entäpä herkku? :)
Mikä on muru sun lempiruoka?
20
51
Vastaukset
- Anonyymi
Herkku on suklaa ja jäätelö. Ruokaa en osaa oikein sanoa, koska kaikki kelpaa. Paitsi kiinatorien raakaruoat.
- Anonyymi
Muru? enhän mä voi olla muru kun sä oot muru. Kukas sä nyt oot?
- Anonyymi
Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Ei mulla juuri ole mitään lempi syötäviä.
- Anonyymi
Kala on aina hyvää. Jäätelö varmaan se helpoin herkku, suklaakin välillä maistuu.
- Anonyymi
Kuha voissa. Uutispotut.
Ja lisukkeet. Tietenkin.
Elä kerro kellee. - Anonyymi
Lempiruoka(ryhmä) on itämainen curry. Lempiherkku varmaankin salmiakki kaikissa muodoissa. Olen tosi salmiakkifani. Yleensä ottaen olen kaikkiruokainen, eli hyvä ruoka on aina hyvää, vaikka olisi mitä.
- Anonyymi
Minulla on paljon lempiruokia. Lempiherkku on rahka tai vanukas.
- Anonyymi
Lihamuruke, murukahvi ja murukeksi
- Anonyymi
"Murukastike"
- Anonyymi
Ei oo. Herkutella voisin vähemmän. Tai jos olisi vaimo niin hän voisi syödä aina puolet herkuista. Joo.
- Anonyymi
Kuulostaa ehkä omituiselta, mutten pysty nimeämään mitään mieliruokaa tai herkkua. Nyt esimerkiksi kun yritän miettiä itselle mieluisia ruokia tai herkkuja, niin mieleen ei tulee mitään mitä tänne kirjoittaa. :(
Minä luulen, että oma syömiseni on lähinnä tankkaamista, jolla varmistan kaikkien ravintoaineiden saannin ja pyrin tekemään sen terveyttä edistävästi. Minä syön elääkseni, en elä syödäkseni. Niin kai se sitten menee.,,- Anonyymi
Surullista :((((((
- Anonyymi
Kermavaahto ja mansikat sinun paljaan vartalon päältä syötynä.
- Anonyymi
Lempiruokaani on kaikki, mitä hän nainen keksii sievästä päästään laittaa ja tarjota.
Jälkiruoka: vaikkapa hänen tekemänsä pannari mansikkahillon kera, jota olen saanut syödäkin.
PS Mulla on niiiiin kova ikävä sua! - Anonyymi
Perunat ja karjalanpaisti, herkuriio.
yksi nainen sitten oikeesti jälkkäriksi ;) - Anonyymi
Sinä olet lempiherkkuani muruseni. Minulla on jo kova nälkä!
- Anonyymi
Lasanke
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862