Ajattelin huomenna tehdä päiväretken Hvitträskiin. Samalla yritän pulahtaa siinä järvessä (jos kehtaa). Pitäs olla hyvä päivä. Yhteensä kävelyä tulee noin 20 kilsaa mut kyllä sen päivässä jaksaa talsii. jos ei nii ottaa bussin.
Kamera/videokamera, uimahousut, juotavaa, syötävää ja tuota hmm kartta? No ei ehkä tarvi. Aika selkeet reitit. Löytyisköhän autiotaloja?
Meinaan kesällä tehdä enemmänkin ja kenties yli yön reissuja kauemmas Espoosta. Pitäs kai kuitenkin tohon telttaan hankkii joku vedenpitävä pressu. 10e teltta kuten muutkin retkeilykamppeet. Niiku mitkä kamppeet?? Joo-o..nyt on kesä. viime kesä meni terassilla tänä kesänä liikuntaa. Outokumpu sen kun kasvaa muuten.
retkeilyä....
4
256
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kuulostaapa jännältä. Itsekin kävin nuorempana lapissa ajelemassa ja yötä olin missä milloinkin. Huonostihan sitä nukkui ja ajeli horkassa, mutta kesäillat on tunnelmallisia ja yötön yö. Parhaiten jää mieleen sellaiset "hiljaiset paikat", esim. joku autiotalo jossa on pihalla vanha auto, kojelaudalla leluauto ja kasettidekissä kasetti jossa lukee CCR. Sellainen jää mieleen. Hyvää matkaa ja muista olla kiitollinen kaikesta mitä kohtaat!
- Anonyymi
Jos kävelet hiostavassa kelissä ja saat hiertymiä niin osta Linola nimistä voidetta apteekista ja pyyhkäise sitä kohtaan jossa iho on hierymässä rikki, niin se korjaa tilanteen. Ihme aine
- Anonyymi
Hei Erakko. :) Kävitkö retkellä? Oliko mukava päivä?
Oon mä retkeillyt ja käynyt pulahtamassa parikin kertaa. Ihan sinne Hvitträskiin asti en ole mennyt mutta pitkiä lenkkejä lähikuntaan kylläkin. Siinäkin kesti tovi kun en saanu aikaiseksi. Ankeeta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398