Onko Suzukin ohjauksessa vikaa

Anonyymi

Suzukistit. Oletteko huomanneet että auton ohjauksessa olisi vikaa. Auto ei kulje suoraan metriäkäänja kuski vallan pillastuu tästä. Mikä auttaisi tähän vaivaan. Pitääkö vaihtaa vallan merkkiä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole vikaa

    • Anonyymi

      Ja sun suosikkiautomerkkisi varmasti hyvällä ohjauksella on niin mikä? Ja onhan se myös nelivedolla varustettu, kuten Suzukit?....

      • Anonyymi

        Suosikki automerkkini on Audi A3 madallettuna. Ajanhan sillä vain asfaltoiduilla teillä, sillä valtiohan maksaa kaiken muun täällä vantaan slummialueella. Eli asuntoni kaikki sähköt, vedet, ja lämmitystolpankin vuokran! Siellä maallahan maksat kaikki ihan itse! Eiks jeh?..


    • Anonyymi

      Kerroit tuossa aikaisemmin ajaneesi 900.000 km yhdellä ja samalla VAG autolla...

      Miten's öljynkulutuksen kanssa? Joka tankkauksella 1,5l koneeseen?? Ja iten olet perustellut itsellesi lppuunajetulla koslalla sompaamisen?

    • Anonyymi

      Unohtui itse kyssäri...


      "Suzukistit. Oletteko huomanneet että auton ohjauksessa olisi vikaa. "

      Kiitos kysymästä, en ole kuullut yhdeltäkään Suzukistilta ylipäätään mistään ongelmista.

      Kerta kaikkiaan laadukas ja kestävä peli tuntuu olevan!!

      • Anonyymi

        juuri näin, Vitara on tosi pätevä auto.


    • Anonyymi

      700 km yhden pysähdyksen taktiikalla riittää minulle.5v tuli minun sussukille täyteen .

      • Anonyymi

        Onko kädessäsi jo näppylöitä kun saat ohjastaa sussukiasi suoralla tiellä. Kieh kieh kieh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kädessäsi jo näppylöitä kun saat ohjastaa sussukiasi suoralla tiellä. Kieh kieh kieh.

        ??

        En tiedä mistä puhut, mutta kohta kolme vuotta Vitaralla ajaneena voin sanoa olleeni täydellisen tyytyväinen valintaani. Viikon työreissut firman farkku-Golfeilla tai Poloilla ja useimmiten 500...1.000km viikon aikana. Voin käsi Biblialla sanoa kaipaavani Vitaran rattiin perjantaina.

        Ei mulla muuta.


    • Anonyymi

      Susukin ohjauksessa on todellakin vikaa. Ajoin scossia kolmen vuoden ajan ja vallan sai ohjastaa suoralla tiellä kun vähänkin tuuli. Täten en voi suositella suzukin hankkimista. Onneksi pääsin autosta eroon.

      • Anonyymi

        En tiedä edelleenkään, mistä puhut, kun en ole Scrossilla koskaan ajanut. Kuitenkin kohta kolme vuotta Vitaralla ajaneena voin sanoa olleeni täydellisen tyytyväinen valintaani. Viikon työreissut firman farkku-Golfeilla tai Poloilla ja useimmiten 500...1.000km viikon aikana. Voin käsi Biblialla sanoa kaipaavani Vitaran rattiin perjantaina.

        Ei mulla muuta.


    • Anonyymi

      Tosiaan on vähän epämääräinen ohjaus.

    • Anonyymi

      Olen neljä vuotta ajanut VItaralla ja ihmettelen missä kohtaa se huono ohjaus pitäisi havaita. Motareilla näkee miten eräissä automerkeissä kuskeilla on suuria ongelmia auton seilatessa kasitalla sivutuulessa. merkkeinä eräät bemarien mallit ja joku audikin. Samaan aikaan ajan niiden perässä enkä koe mitään merkillistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe