Pienen hetken...Luulin, että olisit elämäni mies. Luotettava ja rehellinen. Minun mies.
Mutta ei. Kaikki oli vain kuvitelmaa.
Olen pettynyt.
Ihan hetken
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinulle oikea mies vielä löytyy. Olen siitä varma.
- Anonyymi
Yhuhyyy yhy
- Anonyymi
Nähdäänkö me kosto?
- Anonyymi
Nähdään. -sivusta
- Anonyymi
Sullahan on jo mies!
- Anonyymi
Kuvitelmaa? Eikä!!! Mä ihastuin suhun korviani myöten, oot suloinen nainen ja mä haluun sut. Vain sut!!!
- Anonyymi
Eikö jöpöttänyt?
- Anonyymi
tarkoitatko mies? '
"miehet on väsyneet, mies ei lue sun ohjees, mies menee, nainen osaa kirjoittaa, nainen on oppinut kirjoittamaan"
https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE - Anonyymi
No mutta minähän olen luotettava ja rehellinen. Jääräpäisyyteen asti lojaali kaikin mahdollisin tavoin. Parisuhteessa en ole ikinä erikseen minä, vaan ensi sijassa aina me. Valehdella en osaa enkä halua, paitsi kovassa humalassa joskus puhun pötyä lähinnä valkoisten valheiden muodossa ja sekoitan omia oletuksia ja arveluita totuuteen, kun normaalisti hyvä harkintakyky häilyy, kun hyvä juttu tuntuu tärkeämmältä kuin tosiasiallisuus.
- Anonyymi
Minä rakastan sinua. Anteeksi, etten ole ollut luottamuksesi arvoinen, mutta nyt olen ymmärtänyt, että sinä olet se, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. Jos vain annat minulle vielä mahdollisuuden..?
- Anonyymi
Juhannusyönä haen pellolta piiskan, niin että tuntuu.
- Anonyymi
Eihän pelloilla kasva piiskaa.
- Anonyymi
Laita minulle viesti textari tai messenger tai whatsapp. Haluan sinut, ihan oikeasti.
- Anonyymi
Hiihdä sinne someen hakeen tuheroitas ja vinkuun eukoilta pimpatsuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihdä sinne someen hakeen tuheroitas ja vinkuun eukoilta pimpatsuu
Olet täysin väärä ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251