneet, pilkanneet skitsoa? Kyllä se sinutkin tekisi negatiiviseksi jos nauretaan eikä saa nauramista lopetettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä typeristä ihmisistä, niitä löytyy aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ihmiset on aina hyljeksineet, halventaneet, pilkanneet skitsoa? Kyllä se sinutkin tekisi negatiiviseksi jos nauretaan eikä saa nauramista lopetettua.

Miksi pidät itseäsi skitsona tuskin sitä kumminkaan olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit se mies jolle aloituksen tein niin en ole nauranut hänelle koskaan pidän hänestä sellaisena kuin hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on ihmisiä jotka eivät pidä joistain toisista ei siitä kannata välittää. Se on heidän oma ongelmansa.

• Anonyymi

Tykkään ja puuhastella kaikkea entä sinä?

• Anonyymi

Niin minäkin tykkään puuhastella.
        Ap

• Anonyymi

Olin telttailemassa ennen kuin nukahdin vähän aikaa pelotti mutta se meni ohi.
      Ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe